Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poderwać chłopaka w szkole?
Jak poderwać chłopaka w szkole?

Jak poderwać chłopaka w szkole?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (36 ocen)
Oceń 
Tylko dlatego, że jesteś w szkole średniej nie oznacza, że nie możesz pozwolić sobie na flirt. Wiesz dobrze, że podobasz się chłopakowi, jeśli ten chce bez przerwy siedzieć obok Ciebie, lub przedrzeźnia ci się.
1
Zawsze wyglądaj ładnie i czysto. Bierz prysznic rano i wieczorem, dokładnie szczotkuj włosy lub ładnie je upinaj, noś czyste ubrania, w których dobrze wyglądasz i w których dobrze się czujesz, używaj dezodorantu. Jeśli musisz, zrób delikatny makijaż. Troszkę błyszczyku na ustach i lekko podkreślone maskarą oko powinny wystarczyć.
2
Flirtowanie to najlepszy sposób, aby pokazać chłopakowi, że go lubisz.
3
Bądź pewna siebie! Ludzie najczęściej zwracają uwagę na osoby pewnie siebie, które zdają się siebie lubić. Jeśli jesteś osobą nieśmiałą, udawaj, dopóki nie dostaniesz tego, czego chcesz. Uśmiechaj się pewnie i chodź z głową podniesioną do góry.
4
Patrz mu prosto w oczy. Jeśli Twój wzrok utkwi w podłodze, na ścianach, Twoich przyjaciołach lub innym chłopaku, ten na którym Ci zależy nie zorientuje się, że tak naprawdę chodzi Ci właśnie o niego.
5
Nie chichocz i nie używaj słowa „lubić” zbyt często. Zbyt wiele dziewczyn robi z siebie pośmiewisko wśród chłopaków, ponieważ myślą, że niektóre zachowania sprawiają, że wydają się one bardziej atrakcyjne. Otóż nie. Tak naprawdę, jest to denerwujące. Jeśli chłopak wydaje się być zainteresowany Twoim nierozgarniętym zachowaniem, nie jest wart Twojego czasu.
Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak poderwać faceta?
Jak znaleźć dziewczynę?
Ostrzeżenia
  • Nie bądź rozwiązła. Nie musisz zachowywać się nieodpowiednio, aby zdobyć chłopaka.
  • Uważaj, aby nie flirtować z chłopakiem, który jest zajęty, lub z takim, który również podoba się Twojej przyjaciółce. To może doprowadzić to końca Waszej przyjaźni.
  • Nie czuj się zobligowana do robienia rzeczy, na które nie masz ochoty.
Wskazówki
  • Uśmiechaj się! Uśmiechaj się! Uśmiechaj się! Nikt nie chce umawiać się z kimś, kto jest wciąż nie w humorze.
  • Bądź pewna siebie!
  • Bądź sobą.
  • Nie przesadzaj z makijażem.
  • Nie noś ubrań, które są zbyt odsłaniające. Przecież nie chcesz, aby miał mylne wrażenie.
  • Pamiętaj, flirt do niczego nie zobowiązuje. Jeśli nie chcesz się z nim umawiać, to tego nie rób.
  • Baw się!
  • Pamiętaj, żaden chłopak nie lubi tzw. „samotnic”. Więc otaczaj się przyjaciółmi, spędzaj z nimi czas. Bądź wesołą osobą.
strona 1 z 4następna >
 3.9/5 (36 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (15)

Lira - 2013-09-19
ja jestem samotnicą i zawsze mój "wybranek" do mnie zagaduje. Pyta się dlaczego jest smutna, co robię itd. On jest prymusem i ja też. Z innymi dziewczynami tylko się wygłupia. Ze mną może porozmawiać o ciekawych i mądrych rzeczach. Nie wiem czy mnie kocha, czy tylko lubi. Może pewnego dnia się tego dowiem.
patkah12 - 2013-06-26
A ja mam tak, że mam kolegę, który jest ode mnie rok starszy, podoba mi się i ja mu chyba też, chciałabym, żeby coś z tego wyszło. Nie mam żadnych problemów z rozmową, zawsze są z nami przyjaciele, lecz czasem udajemy, że ich nie ma. Cały czas się przy nim śmieję ;)
kasiik - 2013-04-01
podobał mi się chłopak z klasy, flirtowałam z nim, ale okazało się, że podoba mu się najłatwiejsza i najgłupsza dziewczyna w klasie. Uznałam, że z tak nastawieniem z jego strony nic z tego nie będzie.Zmarnowałam 3 lata.
blondi - 2013-03-25
podoba mi się tak jeden chłopak jest o rok starszy pisze z nim od kilku miesięcy alee jestem wstydliwa i jak on coś do mnie powie to robie się czerwona albo odwracam wzrok żeby nie patrzeć mu w oczy bo jestem nieśmiała pomóżcie! :)
sarapter - 2012-09-03
•Pamiętaj, żaden chłopak nie lubi tzw. „samotnic”. Więc otaczaj się przyjaciółmi, spędzaj z nimi czas. Bądź wesołą osobą.

Nie jest to do końca prawdą, czasem lepiej jak dziewczyna jest "samotnicą" łatwiej jest z nią wtedy pogodać szczerze, od serca.
Ruda - 2012-04-17
Bardzo podoba mi się jeden chłopak z klasy... ale on jest nico inny ... podrywa wszystkie dziewczyny z klasy!
Ta i jeżeli np. powiem: siemka Wojtek to pomyśli sobie że jestem dziwna ... a jak poproszę go do tańca too ...
nie umiem zbyt dobrze tańczyć... a nawet jeżeli bum umiała to nie wiedziała bym co tak właściwie mam tańczyć. Nie wiem nawet jak do niego zagadać bo on ciągle gra w piłkę ... ja też czasem... i spędza czas tylko i wyłącznie z kolegami... a jak powiem któremuś z nich żeby zostawili nas samych to wtedy wszystko mu wygadają nie wiem co robić POMOCYY!!!
Maryśka - 2012-04-13
Podoba mi sie taki jeden z klasy ale jestem nieśmiała, nierozmawiałam z nim tylko czasami sie do niego uśmiecham. Jest cudowny troche go znam. Zanam jego Hobby, ulubione zajecia i troche cech charakteru. Jak go widze to robi mi sie słabo... szaleje za nim. Pomocy!
kolo123 - 2012-03-20
podoba mi się chłopak z mojej klasy ale on ma dziewczyne jak mu pokazać że mi na nim zależy?
ancia - 2011-04-13
Podoba mi sie jeden chlopak w szkole nawet z nim nie gadalam nigdy mamy wspolny wf co zrobic?
Martynka - 2011-03-09
Podoba mi sie taki jeden chłopak. Pewnego dnia zdobyłam od koleżanki jego numer tel. i napisałam d niego . Na poczatku była napieta atnosfera bo on nie chciał ze mną pisać ale teraz mówimy sobie o wszytkim i nawet żuciłam palenie tylko żeby z nim pisać. Bardzo lubie z nim pisać bo on mi sie straaasznie podoba ale mimo że chodzimy do jednej szkoły to jeszcze ze sobą nie rozmawialiśmy. Na każdej przerwie uśmiecham się do niego a on odwzajemnia ten uśmiech ale jak rozwinąć tą znajomość ale nie chcem być nachalna i muyślę że to on powinien pierwszy do mnie w szkole zagadać. Prozę pomocy. Piszcie na mój e-mail Martynaj1@wp.pl. Bardzo proszę o pomoc
an1994 - 2011-02-15
podoba mi sie pewien chlopak ze szkoly ale on ma dziewczyne:( ktorej nie lubie i ktora nie chodzi do naszego liceum.Gdy go widze to usta same mi ssie usmiechaja mam ochote go poderwac, zeby byl moim chlopakiem ale nie chce zrobic czegos nie tak:( Prosze pomozcie mi i napiszcie na adres mala_zabka@buziaczek.pl Bardzo prosze o POMOC!!
Olka:) - 2011-01-20
POMOCY!!! :( Podoba mi się Bartek , ja jemu chyba też ale bardzo boję się zrobić ten ,,pierwszy krok'' :( Mojemu wrogowi też się podoba i flirtuje z nim . Widać że chłopak tego nie chce , ale ta mu się narzuca !!! Bardzo Was proszę o spieszną pomoc , bo mnie serce zaczyna boleć :( Mój e-mail : oh_houda@op.pl
Domo - 2010-12-20
Nie baw się włosami bo pomyśli, że zachowujesz się jak szmata !!! Uśmiechaj się patrz w oczy jak najdłużej czasami niechcąco udeż swoją reką w jego rękę.
Fląsdrea - 2010-10-02
No no fajne cuś xD
rosalie - 2010-04-16
a mi sie podoba taki Tomek, ale on woli Baske, a ja sie z nim witam i patrze mu zawsze w oczy i w ogole wlosami sie bawie, a on nic ;(((
Wiele dziewczyn sądzi, że żeby poderwać faceta trzeba być zabójczo piękną. W rzeczywistości, każda z nas jest w stanie...
Jak flirtować z facetem?
Wiele dziewczyn sądzi, że żeby poderwać faceta trzeba być zabójczo piękną. W...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub