Tutaj jesteś: Biznes > Marketing i Public Relations > Promocja > Jak zareklamować książkę?
Jak zareklamować książkę?

Jak zareklamować książkę?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
Ciężka praca oraz czas spędzony na poszukiwaniu, analizowaniu i pisaniu wreszcie zaowocował ukończoną książką. Następnym krokiem jest właściwe zareklamowanie swojej książki. Pewnie zastanawiasz się jak ciężko jest zareklamować swoją książkę. Jedną z podstawowych rzeczy, jeśli chodzi o reklamę, jest upewnienie się, że reklamujesz produkt na właściwym obszarze, w zależności od tego jaki temat jest poruszony w książce, ale także od innych czynników. Czy Twoja książka jest fikcją czy literaturą faktu? Ludzie uwielbiają czytać oba te gatunki. Jednym z podstawowych błędów jakie się popełnia przy reklamowaniu jest nieprecyzyjne określenie grupy odbiorców. Musisz jasno określić do jakiej grupy odbiorców powinna trafić Twoja książka. Poniżej znajdziesz 10 wskazówek jak zareklamować swoją książkę.
1

Zdefiniuj wiek czytelników, którzy będą czytać tę książkę. Czy jest to literatura dla młodych czy starszych ludzi? A może dla obu tych grup wiekowych? Jest to bardzo ważne. Jeśli twoja książka nie jest fikcją, czy będzie interesująca i pomocna dla początkujących lub niedoświadczonych w danym temacie ludzi? To jest również bardzo ważne. Jeśli już to określisz, okaże się to bardzo przydatne.

2

Dla jakiej grupy Twoja książka jest najbardziej odpowiednia? Trzeba to jasno określić. Czy Twoja książka została napisana dla ludzi prowadzących własny biznes? Czy może dla tych, którzy chcą założyć własną firmę? A może dla ludzi, którzy interesują się golfem? Są to czynniki bardzo ważne, które zostaną wykorzystane w reklamie Twojej książki. Jak już określisz przedział wiekowy i grupę społeczną, do której skierowana jest książka, będzie Ci łatwiej ją zareklamować i skierować właśnie do tych ludzi.

Jak wykonać darmowe pozycjonowanie stron internetowych?
Jak stworzyć newsletter?
Jak pisać wiersze?
Jak zachęcić kogoś do czytania książek?
Wskazówki
  • Jak już dostosujesz się do tych wskazówek, powinieneś kontrolować liczbę odwiedzin na swojej stronie. Upewnij się, że reklamy Twojej książki krążą po internecie. Musisz sprawiać wrażenie, że jesteś ekspertem w danej dziedzinie, i że to właśnie Twoją książkę na dany temat każdy powinien kupić.
  • Nie zniechęcaj się jednak potrzebą promocji swojej książki. Pamiętaj, każdy zaczyna od promocji, aby sprzedać chociaż kilka egzemplarzy. Poczta pantoflowa jest najlepszą formą promocji. Jeśli Twoja książka jest naprawdę dobra, ludzie będą sobie ją polecać. Powodzenia!
strona 1 z 3następna >
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Lilka - 2011-04-11
dzięki skorzystam.
Lilly - 2011-03-26
Dzięki. Jak to w filmie "Testosteron" zauważono, przydatny jest event. Poza tym autorzy książek, zanurzeni w swoim pisaniu, mogą mieć problemy z byciem własnym agentem. Pisarz-handlowiec - funkcje nie zawsze łatwe do pogodzenia.
FellaMo - 2010-07-16

Cena książki osoby debiutującej nie powinna jednak być tak wysoka, jak książki znanych autorów (co jest często spotykane). Ludzie wolą wydać pieniądze na coś co wiedzą że im się spodoba (a przynajmniej tak uważają) niż na coś o czym nie mają zielonego pojęcia. Aby sprzedać książkę trzeba też o niej narobić szumu w internecie. Na forach, blogach, w komentarzach czy innych dostępnych serwisach.

agatka - 2010-04-16
dziękuję, na pewno skorzystam
Najłatwiejszym i najszybszym sposobem zarabiania pieniędzy na blogu jest system Google AdSense. Umieszczając na blogu...
Jak zarabiać na blogu?
Najłatwiejszym i najszybszym sposobem zarabiania pieniędzy na blogu jest system Google...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub