Tutaj jesteś: Biznes > Reklama > Reklama w Internecie > Jak zrobić chwytliwą reklamę?

Jak zrobić chwytliwą reklamę?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Nawet najlepszy produkt lub serwis na świecie spali na panewce, jeśli nie zostanie odpowiednio efektywnie zareklamowany. Niezależnie od tego czy Twoje mechanizmy kreowania dobrego wizerunku firmy polegają na rozsyłaniu reklam w wersji drukowanej, czy też są rozsyłane internetowo, te wskazówki są wszystkim czego potrzebujesz, aby stworzyć przyciągającą uwagę reklamę.
1

Zdefiniuj rynek docelowy i główny zamysł reklamy. Czy Twoja reklama utwierdza Twoich dotychczasowych klientów w przekonaniu, że jesteś dobrym współpracownikiem i zachęca ich do dalszej współpracy? Czy może celuje ona w nową klientelę kusząc specjalnymi promocjami i obniżkami? Weź pod uwagę wiek klientów, ich płeć, narodowość, status społeczny i ekonomiczny ponieważ te czynniki zaważą na odpowiednim doborze słów, którymi posłużysz się w swojej reklamie, na odpowiednią kolorystykę oraz grafikę.

2

Zdefiniuj czego najbardziej potrzeba na rynku, w który celujesz i czy jest zapotrzebowanie na Twoje produkty lub usługi. Produkt lub usługa, której klienci naprawdę potrzebują, jak na przykład świeża woda pitna, programy antywirusowe czy niezawodny transport, sprzeda się dużo łatwiej i szybciej niż coś co nie będzie uważane za niezbędne, lub potrzebne tylko do zabawy (np. lekcje lotnictwa nad górą Rushmore).

Jak założyć stronę na Facebooku?
Jak zrobić broszurę?
Jak dodać firmę do Google Maps?
Jak stworzyć newsletter?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Aka - 2010-07-06

Mi najbardziej podobają się reklamy które zaskakują lub są śmieszne. Je się najfajniej ogląda i szybko zapamiętuje. Przykładowo ostatnio uwielbiam reklamę Openera http://www.youtube.com/watch?v=lF2vgPe1JnM - Reklama Open'er Festival 2010 - pewnie dlatego że to robione przez heinekena a oni większość reklam mają fajnych.

Andrij - 2010-04-16
Cenne uwagi, rzeczywiście wszystkie te elementy muszą być zawarte w reklamie, żeby odniosła sukces. Jeszcze szczypta talentu i powodzenie gwarantowane ;]
Jak się dobrze wypromować?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub