Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nowy Związek > Jak postępować z facetami?
Jak postępować z facetami?

Jak postępować z facetami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Czy znasz kobietę, która zawsze wydaje się być w idealnych stosunkach z facetem, z którym się spotyka? Czy znasz takie pary, które zawsze śmieją się ze swoich żartów, doskonale rozumieją swoje odczucia, są nie tylko zgranymi kochankami, ale i wiernymi przyjaciółmi? Jeśli tak, to przyczyna jest prosta: ona dobrze traktuje swojego faceta, a jemu wciąż brak jej towarzystwa. Co mam na myśli mówiąc, że kobieta dobrze traktuje swojego faceta? Otóż, uważa go za swojego przyjaciela dając mu nieustanne wsparcie, zrozumienie oraz pomocną dłoń. Jeśli chcesz uzyskać ten sam efekt w swoim związku, wypróbuj kilka z tych trików. Uwierz mi, poczujesz różnicę.
1
Dzielcie wspólne zainteresowania.
Dla kobiet jest rzeczą naturalną, aby zaprosić swoje najbliższe koleżanki na wspólne zakupy, jogę, dzień w SPA i w wiele innych miejsc. Ale wspólne zacieśnianie więzi podczas takich spotkań nie powinno być zarezerwowane tylko dla kobiet. Faceci również uwielbiają luźne spędzanie czasu i pogaduchy. Może i Twój mężczyzna nie będzie chętny na spędzenie całego dnia w SPA, ale czy Ty byłabyś skłonna cały dzień oglądać koszykówkę? Przecież jest mnóstwo zajęć, którymi możecie się zająć wspólnie. Wspólne chodzenie na siłownię nie stanowi żadnej bariery, a jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Jeśli na przykład, lubicie wychodzić do restauracji w sobotnie wieczory na romantyczną kolację, dlaczego by tym razem nie zostać w domu i nie przyrządzić czegoś razem? Nawet, jeśli wspólne gotowanie Wam nie wyjdzie i w ostateczności zjecie zamawianą pizzę to fakt, że spędziliście trochę czasu razem pracując nad osiągnięciem wspólnego celu, jakim jest lepsze poznanie się i swoich cech na pewno nie pójdzie na marne. Najważniejszym jest, aby pracować nad zacieśnianiem więzi między Wami.
Jak poznać, że to miłość?
Jak zrozumieć faceta?
Jak dbać o męża?
Jak uzdrowić związek?
strona 1 z 4następna >
Przeczytaj teraz: Jak uniknąć zdrady?
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak pielęgnować związek?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub