Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Odżywianie Dziecka > Jak zachęcić dziecko do jedzenia?
Jak zachęcić dziecko do jedzenia?

Jak zachęcić dziecko do jedzenia?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Nasze pociechy, jakkolwiek by nie były słodkie i kochane, potrafią czasem wybrzydzać doprowadzając nas tym do białej gorączki. Dziecko samo nie zrozumie, że jego organizm potrzebuje regularnych posiłków, które dostarczą mu siły i energii. Poniżej znajdziesz 13 rad, jak zachęcić malucha do jedzenia.
1

Przygotuj to samo dla siebie i dla dziecka. Dużo szybciej zachęcisz dziecko do zjedzenia posiłku, jeśli pokażesz mu, że Ty też ten posiłek jesz. Niejadek będzie chciał Cię kopiować, więc widząc Ciebie zachwycającą się jedzeniem, też będzie chciał spróbować. Powtarzaj przy tym, że jest to bardzo smaczne i zdrowe.

2

Zrób zupkę. Zupy są bardzo dobrym sposobem dostarczenia Twojemu dziecku różnorodnych składników w jednej miseczce. Możesz w ten sposób „przemycić” różne produkty, jak na przykład groszek. Po prostu dodaj je do zupki i zmiksuj. Dziecko nie będzie tak naprawdę wiedziało co jest w zupie.

3

Nie bój się karmić swojego dziecka serem. Możesz go wprowadzić do diety dziecka jak już będzie na tyle duże, żeby powoli rezygnować z warzywnych zupek-papek.

4

Pamiętaj o pełnowartościowych jogurtach. Dzieci powinny często jeść jogurty przynajmniej do 3 roku życia. Jogurty z niską zawartością tłuszczu mogą zawierać dużo cukrów, więc wybieraj je starannie i dokładnie czytaj informacje na opakowaniu.

Jak rozsądnie ukarać dziecko za złe zachowanie?
Jak nauczyć dziecko chodzić?
Jak karmić chore dziecko?
Jak rozpoznać złe sny od nocnych lęków?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Amelia - 2010-04-22
można dziecku przygotować takie ładne, zabawne kanapeczki, przypominające zwierzaki czy coś, od razu lepiej je
Kradzież to bardzo zły i haniebny czyn. Gdy dowiadujemy się, że nasze dziecko dopuściło się takiego wykroczenia - nie...
Co robić gdy dziecko kradnie?
Kradzież to bardzo zły i haniebny czyn. Gdy dowiadujemy się, że nasze dziecko dopuściło...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub