Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Środki czyszczące > Jak umyć okna - szybko i tanio?

Jak umyć okna - szybko i tanio?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Mycie okien wcale nie musi być trudne i kosztowne. W tym artykule dowiesz się jak zaoszczędzić pieniądze i czas podczas wykonywania tej niezbędnej pracy domowej. Przygotuj się i załóż na siebie wygodne ubrania. Uruchom swój odtwarzacz mp3 lub włącz radio. A teraz do pracy!
1

Przygotuj wszystkie niezbędne rzeczy. Potrzebne będą ci:

  • Wiadro

  • Butelka z atomizerem wypełniona wodą z amoniakiem wymieszanymi w stosunku 10:1 (1 część amoniaku na 10 części wody)

  • Roztwór płynu do mycia naczyń – kilka kropli detergentu rozpuść w około 4 litrach ciepłej wody.

  • Ściereczka z mikrofibry

2
Zacznij od umycia okien od wewnątrz przy użyciu wody z rozpuszczonym w niej płynem do mycia naczyń. Przecieraj szyby ruchami okrężnymi, nie zapomnij dotrzeć do rogów. Dokładnie wyszoruj ramy okienne i parapet.
3
Weź butelkę z atomizerem wypełnioną roztworem amoniaku i rozpyl go na szybie. Wytrzyj szybę do sucha używając ściereczki z mikrofibry. Upewnij się, że nie ma żadnych smug.
4
Powtórz czynności na zewnętrznej stronie okna. Dobrze wyczyść okno przy pomocy wody z dodatkiem detergentu. Upewnij się, że po zakończeniu pracy szyba jest całkowicie sucha i nie ma żadnych smug.
Jak umyć okno?
Jak przetkać zlew bez użycia chemii?
Jak czyścić mosiądz?
Jak usunąć wosk z granitu?
Przeczytaj teraz: Jak myć szyby matowe?
 2.3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wielkie mycie okien przypada w polce przynajmniej raz w roku, a mianowicie przed świętami Wielkiej nocy. Wszystkie...
Jak dobrze umyć okna?
Wielkie mycie okien przypada w polce przynajmniej raz w roku, a mianowicie przed świętami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub