Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Środki czyszczące > Jak umyć okna - szybko i tanio?
Jak umyć okna - szybko i tanio?

Jak umyć okna - szybko i tanio?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Mycie okien wcale nie musi być trudne i kosztowne. W tym artykule dowiesz się jak zaoszczędzić pieniądze i czas podczas wykonywania tej niezbędnej pracy domowej. Przygotuj się i załóż na siebie wygodne ubrania. Uruchom swój odtwarzacz mp3 lub włącz radio. A teraz do pracy!
1

Przygotuj wszystkie niezbędne rzeczy. Potrzebne będą ci:

  • Wiadro

  • Butelka z atomizerem wypełniona wodą z amoniakiem wymieszanymi w stosunku 10:1 (1 część amoniaku na 10 części wody)

  • Roztwór płynu do mycia naczyń – kilka kropli detergentu rozpuść w około 4 litrach ciepłej wody.

  • Ściereczka z mikrofibry

2
Zacznij od umycia okien od wewnątrz przy użyciu wody z rozpuszczonym w niej płynem do mycia naczyń. Przecieraj szyby ruchami okrężnymi, nie zapomnij dotrzeć do rogów. Dokładnie wyszoruj ramy okienne i parapet.
3
Weź butelkę z atomizerem wypełnioną roztworem amoniaku i rozpyl go na szybie. Wytrzyj szybę do sucha używając ściereczki z mikrofibry. Upewnij się, że nie ma żadnych smug.
4
Powtórz czynności na zewnętrznej stronie okna. Dobrze wyczyść okno przy pomocy wody z dodatkiem detergentu. Upewnij się, że po zakończeniu pracy szyba jest całkowicie sucha i nie ma żadnych smug.
Jak pozbyć się zapachu stęchlizny z ubrań?
Jak usunąć wosk z granitu?
Jak usunąć nieprzyjemny zapach z lodówki?
Jak zwalczyć pleśń w mieszkaniu?
Przeczytaj teraz: Jak myć szyby matowe?
 2.3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Okna, okna, okna, gdziekolwiek się nie odwrócisz, wszędzie zobaczysz okna. Okna mogą wydawać się czyste, ale w...
Jak umyć okno?
Okna, okna, okna, gdziekolwiek się nie odwrócisz, wszędzie zobaczysz okna. Okna mogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub