Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak wzmocnić paznokcie?
Jak wzmocnić paznokcie?

Jak wzmocnić paznokcie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Wiele z nas narzeka na słabe, łamliwe lub rozdwajające się paznokcie. Są jednak sposoby, aby nasze paznokcie były zdrowe i mocne. Jak to zrobić? Przeczytaj.
1

Kąpiel w olejkach.

Podgrzewaj 1/2 szklanki olejku do kąpieli z ½ szklanki wody w wysokiej temperaturze w mikrofalówce przez 30 sekund. Przelej miksturę do miseczki i zanurz w niej dłonie lub stopy na 10-15 minut by zmiękczyć naskórek lub nagniotki. PO 15 minutach wyjmijmy namoczoną część ciała i dokładnie wysuszmy. Użyj tarki do stóp, aby zetrzeć zrogowaciałości, a pilnikiem spiłuj ładnie paznokcie, nadając im pożądany kształt. Następnie wetrzyj krem nawilżający. Wcieraj go dopóki się całkowicie nie wchłonie.

2

Olej rycynowy.

Jeśli jako dziecko byłaś zmuszana do połykania olejku rycynowego, ale nienawidziłaś tego z całych sił, to może być dobra wiadomość dla Ciebie. Duża zawartość witaminy E w tym okropnie smakującym oleju doskonale wzmacnia kruche paznokcie i brzydkie, wystrzępione skórki.

3

Olej kuchenny.

Nie masz czasu i chcesz, aby Twój lakier wysechł jak najszybciej? Natłuść go olejem spożywczym i pozostaw do wyschnięcia.

Jak naprawić pęknięty paznokieć?
Jak naprawić złamanego paznokcia?
Jak dbać o paznokcie u rąk?
Jak pielęgnować paznokcie, żeby były mocne?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak dbać o paznokcie?
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Paloma - 2010-09-15
Jeśli rozdwajają się paznokcie to nie można ich obcinać nożyczkami, obcinaczem ani piłować metalowym pilnikiem bo to tylko powoduje że rozdwajają się jeszcze bardziej. Najlepiej używać pilników z papierem ściernym (jak paznokcie są cienkie i słabe to papier ścierny powinien być o jak najmniejszej ziarnistości).
Magdasz - 2010-08-30
Aby mieć mocne paznokcie trzeba jeść galaretkę! Żelatyna w niej zawarta sprawia że paznokcie są jak skała. Ani się nie rozdwajają ani nie łamią.
Donata - 2010-08-30
Paznokcie zwykle się łamią i rozdwajają dlatego, że brakuje witamin z grupy B, witaminy A i E oraz wapnia i cynku.
Samosia - 2010-08-30
trzeba pić herbatkę ze skrzypu polnego. Ma dużo krzemu który wzmocni włosy, paznokcie i poprawi stan skóry.
beti - 2010-04-23
olejek rycynowy polecam, sprawdziłam i działa, używam też wzmacniającej odżywki do paznokci
Gładkie, mocne płytki to marzenie każdej kobiety. Niekoniecznie wszystkie panie marzą o długich na kilka centymetrów...
Jak pielęgnować paznokcie?
Gładkie, mocne płytki to marzenie każdej kobiety. Niekoniecznie wszystkie panie marzą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub