Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Znalezienie Tej Jedynej > Jak sprawdzić jaki znak zodiaku do ciebie pasuje?
Jak sprawdzić jaki znak zodiaku do ciebie pasuje?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (439 ocen)
Oceń 
Jaki jest Twój znak zodiaku? Czy nie jest to najlepszy znak pod słońcem? Ale jeśli przyjdzie Ci dopasować go do znaku zodiaku osoby, która Ci się podoba, wcale nie musi być tak kolorowo. Jeśli jesteście zodiakalnie kompatybilni, oznacza to, iż macie te same cele w życiu i dużo łatwiej przebrniecie przez nie razem.
1
W astrologii, słońce jest najważniejszą planetą. Znak zodiaku, w jakim znajdowało się słońce w dniu Twoich narodzin warunkuje Twoje cele w życiu, decyzje jakie podejmujesz, a co najistotniejsze – ma wpływ na relacje międzyludzkie. Twój znak zodiaku wpływa na Twoje odbieranie innych ludzi, jak również na sposób w jaki Ty jesteś odbierana. Zgodność dwóch znaków zodiaku jest zależna od elementów składających się na cechy danego znaku zodiaku. Cechy te są ustalone i niezmienne. W astrologii wyróżnia się trzy jakości: kardynalną, stałą i zmienną. Znaki reprezentujące tę samą jakość łączą kwadratury i opozycje. Muszą ze sobą harmonizować. Dwoje ludzi spod kardynalnych znaków zodiaku pójdzie za sobą w ogień, dwie osoby spod znaków zodiaku charakteryzujących się zmienną jakością, będą zbyt uparte, natomiast dwie osoby mające stałą jakość znaku zodiaku nigdy nie będą w stanie podjąć decyzji.
2
Ponadto, znaki zodiaku dzielą się między cztery żywioły: wodę, ogień, ziemię i powietrze. Bardzo łatwo jest zaobserwować jak poszczególne żywioły wpływają na siebie. Ogień i woda spalą na panewce, a ziemia i powietrze wywołają burzę piaskową!
Najbardziej kompatybilne są te znaki, które mają pewne cechy wspólne. Ogień to energia i dusza. Ziemia reprezentuje siłę i stałość. Powietrze z kolei to komunikacja i niepokój. Woda charakteryzuje się emocjami i pamięcią.

Oto dwanaście znaków zodiaku i ich cechy.
Jak się całować z języczkiem?
Jak zrobić malinkę?
Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?
strona 1 z 5następna >
Przeczytaj teraz: Jak znaleźć dziewczynę?
 2.3/5 (439 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (17)

Franca - 2013-12-23
Jestem rybą- mój chłopak jest Panną, a mój najlepszy przyjaciel Koziorożcem. ;p
Nikt tego nie wie - 2013-06-04
A więc, kilka słów ode mnie.
Jestem Bykiem i uśmiechnęłam się kiedy przeczytałam "Panna poruszy niebo i ziemię by pomóc Bykowi w osiągnięciu założonych celów". Strzał w dziesiątkę!
Moja przyjaciółka jest Panną. Niektóre jej zalety okazują się wadami. Na przykład ogromne poświęcenie. No ale nie dla wszystkich. Piszą, że Panna jest taka spokojna i pedantyczna. Na pierwszy rzut oka - zgodzę się. Jednak po dłuższej znajomości da się stwierdzić, że to kłamstwo. Mój brat jest Lwem a ta taka niby cichutka, kujonkowata Panna ma diabła za skórą! Potrafiła by zabić wszystkich... dla mnie. Naprawdę to najdziwniejszy znak zodiaku bo łączy ogromne sprzeczności. Nie potrafi kochać, mimo to może dla kogoś umrzeć. Czyżby Pannom nie zależało na życiu, czy po prostu same się w tym gubią?
Nie zgadzam się, że Panna i Bliźnięta mają dobre relacje. Gdzie tam! Zażarły by się jak psy! Panna nienawidzi "ą" i "ę" Bliźniaka. Na tyle by mu wydłubać oczy bez zastanowienia!
Ale skończmy o mojej przyjaciółce.
Koziorożec? Znam jednego. Nie chce się do niego zbliżać, po prostu nie ma gorszej osobowości! Nie i koniec.
A więc: panna i byk - bez zastanowienia, ewidentnie tak.
Panna mimo swoich wad i oziębłości na początku (to się zgadza) potem przełamuje lody i staje się cudownym wsparciem, które daje wszystko ale nie oczekuje nic w zamian.
Anonimowa - 2013-03-25
Ja jestem waga. Moja siostra- bliźnięta, z którą się świetnie dogaduje. Wodnik- moja przyjaciółka. Skorpion- chłopak, który mi się podoba.
; ))
lego - 2012-11-26
"W astrologii, słońce jest najważniejszą planetą" no i wszystko jasne :)
Martynka.? - 2012-11-07
Hmm...Ja jestem baran, moi rodzice to lew i strzelec..Ciekewe :)
Lily - 2012-08-29
Ja - lew. Moj chłopak - baran. ^^
QAS1 - 2012-08-23
Mam żonę raka a ja jestem ryba i co z tego jak żona jest kur...ą !!!
Emilia - 2012-06-24
Ja jestem strzelcem (a może strzałą?) i mam cudownego, słodkiego chłopaka-Koziorożca Kube. On zwykle się mnie słucha, nie komentuje, nie sprzeciwstawia się i jak ja chcę coś zrobić to on mimo wszystko robi to ze mną, nawet, jak nie chce. I w ogóle jest super :)
nikuu - 2011-12-10
Bliźnięta - Lew . . . początek fajny , ale niezbyt na dłuższą metę , za to Bliźnięta z Wodnikiem to coś naprawdę wyjątkowego i wspaniałego :)
ciekawa6 - 2011-01-24
Jeżeli ktoś urodził się 21 czerwca 1999 o godz.21.05 to jest z pod znaku bliźniąt czy raka?
Toska - 2010-10-05

Quote From Paranoja,
czytajcie "Krok 1"

"W astrologii, słońce jest najważniejszą planetą..."

Z czyms takim jeszcze sie nie spotkalem....zeby slonce bylo planeta. Powiem szczerze ze sadzilem ze sa jeszcze w 21 wieku ludzie dla ktorych slonce jest planeta.

Droga Paranojo, astrologia nie jest nauką, a jej początki są dużo starsze, niż czasów, w których nastąpił rozwój znanej nam obecnie astronomii. Z tego powodu istnieje różnica między planetą astrologiczną, a astronomiczną (czyli jedyną słuszną).

Pozwolę sobie zacytować: "Astrologia planetami nazywa wszystkie planety Układu Słonecznego oraz Słońce i Księżyc, które z punktu widzenia współczesnej nauki należą do innych kategorii ciał niebieskich. "

Więcej informacji znajdziesz chociażby pod adresem: http://horoskopia.info/horoskop_planety.html

Zatem w tym jedynym przypadku nie masz racji, w kontekście artykułu Słońce jest jak najbardziej planetą, ALE planetą astrologiczną.

W sensie naukowym jest to oczywiście gwiazda, ale jaki naukowiec w XXI w. czyta horoskopy.. ;)

Paranoja - 2010-10-04
czytajcie "Krok 1"
Z czyms takim jeszcze sie nie spotkalem....zeby slonce bylo planeta.Powiem szczerze ze sadzilem ze sa jeszcze w 21 wieku ludzie dla ktorych slonce jest planeta.
Carola - 2010-09-29
Kobieta Wodnik,on waga flaki z olejem.Jedno co nas trzymalo razem to sex.Rozstalismy sie po 5 latach.Potem zwiazek z Ryba.Bylo bardzo wesolo.Nigdy nam sie nie nudzilo.Jednak zbyt lekko bral sobie zycie.Nonstop problemy finansowe!Obecnie jestem ze Strzelcem.Chyba na to czekalm pol zycia!?Pasujemy do siebie super.Jeden drugiemu nie zawraca glowy.Jezeli robimy cos razem to nie wchodzimy sobie w droge;kazdy wie co jest do zrobienia.Zakupy,gotowanie,prasowanie itd.Nie trzeba podzialu obowiazkow!Finanse sa uregulowane!Sex jest odlotowy!Tak wiec;Wodnik-Strzelec 100% zadowolenia!
Skorpion - 2010-07-30
Ja osobiście nie lubię panien. Są takie rozlazłe jak flaki z olejem.
WerkaXXX - 2010-07-15

Każdy człowiek jest inny. Z jednym się dogadasz a z drugim w ogóle i nie ważne jakiego są znaku. Jednak często tak jest że staramy się podświadomie dopasować jakiegoś człowieka do jego charakterystyki zodiakalnej. Zwykle jakaś część się zawsze zgadza.

Randki internetowe są sprytnym sposobem na odnalezienie partnera ze snów, ale sporo różnią się od tradycyjnych....
Jak znaleźć miłość przez internet?
Randki internetowe są sprytnym sposobem na odnalezienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub