Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Hobby > Muzyka > Jak znaleźć piosenkę nie znając tytułu?
Jak znaleźć piosenkę nie znając tytułu?

Jak znaleźć piosenkę nie znając tytułu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że jadąc autobusem, samochodem lub po prostu będąc w jakimś centrum handlowym, usłyszałeś utwór, który utkwił Ci w pamięci, ale nie miałeś pojęcia jaki nosi tytuł? W jaki więc sposób odszukać „wypatrzoną” piosenkę? Oto kilka przydatnych rad.
1
Pomyśl o jakimś fragmencie piosenki, który utkwił Ci w pamięci. Zazwyczaj zapamiętujesz jakiś wers, najczęściej refren, który tkwi Ci w głowie nie chcąc z niej wyjść. Powtarzaj sobie ten fragment w głowie lub na głos (to nawet lepsza opcja) wielokrotnie, aż w końcu Twoja pamięć „ruszy dalej” i będziesz mógł przypomnieć sobie kolejne wersy.
2
Jeśli masz dostęp do internetu, skorzystaj z niego. Jeśli nie masz internetu, udaj się do pobliskiej biblioteki lub kafejki internetowej.
3
Wpisz adres „Google.com” lub adres jakiejś innej wyszukiwarki internetowej.
4
W oknie wyszukiwarki wpisz fragment tekstu piosenki, który pamiętasz, dopisz do niego słowo „tekst” i kliknij „szukaj” lub naciśnij na klawiaturze „enter”.
5
Jeśli pamiętasz kilka fragmentów piosenki wpisz je wszystkie, każdy w osobnym cudzysłowie. Im więcej tekstu pamiętasz tym większe szanse na odnalezienie właściwej piosenki.
6
Kliknij na pierwszą z góry propozycję podaną przez wyszukiwarkę. Jeśli to jest ta piosenka – brawo! Udało Ci się. Jeśli nie, klikaj po kolei w pozostałe propozycje wyszukiwarki. „Twoja” piosenka na pewno gdzieś tam jest!
Jak ładnie wychodzić na zdjęciach?
Jak zrobić latawiec?
Jak ćwiczyć głos?
Jak zrobić pochodnię?
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

Konikowa - 2013-03-05
Też mam z tym czasem problem :( Jest podobno taki program do pobrania na telefon i wtedy nagrywasz kawałek piosenki a on ci ją wyszukuje tylko niestety działa to tylko na piosence wykonywanej przez oryginalnego piosenkarza, ale rada super☺ sprawdziłam☺
majkaku.95 - 2013-02-07

Słyszałam, że jest taki program, w którym wstukuje się takt piosenki za pomocą spacji i w ten sposób jej wyszukuje. Nie pamiętam w tej chwili jak się ten wynalazek nazywa, ale ktoś, kto go wymyślił musiał być bardzo pomysłową bestią :)

arimor - 2013-01-20
obok wpisanego fragmentu piosenki, najlepiej wpisać w wyszukiwarkę nie "tekst" lecz "lyrics"- większość piosenek, których tytuły trudno nam odnaleźć jest po angielsku.
Ancia - 2012-03-04
Potrzebuje sie dowiedziec jak sie nazywa piosenka. taka fajna do tanczenia. odejrzewam ze spiewaja ja murzyni.. w refriefiee ale gdzies w jego połowie jest cos takiego "ohhh i just wanna be with you "Wpada w ucho
bbbb - 2010-07-19
a co jak to instrumental..
Golabeczka - 2010-07-14
Ja zawsze sprawdzam na stronie
http://www.odsluchane.eu/news.php - są wszystkie radia i jest napisane co aktualnie leci. Jak nie ma nas przy kompie to wystarczy zapamiętać godzinę i radio. Na stronie wpisujemy dane i już. Bardzo pomocna stronka :)
marlow - 2010-04-27
ja zawsze po refrenie znajduje, gorzej jak jest piosenka po francusku lub po niemiecku, to tekstu nie zrozumiem nawet, a co dopiero zapamiętać
Chcesz, aby twój głos zawsze pięknie brzmiał? Nic trudnego. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, dzięki którym śpiew już...
Jak ćwiczyć głos?
Chcesz, aby twój głos zawsze pięknie brzmiał? Nic trudnego. Poniżej znajdziesz kilka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub