Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jak nakładać korektor?
Jak nakładać korektor?

Jak nakładać korektor?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Pomoże wyrównać cerę, zamaskuje pryszcze i sińce pod oczami. Obiekt pożądania wielu kobiet. Co to takiego? Korektor. Wiele z nas uważa, że korektor jest kosmetykiem, który może być używany codziennie. W lecie wybierz odcień o ton ciemniejszy niż w zimie, żeby doskonale dopasować go do muśniętej słońcem cery. Korektor pomaga kamuflować niedoskonałości naszej cery i wyrównuje jej koloryt, poprzez tuszowanie cieni pod oczami i niepożądane wypryski. Dla najlepszych rezultatów używaj zawsze małego pędzelka do nakładania korektora na twarz.
Korektor zawiera więcej pigmentów koloru i zawiera olejki mineralne, które sprawiają, że kryje niedoskonałości lepiej ni z podkład. Dłużej też się na skórze utrzymuje. Dostosuj odpowiedni odcień korektora do swojej twarzy. W razie potrzeby sprawdź czy zawiera filtry UV. Wybierz korektor, który idealnie połączy się z Twoją skórą, tworząc niewidoczną „maskę”. Poniżej znajdziesz kilka rad, jak nakładać korektor, aby uzyskać jak najlepszy efekt.
1

Dodanie żółtego cienia do powiek do korektora pomoże skutecznie zatuszować ciemne koła na twarzy.

2
Niebieski i zielony cień do powiek w połączeniu z korektorem pomoże ukryć popękane naczynka i zaczerwienienia.
3
Wysusz krosty za pomocą ustawionej na niskie obroty suszarki. Następnie za pomocą pędzelka zamaskuj zaczerwienienie dookoła krostki – jeśli rozsmarujesz korektor „szerzej”, zmiana będzie jeszcze bardziej widoczna. Na koniec ruchem ugniatającym przypudruj ślad korektora. Taka technika utrwali go na wiele godzin i zlikwiduje granice między „łatką” a resztą skóry.
4
Piegi i plamki na twarzy powinny być zakryte tylko wtedy, gdy jest to absolutnie potrzebne, ponieważ do zatuszowania ich potrzebna jest duża ilość korektora. A nie chcesz przecież mieć na twarzy gipsowej maski! Dobrze nawilż skórę przed nałożeniem korektora, najlepszy będzie korektor w płynie. Rozprowadź go dokładnie na całej powierzchni twarzy. Jak skończysz możesz delikatnie musnąć cerę pudrem.
Jaki makijaż pasuje do niebieskich oczu?
Jak odświeżyć zaschnięty eyeliner w żelu?
Jak zrobić makijaż zielonych oczu?
Jak usunąć przebarwienia skóry?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Violka - 2010-08-30
Ja mam piegi i zupełnie nie wiem jak stosować korektora. Korektor nie chce się wchłaniać i zostają po nim nieładne ślady, których nie da się przykryć ani fluidem ani pudrem. W moim przypadku chyba w ogóle najlepiej go nie stosować (no chyba że nie znalazłam jeszcze żadnego odpowiedniego dla mojego typu cery).
mariolka - 2010-04-27
a ja słyszałam, że ten zielony korektor jest spoko, tylko że najpierw się jego nakłada, a dopiero potem podkład
Kosmetyki mineralne dostępne są w szerokiej gamie produktów. Podkłady, pudry, cienie, róże, wszystko to, możemy kupić w...
Jak zrobić korektor mineralny do twarzy?
Kosmetyki mineralne dostępne są w szerokiej gamie produktów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub