Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jak nakładać korektor?
Jak nakładać korektor?

Jak nakładać korektor?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Pomoże wyrównać cerę, zamaskuje pryszcze i sińce pod oczami. Obiekt pożądania wielu kobiet. Co to takiego? Korektor. Wiele z nas uważa, że korektor jest kosmetykiem, który może być używany codziennie. W lecie wybierz odcień o ton ciemniejszy niż w zimie, żeby doskonale dopasować go do muśniętej słońcem cery. Korektor pomaga kamuflować niedoskonałości naszej cery i wyrównuje jej koloryt, poprzez tuszowanie cieni pod oczami i niepożądane wypryski. Dla najlepszych rezultatów używaj zawsze małego pędzelka do nakładania korektora na twarz.
Korektor zawiera więcej pigmentów koloru i zawiera olejki mineralne, które sprawiają, że kryje niedoskonałości lepiej ni z podkład. Dłużej też się na skórze utrzymuje. Dostosuj odpowiedni odcień korektora do swojej twarzy. W razie potrzeby sprawdź czy zawiera filtry UV. Wybierz korektor, który idealnie połączy się z Twoją skórą, tworząc niewidoczną „maskę”. Poniżej znajdziesz kilka rad, jak nakładać korektor, aby uzyskać jak najlepszy efekt.
1

Dodanie żółtego cienia do powiek do korektora pomoże skutecznie zatuszować ciemne koła na twarzy.

2
Niebieski i zielony cień do powiek w połączeniu z korektorem pomoże ukryć popękane naczynka i zaczerwienienia.
3
Wysusz krosty za pomocą ustawionej na niskie obroty suszarki. Następnie za pomocą pędzelka zamaskuj zaczerwienienie dookoła krostki – jeśli rozsmarujesz korektor „szerzej”, zmiana będzie jeszcze bardziej widoczna. Na koniec ruchem ugniatającym przypudruj ślad korektora. Taka technika utrwali go na wiele godzin i zlikwiduje granice między „łatką” a resztą skóry.
4
Piegi i plamki na twarzy powinny być zakryte tylko wtedy, gdy jest to absolutnie potrzebne, ponieważ do zatuszowania ich potrzebna jest duża ilość korektora. A nie chcesz przecież mieć na twarzy gipsowej maski! Dobrze nawilż skórę przed nałożeniem korektora, najlepszy będzie korektor w płynie. Rozprowadź go dokładnie na całej powierzchni twarzy. Jak skończysz możesz delikatnie musnąć cerę pudrem.
Jak dbać o przedłużane rzęsy?
Jak zrobić korektor mineralny do twarzy?
Jak odświeżyć tusz do rzęs?
Jak zmniejszyć nos bez operacji?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (4 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

Violka - 2010-08-30
Ja mam piegi i zupełnie nie wiem jak stosować korektora. Korektor nie chce się wchłaniać i zostają po nim nieładne ślady, których nie da się przykryć ani fluidem ani pudrem. W moim przypadku chyba w ogóle najlepiej go nie stosować (no chyba że nie znalazłam jeszcze żadnego odpowiedniego dla mojego typu cery).
mariolka - 2010-04-27
a ja słyszałam, że ten zielony korektor jest spoko, tylko że najpierw się jego nakłada, a dopiero potem podkład
Używanie korektora jest stosunkowo ładne ale tak jak nanoszenie innych elementów makijażu wymaga nieco wprawy. Poniżej...
Jak używać korektora?
Używanie korektora jest stosunkowo ładne ale tak jak nanoszenie innych elementów makijażu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub