Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jak zrobić makijaż zielonych oczu?
Jak zrobić makijaż zielonych oczu?

Jak zrobić makijaż zielonych oczu?

, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (233 ocen)
Oceń 
Niewiele kobiet ma to szczęście posiadania pięknych zielonych oczu. Mimo, że opcje kolorystyczne co do makijażu są nieco okrojone, jeśli masz zielone oczy, to te, które są akceptowane potrafią wydobyć z oczu całe ich piękno i niesamowitą głębię. Ważnym jest, aby nie przyćmić zieleni oczu, ale ją uwydatnić. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat odpowiedniego malowania oczu zielonych, przeczytaj poniższe porady.
1

Kolory i odcienie.
Cała sztuka polega na tym, aby wydobyć z zieleni oczu wszystko co w niej najpiękniejsze. Dlatego musisz używać kolorów, które nie będą się „gryzły” z kolorem Twoich oczu. Dla tych z Was, których tęczówki mają ciemny odcień zieleni zalecane są jaśniejsze kolory. I odwrotnie. Kolory takie jak brzoskwiniowy, fioletowy, purpurowy, fiołkoworóżowy, brązowy, khaki czy beżowy będą idealne w połączeniu z zielenią oczu. Możesz też próbować łączyć ze sobą kolory. Cienie w kolorach turkusu, korali, mocha czy lilii dodadzą spojrzeniu dramaturgii.

2

Jak prawidłowo nakładać cienie?
Wybierz którykolwiek z wyżej wymienionych kolorów cieni i wybierz jaśniejszy odcień, który „podświetli” oko. Dobrym wyborem będzie kolor liliowy. Nałóż go delikatnie na przestrzeń pod łukiem brwiowym. Teraz weź ciemniejszy odcień lilii lub purpurę. Nałóż go na zewnętrznych kącikach powieki. Spraw, żeby oko było widoczne. Ciemniejszy kolor na zewnętrznej części oka powiększy je optycznie. W ten sam sposób nakładaj brązy.

3

Eyeliner/ołówek do oczu.

Gdy już nałożysz cienie, użyj eyelinera lub kredki do oczu. Bardzo ważne jest, aby dobrać odpowiedni kolor eyelinera do oczu zielonych. Ciemne szarości, odcienie złota, śliwki są idealnymi odcieniami dla podkreślenia zielonych oczu. Nakładaj eyeliner wzdłuż linii rzęs. Jeśli chcesz zaszaleć, możesz wyjechać kreską poza tę linię od zewnętrznej strony oka, zakręcając ją bardzo lekko na końcu w górę. Dopasuj makijaż do ciuchów, które masz zamiar włożyć.

4

Maskara.
Najlepszym tuszem do oczu zielonych będzie ten w kolorze brązu lub przeźroczysty. Najpierw podkręć rzęsy zalotką. Następnie dokładnie wytuszuj rzęsy.

Jak zrobić idealną kreskę eyelinerem?
Jak malować rzęsy aby były długie?
Jak zrobić trwały makijaż?
Jak zrobić makijaż przydymione oko?
 1.1/5 (233 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

qwerty - 2012-11-23
Źrenice nie mogą być ciemnozielone. Chyba chodziło o TĘCZÓWKĘ. Ktoś tu na biologii nie uważał.
kunia - 2012-11-21
szczęście?! mam jasne zielone oczy i nie cierpię ich, ogólnie mam śniadą karnację(arabko-polka) włosy ciemny brąz, a tu te zielone oczy. jakaś masakra. Marzą mi się od zawsze brązowe lub czarne. zielony to najgorszy kolor oczu jaki może być
zielonooka - 2010-10-28
Na dobra sprawe,jesli czujesz sie dobrze w wykonanym makijazu,nie ma mocnych,zebys tak nie wygladala;-)
Grunt,to swiadomosc swoich atutow i umiejetne wplecenie kolorow dla podkreslenia urody;-D
aga - 2010-09-05
ja uzywam do ciemnych zielonych oczu brazu rozu sliwki granatowej kredki lub czarnego eyelinera i wyglada bosko:)
Violka - 2010-08-30
Zazdroszczę wszystkim laskom, które mają zielone oczy!
miranda - 2010-04-28
ja lubię beże i brązy, ładnie podkreślają oko i wyglądają naturalnie, no chyba że się chce poszaleć to lila i fiolet też wyglądają spoko
Eyeliner w żelu to doskonały sposób na perfekcyjne podkreślenie oczu. Ma on jednak jedną wadę - niesamowicie szybko...
Jak odświeżyć zaschnięty eyeliner w żelu?
Eyeliner w żelu to doskonały sposób na perfekcyjne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub