Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Prezenty Bożonarodzeniowe > Jak zapakować prezent?
Jak zapakować prezent?

Jak zapakować prezent?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (13 ocen)
Oceń 
Boże Narodzenie jest w prawdzie tylko raz w roku, ale nie oznacza to wcale, że przez resztę roku nie dajemy sobie prezentów. W ciągu całego roku jest wiele okazji by się wzajemnie obdarowywać, np. urodziny, imieniny, Walentynki, Dzień Matki, Dzień Babci, Dzień Dziadka i jeszcze wiele, wiele innych. Poniżej znajdziesz instrukcję jak zapakować prezent, znajdujący się w pudełku.
Ozdobny papier do pakowania prezentów, Linijka, Ołówek, Nożyczki, Taśma klejąca
1
Aby owinąć prezent najpierw należy rozłożyć papier ozdobny na płaskiej, czystej powierzchni. Pamiętaj by usunąć cenę z prezentu zanim zawiniesz go w papier.
2
Umieść pudełko na papierze ozdobnym i owiń je tak, by brzegi papieru zachodziły na siebie przynajmniej na 5 cm. Upewnij się także, że na bokach jest wystarczająco dużo papieru, by je potem zagiąć i całkowicie przykryć powierzchnię pudełka.
3
pakowanie prezentu - krok 3.
Jeżeli papier jest zbyt duży ołówkiem zaznacz, ile trzeba odciąć. Z pomocą linijki zaznacz prostą linię i utnij zbędną część papieru.
4
Zwróć uwagę na boki. Mają być na tyle długie by całkowicie przykrywały pudełko, ale nie nazbyt długie, by można je łatwo i ładnie zagiąć. Jeżeli trzeba, przytnij papier również na bokach.
5
pakowanie prezentu - krok 5.
Na płaskiej powierzchni rozłóż odpowiednio przycięty papier, tak by jego wewnętrzna strona znajdowała się przodem do ciebie. Mniej więcej na środku papieru połóż pudełko z prezentem.
6
pakowanie prezentu - krok 6.
Jedną ze stron papieru zagnij na długości tak, by zachodziła na pudełko i przyklej ją do niego kawałkiem taśmy klejącej.. Na drugim brzegu papieru zrób około 2,5 cm zakładkę, aby po zawinięciu pudełka krawędź ładnie wyglądała. Owiń tą częścią resztę pudełka tak, by na zachodziła na ta wcześniej przyklejoną. Przymocuj ją taśmą.
Jak zapakować prezent w japońskim stylu furoshiki?
Jak pakować prezenty?
Jak ozdobić prezenty reniferami z papieru?
Jak pomysłowo zapakować prezent dla mężczyzny?
Wskazówki
  • Jeżeli twój prezent jest nieregularnych kształtów znajdź jakieś pudełko, które będzie na niego pasować. Prezent będzie wtedy łatwiej zapakować.
  • Zawsze sprawdzaj wymiary papieru ozdobnego na jego etykiecie, by wystarczyło go do owinięcia całego pudełka.
  • Wybieraj papier, który jest zawinięty na tekturowej rurce, a nie taki w składanych arkuszach. Ten drugi ma zawsze jakieś zagniecenia, które niechlujnie wyglądają.
  • Do pakowania prezentów najlepiej nadaje się przezroczysta i matowa taśma klejąca, będzie ona mniej widoczna niż inne taśmy.
strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

joanna - 2014-11-24
Jejku, to ci nowość!
meszekowy - 2013-08-07
Pożyteczne do pakowania prezentów o nieregularnych kształtach
emilka - 2010-04-28
no z tego to jest chyba najtrudniejsze zawiązanie kokardy :D
W Japonii istnieje starożytna metoda sztuki zwana mizuhiki. Jest ona symbolem japońskiej kultury wręczania prezentów....
Jak zapakować prezent w stylu japońskim?
W Japonii istnieje starożytna metoda sztuki zwana mizuhiki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub