Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Nadciśnienie Tętnicze > Jak obniżyć ciśnienie krwi domowymi sposobami?

Jak obniżyć ciśnienie krwi domowymi sposobami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (357 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Wysokie ciśnienie krwi jest coraz częstszym problemem u ludzi. Odpowiedzialne za to są: nieodpowiednia dieta, brak ruchu i uwarunkowania genetyczne. Firmy farmaceutyczne wprowadzają na rynek coraz to nowsze leki mające na celu obniżenie ciśnienia krwi. Lekarze zalecają zdrową dietę i regularne ćwiczenia. Wszystkie te rzeczy są ważne dla obniżenia ciśnienia krwi i utrzymania go na zdrowym poziomie. Istnieje również szereg naturalnych środków, które choć nie są medycznie zatwierdzone, przyczyniają się do obniżenia ciśnienia.
 3.9/5 (357 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (15)

Rycz - 2014-09-22
Najlepszym i niezawodnym dzialajacym jak tabletki jest sok z ARONII
edesz - 2014-09-20
Ruch może zastąpić wiele leków, ale żaden lek nie zastąpi ruchu!
Rysi@k - 2014-09-20
Te sposoby pomagają jak umarłemu kadzidło można obniżyć o 10 jednostek ciśnienie ale nie o 50
yani - 2014-09-20
Najtańszy i najlepszy sposób to surowy sok z czerwonych buraków które sa pod dostepem za grosze. Jesli ktoś nie przetrawi ziemistego smaku i uczucia drapania w gardle to rozcieńczyć wodą lub innym surowym sokiem np z marchewki.Efekty sa widoczne prawie natychmiastowo. Jest tylko jeden problem , grupa ludzi którzy ślepo wierza lekarzom i nie dadza sie przekonać. Uwaga burak jest słodki i nie poleca sie picia soku przez cukrzyków.
olo - 2014-08-12
Do obniżenia ciśnienia jest potrzebna tylko jedna dieta a mianowicie : zero fermowych kurczaczków , indyków tylko takie ze wsi od rolnika . Nie są pompowane sterydami i cholera wie czym . zero wieprzowiny z chowu fermowego tylko od zaprzyjaźnionego rolnika . oczywiście wędlinka też swojego wyrobu a ciśnienie będzie w normie i waga ciała również .
Steff - 2014-02-17
Sok z buraków skutecznie obniża ciśnienie oraz sok z aronii.
kenezz - 2013-06-06
A od czego jest nadciśnienie,nikt nie pyta i jak usunąć przyczynę tego problemu,a może tak by należało oczyścić organizm z toksyn i odżywiać się bez EEEEEEE250 ITP.MIESZKANIE SPRZĄTACIE-,sprzątajcie ,i oczyśćcie swoje ciało a będzie wam dziękowało.Dbaj o nerki,jak nie filtrują to zanieczyszczają organizm ,jak filtr wody ,paliwa itp.proste prawda,i zdrowie szwankuje.A więc oczyśćmy filtr(NERKI).
STELLA176 - 2013-04-17
. . . (~") . . . Większych " banialukow" to ja nie czytałam. Autor tej niby porady, porad chyba nie czytał co pisał. Zaczął coś o....rybach, bananach, ziemniakach a potem ni z gruszki, ni z pietruszki ....coś o czosnku ( o którym pisał wcześniej). Rozzbroił mnie tekst.....o tym, że posiadanie zwierząt domowych ...obniża ciśnienie. Tylko pogratulować humoru.
efi5 - 2013-04-13
Ja swoje nadciśnienie leczę już 20 lat i prosze sobie wyobrazić, że z domowych sposobów stosuję picie-Pyłku kwiatowego-jest to produkt pszczół i należy pytać o niego w sklepach zielarskich, pszczelarskich i bywa dostępny również w marketach.Poprawił mi skutecznie samopoczucie i kondycję psychiczną.Piję go już dosyć długo i naprawdę polecam osobom zmęczonym i właśnie z nadciśnieniem.
marzenaiza39 - 2013-02-15
mam 44 lata wlasnie przyjechalam do nicmiec do pracy jako opiekunka osob starszych i tu wlasnie wystapil problem zaczelo sie od bolu glowy po zmierzeniu cisnienia okazalo sie ze mam w granicach 160-180/90_100 nie mam tu zadnych lekow co zrobic zeby obnizyc cisnienie -prosze o podpowiedzi dodam ze w kraju mieszkam w karkonoszach w niemczech na nizinach czy to bedzie mialo cos wspolnego z tak wysokim cisnieniem
kasiulka717 - 2012-11-08
Dieta z ograniczeniem soli. Zaprzestanie palenia papierosów. Alkohol bardzo rzadko i w małych ilościach, a najlepiej wcale ( chociaż szklanka piwa czasem moze obniżyć ciśnienie). Aktywność fizyczna też jest bardzo ważna. Przede wszystkim trzeba walczyć ze stresem.
Karolinas - 2012-10-23
Na nadciśnienie wspaniale pomaga czerwony burak :) Zawsze piję sok ze świeżo wyciśniętego buraka z dodatkiem soku z marchwi- Polecam!
zdenek12 - 2011-03-28
jednym z najlepszych naturalnych leków jest wyciąg z jemioły uzywam i spadlo ze 142 na 131
bizneslife - 2010-10-22
Wystarczy przeczytać Książkę "Nigdy więcej chorób serca": autor Laureat nagrody Nobla z 1998roku Louis Ignarro. Dokładnie opisano problem i jak go rozwiązać w prosty sposób. Jeśli ktoś chce to służę pomocą bo przeczytałem książkę i mogę udzielić wskazówek wysyłając skan z najważniejszych rozdziałów. Czyli co, kiedy, i ile.
Czekam na pyt. bizneslife@o2.pl Pozdrawiam
Krystyna - 2010-04-30
na nadciśnienie skuteczny jest też sok z aronii
Kobietom niskie ciśnienie dokucza częściej niż mężczyznom. Natomiast nadciśnienie jest dla nas bardziej niebezpieczne....
Jak utrzymać prawidłowe ciśnienie krwi?
Kobietom niskie ciśnienie dokucza częściej niż mężczyznom...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub