Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Użytkowe > Jak rozpakować plik RAR?
Jak rozpakować plik RAR?

Jak rozpakować plik RAR?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (213 ocen)
Oceń 
Rozpakowanie pliku RAR nie jest rzeczą trudną. Przeczytaj poniższe wskazówki, a będziesz w stanie poznać zawartość każdego "tajemniczego" pliku RAR.
1
Pobierz z internetu najnowszą wersję programy WinRAR.
2
Jak już zainstalujesz nowo pobrany program, otwórz go.
3
Zlokalizuj katalog na dysku, w którym przechowujesz wszystkie pliki RAR i kliknij go podwójnie.
4
Zaznacz pierwszy plik od góry. Kliknij w niego podwójnie, żeby się przekonać, czy jest to movie file , czy plik jest w jakimś innym formacie. Jeśli chcesz rozpakować plik (nie ważne w jakim on jest formacie) bezpośrednio na dysk, będziesz potrzebował Vcdgear lub ISObuster.
5
Aby rozpakować plik kliknij w ikonkę 'Wypakuj do' ('Extract to'). Lub kliknij w Polecenia > Wypakuj do.
6
Każda z tych czynności spowoduje, że otworzy się nowe okno 'Ścieżka i opcje wypakowywania'. Jeśli Twój plik jest uszkodzony lub niekompletny zaznacz opcję 'Zachowaj uszkodzone pliki'.
7
Może się pojawić jedno z dwóch okien ostrzegawczych.

1. Pierwsze ostrzeże nas przed wątpliwą autentycznością pliku i jest sygnałem, że plik może być uszkodzony. Będziesz potrzebował przetestować dany plik. Może pojawić się też ostrzeżenie, które powie, że plik 'r01' jest uszkodzony. Jest to duży problem. Jeśli wyskoczył 'Par Files' czas najwyższy, żeby użyć SmartPar i wyleczyć uszkodzone pliki. Po prostu zamknij WinRAR i korzystając z SmartPar wykonuj wszystkie polecenia dokładnie dopóki nie zakończysz naprawiania plików.
2. Drugie okno ostrzegawcze podpowie Ci, że pliki, które chcesz rozpakować są niekompletne. Użyj SmartPar żeby odzyskać utracone pliki (jeśli to możliwe) lub SFV, aby ocenić których plików brakuje. Powróć do WinRAR jak zakończysz te prace.
8
Jeśli wszystko przebiegło po Twojej myśli, zobaczysz, że został utworzony nowy katalog. Znajdziesz w nim plik, którym się zajmujesz.
Jak zainstalować dodatki do
Jak odblokować pdf do kopiowania lub druku?
Darmowe programy do nauki języka niemieckiego
Jak policzyć znaki w Wordzie?
 5/5 (213 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Internet Explorer to popularna, łatwa w obsłudze przeglądarka internetowa. Dostępna jest dla użytkowników systemu...
Jak korzystać z Internet Explorer?
Internet Explorer to popularna, łatwa w obsłudze przeglądarka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub