Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Użytkowe > Jak spakować pliki WinRARem?
Jak spakować pliki WinRARem?

Jak spakować pliki WinRARem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (9 ocen)
Oceń 
WinRAR jest bardzo popularnym programem do kompresji plików. Służy do redukcji wielkości plików w formacie RAR, ale obsługuje też archiwa w innych formatach, na przykład ZIP. Program może również zmienić format plików na CAB, ARJ, LZH, AZE oraz ISO.
PC, WinRAR, Plik do kompresji, Skompresowane pliki
1
Zanim przystąpisz do pracy upewnij się, że komputer, którego będziesz używał ma zainstalowanego WinRARa. Jeśli nie, pobierz instalkę z Internetu i zainstaluj ten program.
2
Za pomocą myszki i klawisza CTRL lub SHIFT zaznacz pliki, które chcesz skompresować. Klawisz CTRL pomoże Ci zaznaczyć kilka pojedynczych plików w jednym folderze. SHIFT służy do zaznaczania większej ilości plików.
3
Kliknij prawym przyciskiem myszy w zaznaczone pliki, aby pojawiło się menu. Zaznacz opcję 'Add to Archive'. Wyświetli Ci się okno menu WinRAR.
4
Wpisz nazwę dla kompresowanych plików w sekcji 'Archive name', którą znajdziesz w pasku z zakładkami. Upewnij się, że nazwa ta się nie powtarza lub nie jest podobna do żadnej innej nazwy we wskazanej lokalizacji.
5
Jak już zdecydujesz się jak chcesz nazwać pliki zaznacz format kompresowanego pliku bądź plików. Mogą one być w formacie RAR lub ZIP. Istnieją również inne opcje takie jak na przykład usunięcie oryginalnego pliku po jego skompresowaniu czy sprawdzanie autentyczności pliku.
Jak usunąć śmieci z komputera?
Jak robić przypisy w Wordzie?
Jak rozpakować plik RAR?
Jak pisać formuły w Excelu?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak rozpakować plik RAR?
 3.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

xD - 2013-08-12
dzięki za poradnik :)
Antenka - 2013-02-19
Dziękuję, chyba dałam radę:)
Płyty DVD powoli stają się przeżytkiem i są wypierane przez nośniki pamięci typu flash. Czasami zdarza się, że w naszym...
Jak zainstalować Windows z pendrive?
Płyty DVD powoli stają się przeżytkiem i są wypierane...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub