Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Użytkowe > Jak spakować pliki WinRARem?
Jak spakować pliki WinRARem?

Jak spakować pliki WinRARem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (10 ocen)
Oceń 
WinRAR jest bardzo popularnym programem do kompresji plików. Służy do redukcji wielkości plików w formacie RAR, ale obsługuje też archiwa w innych formatach, na przykład ZIP. Program może również zmienić format plików na CAB, ARJ, LZH, AZE oraz ISO.
PC, WinRAR, Plik do kompresji, Skompresowane pliki
1
Zanim przystąpisz do pracy upewnij się, że komputer, którego będziesz używał ma zainstalowanego WinRARa. Jeśli nie, pobierz instalkę z Internetu i zainstaluj ten program.
2
Za pomocą myszki i klawisza CTRL lub SHIFT zaznacz pliki, które chcesz skompresować. Klawisz CTRL pomoże Ci zaznaczyć kilka pojedynczych plików w jednym folderze. SHIFT służy do zaznaczania większej ilości plików.
3
Kliknij prawym przyciskiem myszy w zaznaczone pliki, aby pojawiło się menu. Zaznacz opcję 'Add to Archive'. Wyświetli Ci się okno menu WinRAR.
4
Wpisz nazwę dla kompresowanych plików w sekcji 'Archive name', którą znajdziesz w pasku z zakładkami. Upewnij się, że nazwa ta się nie powtarza lub nie jest podobna do żadnej innej nazwy we wskazanej lokalizacji.
5
Jak już zdecydujesz się jak chcesz nazwać pliki zaznacz format kompresowanego pliku bądź plików. Mogą one być w formacie RAR lub ZIP. Istnieją również inne opcje takie jak na przykład usunięcie oryginalnego pliku po jego skompresowaniu czy sprawdzanie autentyczności pliku.
Jak odblokować pdf do kopiowania lub druku?
Jak wyjustować tekst w Wordzie?
Jak zrobić spis treści w Wordzie?
Jak zrobić wykres w Excelu?
strona 1 z 2następna >
 2.9/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

xD - 2013-08-12
dzięki za poradnik :)
Antenka - 2013-02-19
Dziękuję, chyba dałam radę:)
Płyty DVD powoli stają się przeżytkiem i są wypierane przez nośniki pamięci typu flash. Czasami zdarza się, że w naszym...
Jak zainstalować Windows z pendrive?
Płyty DVD powoli stają się przeżytkiem i są wypierane...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub