Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Zdrowie Psów > Jak rozpoznać nosówkę u psa?
Jak rozpoznać nosówkę u psa?

Jak rozpoznać nosówkę u psa?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
Kiedy nasz pupil choruje staramy się zrobić wszystko żeby mu pomóc. Jednak co zrobić, kiedy podejrzewamy u psa nosówkę? Nosówkę uznaje się za najgroźniejszą chorobę zakaźną psów. Niestety cechuje się ciężkim przebiegiem i wysoką śmiertelnością. Bardzo ważne jest szybkie rozpoznanie choroby i wprowadzenie leczenia, które pozwoli uniknąć powikłań. Poniżej znajdziecie porady, które pozwolą zidentyfikować wam nosówkę.
1
Pies może się zarazić nosówką przez spacerowanie z nami po lesie, ponieważ kuny i fretki przenoszą tę chorobę. Może się też nią zarazić poprzez bezpośredni kontakt z psem oraz poprzez przebywanie w transporterze w którym kiedyś przebywał chory pies.
2
Objawami jest wychudzenie wymioty, biegunka i odwodnienie Nosówka jest niestety chorobą śmiertelną chociaż są przypadki, że udało się uratować psa.
3
Jeżeli choroba zaatakuje mózg pies traci równowagę i chwieje się. Pies również nie ma apetytu wypada mu sierść, pojawia się wysoka gorączka. Pies jest tak słaby, że nie potrafi się ruszać. Z oczu i nosa wydobywa się przeźroczysta a potem kleista wydzielina.
Jak leczyć nosówkę u kota?
Jak usunąć psu kleszcza?
Jak rozpoznać i leczyć tasiemca u psa?
Jak postępować w przypadku zadławienia psa?
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Agna - 2012-03-18
Moj szczenaik jest chyba chory na nosówke, ale nie jestem pewna, leci mu z nosa i bardzo cieżko oddycha . Boje sie aby nie była to własnie nosówka. Jak ja sie leczy? prosze o pomoc.
kinia0002 - 2011-08-07
Jak leczyć nosówkę ??????????
gami - 2010-10-22
czy nosówkę można rozpoznać po krostach na brzuszku lub po twardych chropowatych poduszkach łap?
Jak usunąć psu kleszcza?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub