Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Zdrowie Psów > Jak rozpoznać nosówkę u psa?
Jak rozpoznać nosówkę u psa?

Jak rozpoznać nosówkę u psa?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
Kiedy nasz pupil choruje staramy się zrobić wszystko żeby mu pomóc. Jednak co zrobić, kiedy podejrzewamy u psa nosówkę? Nosówkę uznaje się za najgroźniejszą chorobę zakaźną psów. Niestety cechuje się ciężkim przebiegiem i wysoką śmiertelnością. Bardzo ważne jest szybkie rozpoznanie choroby i wprowadzenie leczenia, które pozwoli uniknąć powikłań. Poniżej znajdziecie porady, które pozwolą zidentyfikować wam nosówkę.
1
Pies może się zarazić nosówką przez spacerowanie z nami po lesie, ponieważ kuny i fretki przenoszą tę chorobę. Może się też nią zarazić poprzez bezpośredni kontakt z psem oraz poprzez przebywanie w transporterze w którym kiedyś przebywał chory pies.
2
Objawami jest wychudzenie wymioty, biegunka i odwodnienie Nosówka jest niestety chorobą śmiertelną chociaż są przypadki, że udało się uratować psa.
3
Jeżeli choroba zaatakuje mózg pies traci równowagę i chwieje się. Pies również nie ma apetytu wypada mu sierść, pojawia się wysoka gorączka. Pies jest tak słaby, że nie potrafi się ruszać. Z oczu i nosa wydobywa się przeźroczysta a potem kleista wydzielina.
Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?
Jak rozpoznać i leczyć tasiemca u psa?
Jak leczyć nosówkę u psa?
Jak naturalnymi sposobami leczyć anemię u psa?
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Nati - 2014-09-11
Mój pies miał kiedyś nosówkę ale dzięki wetą wyzdrowiał. (Miał nosówkę i coś z jelitami w jednym i miał mieć operacje)
Agna - 2012-03-18
Moj szczenaik jest chyba chory na nosówke, ale nie jestem pewna, leci mu z nosa i bardzo cieżko oddycha . Boje sie aby nie była to własnie nosówka. Jak ja sie leczy? prosze o pomoc.
kinia0002 - 2011-08-07
Jak leczyć nosówkę ??????????
gami - 2010-10-22
czy nosówkę można rozpoznać po krostach na brzuszku lub po twardych chropowatych poduszkach łap?
Rozdzielenie dwóch walczących psów może być niebezpieczne. Skuteczność zależy też od Twojego wzrostu, siły i...
Jak rozdzielić walczące psy?
Rozdzielenie dwóch walczących psów może być niebezpieczne. Skuteczność zależy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub