Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?
Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (607 ocen)
Oceń 
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie, czy podobasz się chłopakowi, chyba, że zapytasz o to samego zainteresowanego (a nawet wtedy może nie powiedzieć Ci prawdy, bo na przykład jest nieśmiały). Zebraliśmy jednak w jednym miejscu najważniejsze przejawy, po których poznasz, że coś może być na rzeczy. Oto one:
1

Obserwuj mowę jego ciała.

Jeśli mu się podobasz, rzadko będzie się do Ciebie odwracał plecami. Raczej będzie szukał pozycji, które pozwolą mu na obserwację Ciebie i kontakt wzrokowy. Jeśli będąc blisko Ciebie lekko zbliża swoje ramiona w Twoją stronę, często się do Ciebie nachyla, uważa na to, co mówisz, oznacza to, że mu się podobasz.

2

Jego wzrok wodzi za Tobą.

Jeśli podobasz się facetowi, jego wzrok będzie "chodził" za Tobą. Będzie patrzył na Ciebie i próbował ściągnąć Cię wzrokiem utrzymując kontakt wzrokowy. Jeśli jednak jest nieśmiały to odwróci głowę jak tylko spojrzysz w jego stronę. Jeśli powie lub zrobi coś śmiesznego w towarzystwie, zerknie ukradkiem w Twoją stronę, żeby sprawdzić, czy Ty też się śmiejesz.

3

Słuchaj go uważnie.

Jeśli Cię bardzo lubi i jest nerwowy, pewnie zacznie mówić o sobie. Wielokrotnie zdarza się, że faceci czują potrzebę udowodnienia nam, że są "warci zachodu".

4

Zwróć uwagę na dotyk.

Może położyć swoją dłoń na Twoim ramieniu gdy się będziecie razem śmiać i nie usunie swojej nogi, gdy "przypadkowo" dotknie Twojej. Może też przytulać Cię z błahych powodów. Wszystko to świadczy o tym, że facet na Ciebie leci. Bądź jednak czujna, bo jeśli jest on typem playboya i podrywa w ten sposób połowę lasek w szkole, daj sobie z nim spokój.

Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?
Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Co powiedzieć dziewczynie na dobranoc?
Jak dać znać chłopakowi, że Ci się podoba?
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (607 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (93)

mikołaj - 2014-05-05
do dziewczym-dziewczyny powiedzcie mi czy ten punkt z dotykaniem nie denerwuje was ze to chlopak inicjuje pierwszy dotyk i was obmmacuje? bo słyszalem ze niduzo dzieczyn lubi gdy chlopak pierszy inicjuje kontakt cielesny? prosze o wasze opinie.
Poza tym prawda ze jak nam sie podoba dziewczyna to przede wszystkim nie spuszczamy z niej wzroku dzialamy pod publike np jestem ze znajomymi naprzeciwko siedzi dziewczyna ktor a mi sie podoba specjalnie mowie jakis zart-wiem ze ona patrzy i widzi ze ludzie naokolo mnie sie dobrze bawia, akty zazrdosci raczej dziewczyny robia my nie koniecznie,komplementy nie koniecznie, gosc ktory wie co nieco jak to wszystko działa DROCZY SIE przede wszystkim!!!!
Zakochanawariatka - 2014-05-05
U mnie było tak. Moja koleżanka Kornelia ma kuzyna, który kilka dni temu przyjechał. Na poczatku trudno było mi się z nim dogadać. Oczywiście był przystojny. Gdy wróciłam z obiadu znowu na podwórko on zaczoł się patrzyć mi w oczy. Kolejny dzień był inny bardziej zabawny. Opuszczał sb spodnie jak na Biebera i podchodził do mnie. Nie odbyło się bez patrzenia w oczy. Brał moja ręke i dotykał swoich spodni czego się mega brzydziłam:) Był bardzo miły. Jak koleżanka Monia mówiła, żebyśmy poszli do lasu popatrzył się na mnie..sama nie wiem jak jakby chciał się całować.. I jak siedzieliśmy na ławce to puścił do mnie oczko i oblizywał wargi. Dzisiaj wyjeżdża poprosiłam koleżanke, aby powiedziała mu co czuję..nie wiem co wyjdzie. Wiem, że uważa, że jestem ładna i mnie lubi:) Myśle, że jednak mu się podobam:)
alexisd - 2014-05-05
Mam juz chlopaka ktorego bardzo kocham. A brat (rok mlodszy) mojej przyjacioly wcioz sie na mnie patszy uwodzicielskim wzrokiem i mnie zaczepia! Ludzie RATUJCIE co mam zrobic?!?!?!??!?!?!!!!!????!!!?!?!??????!?!!!!!!!!!!?!?!?
grazyna2 - 2014-02-22
To sie po prostu czuje, czuje sie ten niesamowity magnetyzm, to wzajemne przyciąganie...
kinskarolina123 - 2014-02-02
Super artykuł. Polecam ! W zeszłe wakacje, gdy bywałam na plaży z moją a przyjaciółką, to właśnie pewnie kolega ze szkoły podszedł do nas i się koło nas rozłożył. Po dłuższej rozmowie kładł się na mooje nogi, ale tak że niby przez przypadek. Odprowadził mnie do domu. Po drodze opowiadał żarty i trącał mnie ramieniem :) To było super,a na dodatek na koniec mnie przytulił ! ♥ Po przeczytaniu tego artykułu wiem, że mu się trochę podobam :) Dziękuję.
CCM - 2013-10-07
Bylismy ostatnio na urodzinach kolezanki i siedzial pare razy sam ze mna, stara sie mnie dotykac, ramionami. zrobil cos dziwnego - wzial paluszka (te chrupki) do ust, jakbym miala (natychmiastowe skojarzenie z zakochany kundel) odgryzc polowe, smial sie jakby to byl fajny zart, zreszta ja tez, jest ciagle mily a inni mowia ze jest chamski, ja tak nie uwazam, nie wiem czy mu sie podobam i czy w ogole jest w tym jakis sens. zakochanie nie jest niczym fajnym ale zwiazek tak. Prosze ODP
Kasia11253 - 2013-06-03
Ostatnio zapisalam sie na basen i on tez sie zapisał a nie był zapisany,i ciągle sie na mnie paczy czy to coś oznacza? Odp
sylwia.szczygiel - 2013-05-14
moim najlepszym sposobem jest obserwowanie go a dokładniej:
- często wypowiada Twoje imię
-patrzy na Cb ukratkowo
-próbuje być zabawny
-broni CIę
grazyna2 - 2013-04-30
spojrzenie będzie za Tobą szło i będzie chciał być jak najbliżej Ciebie
zenek50zenek - 2013-03-21
eeee tam nie ma reguły
Daria1234567890 - 2013-03-15
Wszystko sie sprawdza jak na razie... :)
anobimekxd - 2013-01-18
Ok, prawie we wszystkich punktach macie racje :) dałem do przykładu.. Siebie:D
Miska - 2012-12-23
Sprawdza się ! Jak narazie .... : )
Oluśka - 2012-12-10
masakra ale macie problem on mi powiedział cześc, spojrzał na mnie .... blee blee jak się mu podobasz to to widać i juz a jak nie to nie
gabidx1 - 2012-11-20
Chłopak mnie przytula z byle powodu... i rok temu zobaczył że ścięłam włosy o 10 cm :)
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha, nie kocha”? Jest to bardzo popularna metoda, której nastolatkowie...
Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub