Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?

Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (622 ocen)
Oceń 
 1 z 13 
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie, czy podobasz się chłopakowi, chyba, że zapytasz o to samego zainteresowanego (a nawet wtedy może nie powiedzieć Ci prawdy, bo na przykład jest nieśmiały). Zebraliśmy jednak w jednym miejscu najważniejsze przejawy, po których poznasz, że coś może być na rzeczy. Oto one:
 3.7/5 (622 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (97)

Lamignat - 2014-09-16
Dziewczyny maja stosunkowo latwe zadanie. Kilka spojrzen i usmiechow spod rzes i chlopak gotow sie oswiadczac. O ile oczywiscie dziewczyna mu sie podoba. A jesli nie zareaguje to wiadomo, ze albo niezainteresowany, albo chorobliwie niesmialy. Z niesmialymi jest pewnie trudniej, trzeba zagadac, bardziej bezposrednio, ale tez nie trzeba wiele zachodu. Pozniej juz inicjatywa ma nalezec do chlopaka wiec dziewczyna moze grac fortece do zdobycia co wiekszosc panien preferuje.

Troche sie dziwie, ze wiekszosc komentarzy jest wlasnie od dziewczyn. Niektore wydaja sie czekac na inicjatywe chlopaka, nie dajac zadnych sygnalow, a inne w oczywisty sposob zadaja sie z nieciekawymi typami od ktorych powinny uciekac w poplochu.
olgierd - 2014-09-16
Nie chce dementowac plotek ale troche nie pasuja do mnie. Moze jestem nienormalny pod tym wzgledem. Zawsze staralem sie zrozumiec kiedy dziewczyna na mnie leci ale to przeciez za malo. Obecnie potrafie rozopznac dosyc proste przejawy jak na przyklad kiedy dziewczyna klepnie mnie w tylek albo stara sie przytulic. Dla mnie to jednak nie jest wystarczajacy powod zeby uznac ze nie stara sie mnie sprowokowac zeby pozniej mnie sznatazowac. Moze jestem zbyt ostrozny, ale nigdy pierwszy nie pocaluje dziewczyny. Dla mnie jest to rownoznaczne z molestowaniem. Jednoczesnie sam dalem w twarz dziewczynie ktora mi sie nie podoba i mnie pocalowala. Nie widze roznicy. Moze ktos wyjasni nie to jak zauwazyc ze sie komus podobasz, tylko w jaki sposob nawiazac kontakt fizyczny i jednoczesnie nie byc posadzonym o molestowanie...
Renata34 - 2014-09-16
Co to ma być?!!! artykuł typu Bravo girl czy jakoś tak porady jak dla jakiś gimbusów !! żałosne ! i to jest na pierwszej stronie portalu ?! wodzi za Tobą wzrokiem .. nie odwraca się plecami etc reszty nie doczytałam nawet nie doszłam do trzeciej strony ... dla mnie prosta rada to się po prostu wyczuwa i tyle idzie się z chłopakiem na imprezę i wszystko jasne ... dzisiejsza młodzież chyba nie ma z tym problemu po co te bzdurne wypociny ... eh...
Maćko - 2014-09-16
ja mam zawsze tak, ze jak ja się podobam to mi się nie podoba dziewczyna i na odwrót
mikołaj - 2014-05-05
do dziewczym-dziewczyny powiedzcie mi czy ten punkt z dotykaniem nie denerwuje was ze to chlopak inicjuje pierwszy dotyk i was obmmacuje? bo słyszalem ze niduzo dzieczyn lubi gdy chlopak pierszy inicjuje kontakt cielesny? prosze o wasze opinie.
Poza tym prawda ze jak nam sie podoba dziewczyna to przede wszystkim nie spuszczamy z niej wzroku dzialamy pod publike np jestem ze znajomymi naprzeciwko siedzi dziewczyna ktor a mi sie podoba specjalnie mowie jakis zart-wiem ze ona patrzy i widzi ze ludzie naokolo mnie sie dobrze bawia, akty zazrdosci raczej dziewczyny robia my nie koniecznie,komplementy nie koniecznie, gosc ktory wie co nieco jak to wszystko działa DROCZY SIE przede wszystkim!!!!
Zakochanawariatka - 2014-05-05
U mnie było tak. Moja koleżanka Kornelia ma kuzyna, który kilka dni temu przyjechał. Na poczatku trudno było mi się z nim dogadać. Oczywiście był przystojny. Gdy wróciłam z obiadu znowu na podwórko on zaczoł się patrzyć mi w oczy. Kolejny dzień był inny bardziej zabawny. Opuszczał sb spodnie jak na Biebera i podchodził do mnie. Nie odbyło się bez patrzenia w oczy. Brał moja ręke i dotykał swoich spodni czego się mega brzydziłam:) Był bardzo miły. Jak koleżanka Monia mówiła, żebyśmy poszli do lasu popatrzył się na mnie..sama nie wiem jak jakby chciał się całować.. I jak siedzieliśmy na ławce to puścił do mnie oczko i oblizywał wargi. Dzisiaj wyjeżdża poprosiłam koleżanke, aby powiedziała mu co czuję..nie wiem co wyjdzie. Wiem, że uważa, że jestem ładna i mnie lubi:) Myśle, że jednak mu się podobam:)
alexisd - 2014-05-05
Mam juz chlopaka ktorego bardzo kocham. A brat (rok mlodszy) mojej przyjacioly wcioz sie na mnie patszy uwodzicielskim wzrokiem i mnie zaczepia! Ludzie RATUJCIE co mam zrobic?!?!?!??!?!?!!!!!????!!!?!?!??????!?!!!!!!!!!!?!?!?
grazyna2 - 2014-02-22
To sie po prostu czuje, czuje sie ten niesamowity magnetyzm, to wzajemne przyciąganie...
kinskarolina123 - 2014-02-02
Super artykuł. Polecam ! W zeszłe wakacje, gdy bywałam na plaży z moją a przyjaciółką, to właśnie pewnie kolega ze szkoły podszedł do nas i się koło nas rozłożył. Po dłuższej rozmowie kładł się na mooje nogi, ale tak że niby przez przypadek. Odprowadził mnie do domu. Po drodze opowiadał żarty i trącał mnie ramieniem :) To było super,a na dodatek na koniec mnie przytulił ! ♥ Po przeczytaniu tego artykułu wiem, że mu się trochę podobam :) Dziękuję.
CCM - 2013-10-07
Bylismy ostatnio na urodzinach kolezanki i siedzial pare razy sam ze mna, stara sie mnie dotykac, ramionami. zrobil cos dziwnego - wzial paluszka (te chrupki) do ust, jakbym miala (natychmiastowe skojarzenie z zakochany kundel) odgryzc polowe, smial sie jakby to byl fajny zart, zreszta ja tez, jest ciagle mily a inni mowia ze jest chamski, ja tak nie uwazam, nie wiem czy mu sie podobam i czy w ogole jest w tym jakis sens. zakochanie nie jest niczym fajnym ale zwiazek tak. Prosze ODP
Kasia11253 - 2013-06-03
Ostatnio zapisalam sie na basen i on tez sie zapisał a nie był zapisany,i ciągle sie na mnie paczy czy to coś oznacza? Odp
sylwia.szczygiel - 2013-05-14
moim najlepszym sposobem jest obserwowanie go a dokładniej:
- często wypowiada Twoje imię
-patrzy na Cb ukratkowo
-próbuje być zabawny
-broni CIę
grazyna2 - 2013-04-30
spojrzenie będzie za Tobą szło i będzie chciał być jak najbliżej Ciebie
zenek50zenek - 2013-03-21
eeee tam nie ma reguły
Daria1234567890 - 2013-03-15
Wszystko sie sprawdza jak na razie... :)
Zakochanie się jest wspaniałą rzeczą i każdy doświadcza tego w pewnym momencie. Przyznaje, że trudno powiedzieć, kiedy...
Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Zakochanie się jest wspaniałą rzeczą i każdy doświadcza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub