Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak oczarować chłopaka?
Jak oczarować chłopaka?

Jak oczarować chłopaka?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (18 ocen)
Oceń 
Po pierwsze musisz wiedzieć, że oczarowanie mężczyzny to zupełnie co innego, niż jego zdobycie. Nie chodzi tu tylko o wybranie faceta i poderwanie go. Okazuje się, że łatwiej poderwać mężczyznę, niż go oczarować. Czarowanie faceta wymaga pewnej subtelności i uroku osobistego. Pomoże ci to nie tylko zdobyć zainteresowanie mężczyzny, ale także utrzymać je na dłużej. Jeżeli więc wciąż polujesz na wspaniałego faceta, przeczytaj poniższe wskazówki jak go oczarować.
1

Kontakt wzrokowy.

Wydaje się, że to nic wielkiego, ale byłabyś zdziwiona wiedząc, ile kobiet unika kontaktu wzrokowego. Więc gdy tylko raz uchwycisz jego spojrzenie, nie bój się mu patrzeć prosto w oczy. Nieważne czy stoi po drugiej stronie sali, czy siedzi obok ciebie przy stoliku, utrzymaj kontakt wzrokowy. Możesz być pewna, że mężczyzna to zauważy.

2

Uśmiechaj się.

Mężczyźni uwielbiają uśmiechnięte kobiety. Uśmiech rozświetla całą twarz, a poza tym naukowo udowodniono, że uśmiech u drugiej osoby poprawia nastrój osoby, która go ogląda. Więc twój uśmiech wywoła u mężczyzny pozytywne uczucia na poziomie podświadomości. Pamiętaj, by zawsze się uśmiechać.

3

Bądź pewna siebie.

Nie ma znaczenia czy wyglądasz jak modelka, czy też nie, pewność siebie jest bardzo seksowna i czarująca. Powinnaś więc czuć się komfortowo z samą sobą, a twoja pewność siebie przyciągnie mężczyznę.

4

Bądź kobieca.

Nie oznacza to, że musisz cofnąć się w czasie, by dopasować się do wszystkich stereotypów kobiety. Mów łagodnym głosem, noś ubrania, które podkreślają kobiece kształty, zachowuj się jak kobieta. Jeżeli szukasz przyjaźni, możesz śmiało zignorować ten krok i dalej nosić porozciąganą koszulkę i szerokie jeansy. Jednak jeżeli szukasz miłości, bądź kobieca.

Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?
Jak się całować z chłopakiem?
Jak zapomnieć o chłopaku?
Jak się dowiedzieć czy się podobam?
Wskazówki
  • Nie przesadź, wszystkie powyższe porady są doskonałe, jeżeli zachowasz umiar.
  • Uśmiechaj się, ale nie śmiej się histerycznie.
  • Utrzymuj kontakt wzrokowy, ale nie gap się.
  • Bądź pewna siebie, ale nie arogancka i zarozumiała.
  • Okaż zainteresowanie, ale nie desperację. Jeżeli zadasz mu milion pytań będzie wystraszony, bo nie dasz mu szansy, by on poznał ciebie.
  • Unikaj komplementów na temat jego oczu czy uśmiechu, wydają się one tandetne i nawet, jeżeli będą szczere mogą źle wypaść.
  • Dotykaj go subtelnie i rzadko. Zbyt częsty i silny kontakt traci skuteczność i staje się zbyt agresywny.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak uwodzić mężczyzn?
 4.4/5 (18 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

Magdasz - 2010-05-12

oczarować kogoś można będąc sobą. jest to chyba jedyny sposób. a być sobą to - być na luzie, mieć swoje zainteresowania i hobby, potrafić o nich mówić, nie udawać kogoś innego. Poza tym uśmiech, optymizm i energia - to czynniki które przyciągają do nas innych.

barti - 2010-05-12
racja, mnie by taka panienka na pewno oczarowała ;D
Tylko dlatego, że jesteś w szkole średniej nie oznacza, że nie możesz pozwolić sobie na flirt. Wiesz dobrze, że...
Jak poderwać chłopaka w szkole?
Tylko dlatego, że jesteś w szkole średniej nie oznacza...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub