Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak podniecić faceta w łóżku?
Jak podniecić faceta w łóżku?

Jak podniecić faceta w łóżku?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (41 ocen)
Oceń 
Chcesz sprawić twojemu mężczyźnie wyjątkową przyjemność podczas seksu? Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak podniecić swojego faceta.
1

Mężczyźni są pobudzani seksualnie poprzez doznania wizualne.

Kobietom zazwyczaj to nie wystarcza, ponieważ w większym stopniu działają na nie bodźce dźwiękowe i dotykowe. Pamiętaj więc, że wyłączenie światła w sypialni może czasem przynieść odwrotny skutek, niż zamierzony. Mężczyzna chce widzieć ciało swojej kobiety.

2

Zapytaj go co lubi.

Mężczyźni to najczęściej bardzo proste istoty, więc z pewnością odpowiedzą ci szczerze na to bezpośrednie pytanie. Możesz je zadać w sypialni lub przy lampce wina. Często łatwiej jest rozmawiać o seksie, gdy nie jesteście w intymnej sytuacji. Lepiej przez kilka minut poczuć się niezręcznie, niż później po kilku miesiącach dowiedzieć się, że to co robiłaś dla niego nie jest tym, czego on chciał.

3

Rób to z łatwością.

Bądź delikatna w dotyku. Jeśli nie będziesz ostrożna, dotyk może być dla mężczyzny bolesny, zwłaszcza na początku. Większość mężczyzn cieszy seks oralny, ale nie wszystkich. Zapytaj więc zanim przystąpisz o działania. I pamiętaj, zęby i kolczyki mogą zadawać bolesne rany. Bądź ostrożna.

strona 1 z 2następna >
 3.8/5 (41 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Kamilla - 2013-10-05
nie którzy są czuli,a nie którzy nie :) każdy facet potrzebuje ciepła kobiety :)
Monia - 2012-05-06
Hmm a czy mężczyźni są czuli ? Czy potrzebują czułości i ciepła w łóżku ?
Jak wiecie męskie ciało nie jest tak unerwione jak ciało kobiety, ale eksperci znaleźli dziewięć stref, których...
Jak sprawić przyjemność mężczyźnie?
Jak wiecie męskie ciało nie jest tak unerwione jak ciało...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub