Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak podniecić faceta w łóżku?
Jak podniecić faceta w łóżku?

Jak podniecić faceta w łóżku?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (43 ocen)
Oceń 
Chcesz sprawić twojemu mężczyźnie wyjątkową przyjemność podczas seksu? Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak podniecić swojego faceta.
1

Mężczyźni są pobudzani seksualnie poprzez doznania wizualne.

Kobietom zazwyczaj to nie wystarcza, ponieważ w większym stopniu działają na nie bodźce dźwiękowe i dotykowe. Pamiętaj więc, że wyłączenie światła w sypialni może czasem przynieść odwrotny skutek, niż zamierzony. Mężczyzna chce widzieć ciało swojej kobiety.

2

Zapytaj go co lubi.

Mężczyźni to najczęściej bardzo proste istoty, więc z pewnością odpowiedzą ci szczerze na to bezpośrednie pytanie. Możesz je zadać w sypialni lub przy lampce wina. Często łatwiej jest rozmawiać o seksie, gdy nie jesteście w intymnej sytuacji. Lepiej przez kilka minut poczuć się niezręcznie, niż później po kilku miesiącach dowiedzieć się, że to co robiłaś dla niego nie jest tym, czego on chciał.

3

Rób to z łatwością.

Bądź delikatna w dotyku. Jeśli nie będziesz ostrożna, dotyk może być dla mężczyzny bolesny, zwłaszcza na początku. Większość mężczyzn cieszy seks oralny, ale nie wszystkich. Zapytaj więc zanim przystąpisz o działania. I pamiętaj, zęby i kolczyki mogą zadawać bolesne rany. Bądź ostrożna.

strona 1 z 2następna >
 3.7/5 (43 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Kamilla - 2013-10-05
nie którzy są czuli,a nie którzy nie :) każdy facet potrzebuje ciepła kobiety :)
Monia - 2012-05-06
Hmm a czy mężczyźni są czuli ? Czy potrzebują czułości i ciepła w łóżku ?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub