Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak podniecić dziewczynę?
Jak podniecić dziewczynę?

Jak podniecić dziewczynę?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (29 ocen)
Oceń 
Odpowiedni dotyk może mieć ogromny wpływ na dobry seks. Umiejętność odpowiedniego dotyku to najlepszy sposób na doprowadzenie kobiety do orgazmu i pokazanie jej jak niesamowity może być seks. Przyjemność z tego mają obie strony. Ona odczuwa przyjemność, gdyż czuje twoje dłonie na swojej skórze, a ty dlatego, że możesz poczuć jej skórę na swoich dłoniach. Jeśli oboje dostarczacie sobie przyjemności, może to być naprawdę niesamowite. Zatem jaki jest najlepszy sposób, by dotykać kobietę? To zależy od kobiety. Jednak istnieje kilka sposobów na to, by dowiedzieć się, co ona lubi i mocno ją pobudzić. Zmysłowe dotykanie jest sztuką. Poświęć więc trochę czasu na zdobycie tej umiejętności.
1

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć jest fakt, że kobiety uwielbiają być dotykane.

Dotyk jest bardzo ważny dla wszystkich ludzi, ale dla kobiet szczególnie. One bardzo silnie reagują na dotyk. Do bardzo duża nagroda dla kobiety, jeśli ją dotykasz. Dzięki temu czuje się ona bardzo dobrze.

2

Dotykaj kobietę jak najczęściej.

Niezależnie od tego jak często dotykasz swoją dziewczynę, żonę czy kochankę … zastanów się czy nie mógłbyś robić tego jeszcze częściej. Ten prosty gest może znacznie wzmocnić wasze więzi emocjonalne. Kobieta łączy poczucie seksualności, miłości i zaufania z doznaniami, jakie budzą się w niej kiedy mężczyzna kładzie na niej rękę. Może poczuć się w jednym czasie seksualnie pobudzona i bezpiecznie. Pod wpływem właściwego dotyku do krwi kobiety uwalniane są hormony, które sprawiają, że czuje się ona bardziej atrakcyjna i odczuwa większy komfort będąc ze swoim partnerem. Spróbuj, a przekonasz się, że ten prosty sposób jest bardzo skuteczny.

strona 1 z 3następna >
 4.1/5 (29 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak uprawiać seks oralny?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub