Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Planowanie aranżacji wnętrz > Jak urządzić pokój młodzieżowy?
Jak urządzić pokój młodzieżowy?

Jak urządzić pokój młodzieżowy?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (14 ocen)
Oceń 
Pokój dla nastolatka powinien być przede wszystkim funkcjonalny. Nastolatek potrzebuje wielu schowków, wiele miejsc, w których będzie trzymał swoje rzeczy. Nie możesz pozwolić, żeby pokój był zagracony. Potrzeby Twojego dziecka zmieniają się wraz z wiekiem.
1
Przede wszystkim musisz dostosować meble do wzrostu swojego dziecka. Odpowiednia wysokość biurka i dostosowane krzesło to podstawa. Twoje dziecko będzie się tutaj uczyć, nie pozwól, aby popsuło sobie kręgosłup. Zadbaj również o odpowiednią długość łóżka.
2
Jako, że nastolatkowie mają już swoje zainteresowania, mniej więcej wiedzą co im się podoba, a co nie, będą chcieli mieć wpływ na wystrój własnego pokoju. Nie pozwól się jednak zbytnio ugiąć i zdominować. Musicie dojść z dzieckiem do kompromisów, dlatego porozmawiajcie spokojnie. Zapytaj jakie sugestie co do koloru ścian i designu ma Twoje dziecko. Przeglądajcie razem katalogi, może coś Was zainspiruje. Wyjaśnij dziecku, że mimo, iż to jego pokój, to znajduje się on w Twoim domu i to Ty ponosisz wszelkie koszty przemeblowania więc ma pewne ograniczenia i nie może zrobić z pokoju co sobie tylko zapragnie. Na przykład jeśli chce pomalować pokój lub jego część na czarno, wytłumacz, że to nie jest zbyt dobry pomysł, gdyż skutecznie zaciemni pomieszczenie. Ważne jest, abyście współpracowali.
Jak podzielić pokój na dwie części?
Jak udekorować stół?
Jak urządzić mały salon?
Jak powiększyć pokój?
strona 1 z 3następna >
 3.4/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Elżbieta - 2010-05-13
dziecko musi mieć decydujący wpływ, bo samo najlepiej wie jakie kolory i styl mebli podobają mu się najbardziej, zwłaszcza, że w tym okresie może być już trochę zbuntowane, więc jak urządzimy pokój wyłącznie według swojego uznania, na pewno będzie niezadowolone
Jeśli jesteś zapracowany, to prawdopodobnie potrzebujesz więcej spokoju i porządku w swoim mieszkaniu. Warto stworzyć w...
Jak urządzić dom pełen spokoju?
Jeśli jesteś zapracowany, to prawdopodobnie potrzebujesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub