Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Serca > Jak obniżyć ciśnienie?

Jak obniżyć ciśnienie?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (59 ocen)
Oceń 
Nadciśnienie tętnicze (choroba nadciśnieniowa) jest problemem z którym boryka się wiele osób i wymaga regularnego monitorowania. Wysokie ciśnienie krwi, zwany także nadciśnienie tętnicze, jest wspólnym problemem i wymaga regularnego monitorowania. Za nadciśnienie uważa się wartości przekraczające 140 dla ciśnienia skurczowego lub 90 dla ciśnienia rozkurczowego. Choroba ta może doprowadzić do niewydolności nerek i serca. Poniżej znajdziesz porady i wskazówki dotyczące obniżania ciśnienia.
1
Odwiedzaj swojego lekarza przynajmniej raz w miesiącu.
2
Stosuj się do zaleceń lekarza i wprowadź zmiany w swojej diecie i stylu życia. Regularne przyjmowanie potasu spowoduje zwiększenie wydalania sodu i wody jak również obniży ciśnienie krwi. Przyjmowanie potasu powinno odbywać się pod nadzorem lekarza.
3
Unikaj palenia papierosów oraz innego tytoniu. Palenie powoduje wzrost ciśnienia.
4
Osoby otyłe i z nadwagą powinny postarać się o utratę wagi.
5
Należy unikać tłustych potraw. Wskazane jest spożywanie jak największej ilości warzyw i owoców.
6
Wystrzegać się alkoholu i kofeiny które powodują wzrost ciśnienia tętniczego.
7
Naucz się technik prawidłowego oddychania i medytacji. Ćwiczenia należy wykonywać przynajmniej raz dziennie.
Jak naturalnie obniżyć ciśnienie?
Jak naturalnie leczyć nadciśnienie?
Naturalne sposoby na ból głowy
Jak zapobiegać nadciśnieniu?
Wskazówki
  • Leki przyjmuj po wcześniejszej konsultacji u lekarza.
  • Nie należy ignorować częstych bólów głowy oraz bólów w okolicach serca, które mogą być objawami wysokiego ciśnienia tętniczego.
  • Jeśli nie czujesz się dobrze po stosowaniu jakiś leków powinieneś jak najszybciej skonsultować się z lekarzem. Poproś go o zmianę leków.
 4.3/5 (59 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wysokie ciśnienie krwi jest coraz częstszym problemem u ludzi. Odpowiedzialne za to są: nieodpowiednia dieta, brak...
Jak obniżyć ciśnienie krwi domowymi sposobami?
Wysokie ciśnienie krwi jest coraz częstszym problemem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub