Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak umówić się z dziewczyną?
Jak umówić się z dziewczyną?

Jak umówić się z dziewczyną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (131 ocen)
Oceń 
Wpadła ci w oko piękna dziewczyna? No to do dzieła – podejdź do niej i umów się na randkę. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak tego dokonać, a jednocześnie sprawić, by czuła się ona wyjątkowa i piękna.
1

Nawiąż coś więcej, niż tylko przyjaźń, ale nie przesadzaj.

Zacznij od zapytania się jej czy zagra w coś z tobą lub jeśli chodzicie do tej samej klasy, zapytaj czy nie pożyczy ci ołówka bądź gumki. Nie spiesz się, odczekaj pewien okres czasu i nawiąż z dziewczyną przyjacielskie relacje. Jeśli ona nie będzie tobą zainteresowana, może zacząć pogrywać z tobą lub będzie się wyśmiewać. Nie martw się jednak, nie oznacza to od razu, że ona cię nie lubi. Będzie oczekiwać, że włączysz się do gry, więc możesz spróbować odejść z drwiącą miną, ale nie rób tego zbyt ostentacyjnie. Być może zacznie wówczas myśleć, że jesteś niesamowicie tajemniczy. Jeśli podejdzie do ciebie i zapyta, kto ci się podoba, oznacza to, że jesteś na dobrej drodze. Ona jest prawdopodobnie tak samo zdenerwowana jak i ty. Powiedz jej, że chcesz poczekać i zobaczyć co dalej. Ona również zaakceptuje takie rozwiązanie. To prawdopodobnie oznacza, że ona cię lubi, co znacznie ułatwi ci dalszą pracę. Jeśli nie jesteś w tym dobry, postaraj się rozmawiać z jej przyjaciółmi, często przebywaj w pobliżu niej lub po prostu pochwal jej pracę. Dziewczyny lubią komplementy.

Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak rozkochać w sobie mężczyznę?
Jak się zachować na randce w kinie?
Wskazówki
  • Wysil się nieco i dowiedz się, czy dziewczynie nie podoba się przypadkiem ktoś inny.
  • Staraj się w nią nie wpatrywać. Jeśli będziesz to robił, dziewczyna poczuje się niezręcznie i zacznie cię unikać.
  • Nie mów jej od razu otwarcie o wszystkim, zwłaszcza jeśli dopiero ja poznałeś. Nie rzucaj haseł typu „Z nikim nie potrafię tak rozmawiać jak z tobą”. Brzmi to dziwnie na początku nowej znajomości.
  • Nie wysyłaj nikogo, kto w twoim imieniu umówi się na randkę. Nie tłumacz się tym, że jesteś nieśmiały. Dziewczyna pomyśli, że to jakaś gra. Jeśli ona naprawdę cię lubi, z pewnością nie chciałaby, aby ktoś inny zrobił to za ciebie.
  • Nie zaczynaj zaproszenia od pytania czy już kogoś ma. Może wówczas poczuć się niezręcznie i z pewnością odmówi.
  • Nie staraj się wysyłać zaproszenia na randkę przez gg czy maila. Dojdzie wówczas do wniosku, że jesteś tchórzliwy i boisz się zapytać twarzą w twarz.
  • Nie zapraszaj jej na randkę w obecności przyjaciół, zwłaszcza gdy jest ona nieśmiała. Jej znajomi mogą zacząć się z was śmiać.
  • Nie zadawaj jej zbyt natrętnych pytań. Bądź miły. Jeśli pytania będą zbyt osobiste, dziewczyna zamknie się w sobie.
  • Jeśli chcesz pójść z dziewczyną na dyskotekę lub do klubu, a ona odpowie nie, w żadnym wypadku nie idź od razu do innej. Dziewczyna pomyśli, że jesteś zdesperowany i na pewno nie zechce się z tobą umówić.
  • Nie osaczaj jej.
  • Jeśli inny facet zacznie z nią rozmawiać, nie odchodź od razu i nie okazuj zazdrości
  • W żadnym wypadku nie podchodź do niej i nie pytaj, czy cię lubi. Sprawi to, że dziewczyna poczuje się niezręcznie. Co więcej, z litości mogłaby skłamać.
  • Dużo rozmawiajcie. Zostańcie dobrymi przyjaciółmi. W ten sposób poznacie swoje prawdziwe osobowości. Z początku postaraj się przesadnie nie okazywać jej, jak bardzo ją lubisz.
strona 1 z 5następna >
 3.1/5 (131 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

mikołaj - 2013-04-04
Podoba mi się :) myślę że spróbuję
Zbyrosek 87 - 2012-10-22
Siemanko... trafiłem na tą stronę przez przypadek i to co zobaczyłem rozbawiło mnie do łez... sorry, ale to wszystko jest oklepane do granic przyzwoitości...te teksty i działania... Marne szanse, że po powyższych radach coś zdziałasz... Daję max 10%
To może tak na krótko...
1. Zapoznanie się z dziewczyną tak po prostu - bez żadnych wymyślnych tekstów... One z reguły i tak wiedzą co jest grane więc można sobie darować niestworzone opowieści na zapoznanie...
2. Masz być sobą. Co z tego, że na początku będziesz się spinał i przedstawiał się w superlatywach, skoro po kilku rozmowach wszystko wyjdzie na jaw. Pełna naturalność!
3. Nie wysypujesz z kieszeni komplementów. Najlepiej w ogóle nie wypowiadaj się na temat jej wyglądu, włosów, ubioru... one non stop słyszą jak frajerzy podchodzą i słodzą... nie bądź jednym z nich...
4. Tajemniczość. Nie nawijasz ciągle o sobie, czego to w życiu nie zrobiłeś... nie gnębisz jej smsami, wiadomościami na GG, mailami. Najlepiej unikaj komunikatorów, a rozmawiaj z nią tylko w bezpośrednim kontakcie. Nawet jeśli ona lubi "poesemesować" nie wchodź w to, bo staniesz się rękawem do smarkania i tamponem emocjonalnym. Pozwól jej zatęsknić.
5. Nie bądź nadmiernie miły i uprzejmy. Jeśli masz powód zezłość się, zwróć uwagę, szanuj własne zdanie i nie rezygnuj z niego.
6. Poznawaj wiele dziewczyn i nie zamykaj całego świata w tej jednej.
7. " Zostańcie dobrymi przyjaciółmi". Kategoryczny błąd! .Jeśli facet od początku będzie dążył do przyjaźni, a później liczył, że być może ona poczuje coś więcej... Cha cha cha. Będzie się starał na maxa, a ona i tak będzie wzdychała za innymi...
8. Zaakceptuj siebie takim jaki jesteś. Jak ktoś ma cię polubić, skoro ty sam siebie nie lubisz? To ty masz być stroną akceptującą i to dziewczyna powinna się starać, żebyś zwrócił na nią uwagę. Zamiast podlizywać się, jak 95 % facetów, ty zacznij wybierać i szukać w dziewczynach cech, które tobie odpowiadają.
9. To co należy do twoich fundamentalnych obowiązków:
- podejść i się zapoznać
- poprosić o numer telefonu
- umówić się na spotkanie (następnego dnia, a jeśli widujecie się często, to po nieco dłuższym czasie)

Jeśli chodzi o rekacje kobiet na każdy z tych podpunktów ... są dwa rodzaje:
a) jest zainteresowana twoją osobą, bez problemu poda numer, umówi się na spotkanie i jeszcze sama będzie pomagać w budowaniu relacji;
b) nie jest zainteresowana - wtedy będziesz słyszał 10002 wymówki... "nie mam czasu", "a po co ci mój numer", "a czemu chcesz się ze mną widzieć"...

Wtedy masz właściwie 100% pewność, ze dziewczyna nie jest ciebie warta i poznajesz następne :) Już na początku widzisz, że z tej znajomości nic nie będzie - oszczędzasz sobie kilkanaście tygodni wzdychań, starań o nią i nie tracisz dziesiątek nieprzespanych nocy :)

Tyle w temacie.
Pozdrawiam :)
Ala - 2012-05-10
do Mefju18: Zastanów się co chcesz osiągnąć umawiając się z tą dziewczyną na randkę? O czym będziesz rozmawiać? Jak zagadasz? Co będziesz mówić w trakcie niezręcznej ciszy? To samo co na randce możesz mówić do niej podczas przerw czy po szkole. Im więcej będziecie rozmawiać w szkole tym łatwiej będzie ci zaprosić ją na randkę i tym większe prawdopodobieństwo, że ta randka nie okaże się katastrofą. A jeśli chodzi o zagadanie w szkole to zacznij od drobnych rzeczy jak: gdzie teraz mamy zajęcia, ile zostało do końca przerwy, że dobrze jest jej w danym odcieniu bluzki/swetra itp, czy ona może pożyczyć ci jakąś tam książkę na chwilkę, pogadać na temat zbliżającego się sprawdzianu/kartkówki, na temat złego humoru nauczyciela itp. Coś wymyślisz. Ale pamiętaj - lepiej zacząć małymi kroczkami a nie od razu ni stąd ni zowąd zapraszać ją na randkę bo dziewczyna będzie tak zszokowana że w ogóle potrafisz mówić że pewnie ci odmówi. Może też się przestraszyć że nie będzie miała o czym rozmawiać z tobą na tej randce a potem będziecie przez długi czas po niej zażenowani.
Postaraj się również uwierzyć w siebie. Kup sobie jakiś poradnik na temat wiary w siebie, poczytaj i zacznij ćwiczyć. To bardzo ważne jeśli chcesz w przyszłości mieć udane kontakty z ludźmi i w miarę dobrą pracę. A zbudować pewność siebie się da zawsze, trzeba tylko się do tego przyłożyć (tak samo jak do matematyki ;)). Powodzenia
Mefju18 - 2012-05-10
Cześć
Co jeżeli kolega z klasy chodzi przez prawie dwa lata i ani nie zagadał,ani nie porozmawiał o prostych rzeczach np:gdzie mieszka?,z czego się uczy,czy która jest godzina itd.W dodatku ma problemy z nawiązaniem dobrych kontaktów ze jej znajomymi.Co jeżeli ja nie potrafię żyć z przeszłością(awantury domowe,zbyt częste używanie wulgaryzmu,itd.)Jak mam zaimponować dziewczynie jeżeli nic się nie potrafi prostego zrobić??Od dłuższego czasu o niej ciągle myślę,widzę ją w snach.Powiem co nieco o mnie aby ułatwić jak rozwiązać problem.Mam 18 lat,średnio wysportowany,do dziewczyn-nieśmiały,nieudacznik,nie potrafię rozmawiać jej rówieśnikami,znajomymi tak aby rozmowa była ciekawa albo rozśmieszyć.Z tym pomysłem z rozczochraniem włosów albo łaskotanie,itd raczej nie jest w moi guście.Najchętniej powiedział jej że mi się podoba lub kocham ale to później.Parę komplementów dodał ale raczej nie potrafił o niej zapomnieć choćby na chwile,nie potrafie ją rozśmieszyć,nie wiem z czego,jak ją mam rozśmieszyć.Właściwie nie jestem pewny powiedzieć że chciałbym żeby była moją dziewczyną a może później czymś więcej niż dziewczyną z marzeń.Boje się że jeżeli powie tak to ja nie będę zaspokoić ją i żyć z tym wśród znajomych i ich komentarzach.Nie chce by jej znajomości uległy rozpadowi bo chodzi ze.Jak już dojdzie do tego że będziemy dorośli(20-30lat) i ożenię się z nią to nie będę potrafił utrzymać finansowo na wszystko.Tak właściwie nie wiem czy to ona jest tą drugą połówką mojego życia a ja dla niej i czy to zauroczenie trwające wieki.Mam pytanie czy w moim przypadku powinienem zapomnieć o niej czy umówić z nią na poważną rozmowę,randkę bez gry wstępnej???
Wszystko jest w miarę proste ale jeżeli jest miłość od pierwszego obejrzenia,która trwa od 2 lat to co ma robić kolega z klasy?

Fajnie by było wiedzieć przed zakończeniem szkoły (za 2 lata)bo później może być za późno????????ODP.
Mefju18 - 2012-05-10
Zapomniałem dodać czy powinienem powiedzieć o mnie wszystko czy cześć albo wcale no jeżeli chce wiedzieć jaki ja jestem naprawdę to chyba powiem

Z góry dziękuje;D
Paulina1805 - 2012-03-28
Potwierdzam to ostatnie, jako kobieta.... my czasami nie wiemy czy jesteście w naszym typie i musimy sie troche zastanowic... wiec wyslijcie drugi sygnal po jakims czasie od pierwszego...:)
Kamilka - 2010-05-17
Wg mnie najlepiej jest jak chłopak zaprasza dziewczyną na randkę w sposób naturalny. Np wracacie razem po szkole, albo "przypadkowo" idziecie obok siebie i rozmawiacie. Rozmowa może się zacząć od byle pretekstu np. "ale beznadziejna pogoda" czy nawet "masz błoto na butach" ;). Potem można powiedzieć coś w stylu "kurcze poszedłbym do kina ale nie mam z kim, może byś się wybrała ze mną na ..... - słyszałem że to niezły film". No i tyle. Zwykła rozmowa, zwykłe zaproszenie - jak dobrze rozegrać to dziewczyna nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że właśnie zgodziła się na randkę.
Maciek - 2010-05-14
najpierw spraw, żeby dziewczyna dostrzegła cię w tłumie, zastanowiła się czy jesteś w jej typie, jeśli wyśle pozytywne sygnały, to podejdź i się z nią umów, tekst nie będzie już miał większego znaczenia
Jak zaprosić dziewczynę na randkę? To pytanie, które zadaje sobie wielu facetów. Prawdziwy problem polega na tym, jak...
Jak zaprosić dziewczynę na spotkanie?
Jak zaprosić dziewczynę na randkę? To pytanie, które...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub