Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak umówić się z dziewczyną?
Jak umówić się z dziewczyną?

Jak umówić się z dziewczyną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (131 ocen)
Oceń 
Wpadła ci w oko piękna dziewczyna? No to do dzieła – podejdź do niej i umów się na randkę. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak tego dokonać, a jednocześnie sprawić, by czuła się ona wyjątkowa i piękna.
1

Nawiąż coś więcej, niż tylko przyjaźń, ale nie przesadzaj.

Zacznij od zapytania się jej czy zagra w coś z tobą lub jeśli chodzicie do tej samej klasy, zapytaj czy nie pożyczy ci ołówka bądź gumki. Nie spiesz się, odczekaj pewien okres czasu i nawiąż z dziewczyną przyjacielskie relacje. Jeśli ona nie będzie tobą zainteresowana, może zacząć pogrywać z tobą lub będzie się wyśmiewać. Nie martw się jednak, nie oznacza to od razu, że ona cię nie lubi. Będzie oczekiwać, że włączysz się do gry, więc możesz spróbować odejść z drwiącą miną, ale nie rób tego zbyt ostentacyjnie. Być może zacznie wówczas myśleć, że jesteś niesamowicie tajemniczy. Jeśli podejdzie do ciebie i zapyta, kto ci się podoba, oznacza to, że jesteś na dobrej drodze. Ona jest prawdopodobnie tak samo zdenerwowana jak i ty. Powiedz jej, że chcesz poczekać i zobaczyć co dalej. Ona również zaakceptuje takie rozwiązanie. To prawdopodobnie oznacza, że ona cię lubi, co znacznie ułatwi ci dalszą pracę. Jeśli nie jesteś w tym dobry, postaraj się rozmawiać z jej przyjaciółmi, często przebywaj w pobliżu niej lub po prostu pochwal jej pracę. Dziewczyny lubią komplementy.

Jak zaprosić dziewczynę na randkę?
Jak poderwać starszego faceta?
Jak zainteresować sobą faceta?
Jak poderwać dziewczynę przez SMS-y?
Wskazówki
  • Wysil się nieco i dowiedz się, czy dziewczynie nie podoba się przypadkiem ktoś inny.
  • Staraj się w nią nie wpatrywać. Jeśli będziesz to robił, dziewczyna poczuje się niezręcznie i zacznie cię unikać.
  • Nie mów jej od razu otwarcie o wszystkim, zwłaszcza jeśli dopiero ja poznałeś. Nie rzucaj haseł typu „Z nikim nie potrafię tak rozmawiać jak z tobą”. Brzmi to dziwnie na początku nowej znajomości.
  • Nie wysyłaj nikogo, kto w twoim imieniu umówi się na randkę. Nie tłumacz się tym, że jesteś nieśmiały. Dziewczyna pomyśli, że to jakaś gra. Jeśli ona naprawdę cię lubi, z pewnością nie chciałaby, aby ktoś inny zrobił to za ciebie.
  • Nie zaczynaj zaproszenia od pytania czy już kogoś ma. Może wówczas poczuć się niezręcznie i z pewnością odmówi.
  • Nie staraj się wysyłać zaproszenia na randkę przez gg czy maila. Dojdzie wówczas do wniosku, że jesteś tchórzliwy i boisz się zapytać twarzą w twarz.
  • Nie zapraszaj jej na randkę w obecności przyjaciół, zwłaszcza gdy jest ona nieśmiała. Jej znajomi mogą zacząć się z was śmiać.
  • Nie zadawaj jej zbyt natrętnych pytań. Bądź miły. Jeśli pytania będą zbyt osobiste, dziewczyna zamknie się w sobie.
  • Jeśli chcesz pójść z dziewczyną na dyskotekę lub do klubu, a ona odpowie nie, w żadnym wypadku nie idź od razu do innej. Dziewczyna pomyśli, że jesteś zdesperowany i na pewno nie zechce się z tobą umówić.
  • Nie osaczaj jej.
  • Jeśli inny facet zacznie z nią rozmawiać, nie odchodź od razu i nie okazuj zazdrości
  • W żadnym wypadku nie podchodź do niej i nie pytaj, czy cię lubi. Sprawi to, że dziewczyna poczuje się niezręcznie. Co więcej, z litości mogłaby skłamać.
  • Dużo rozmawiajcie. Zostańcie dobrymi przyjaciółmi. W ten sposób poznacie swoje prawdziwe osobowości. Z początku postaraj się przesadnie nie okazywać jej, jak bardzo ją lubisz.
strona 1 z 5następna >
 3.1/5 (131 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

mikołaj - 2013-04-04
Podoba mi się :) myślę że spróbuję
Zbyrosek 87 - 2012-10-22
Siemanko... trafiłem na tą stronę przez przypadek i to co zobaczyłem rozbawiło mnie do łez... sorry, ale to wszystko jest oklepane do granic przyzwoitości...te teksty i działania... Marne szanse, że po powyższych radach coś zdziałasz... Daję max 10%
To może tak na krótko...
1. Zapoznanie się z dziewczyną tak po prostu - bez żadnych wymyślnych tekstów... One z reguły i tak wiedzą co jest grane więc można sobie darować niestworzone opowieści na zapoznanie...
2. Masz być sobą. Co z tego, że na początku będziesz się spinał i przedstawiał się w superlatywach, skoro po kilku rozmowach wszystko wyjdzie na jaw. Pełna naturalność!
3. Nie wysypujesz z kieszeni komplementów. Najlepiej w ogóle nie wypowiadaj się na temat jej wyglądu, włosów, ubioru... one non stop słyszą jak frajerzy podchodzą i słodzą... nie bądź jednym z nich...
4. Tajemniczość. Nie nawijasz ciągle o sobie, czego to w życiu nie zrobiłeś... nie gnębisz jej smsami, wiadomościami na GG, mailami. Najlepiej unikaj komunikatorów, a rozmawiaj z nią tylko w bezpośrednim kontakcie. Nawet jeśli ona lubi "poesemesować" nie wchodź w to, bo staniesz się rękawem do smarkania i tamponem emocjonalnym. Pozwól jej zatęsknić.
5. Nie bądź nadmiernie miły i uprzejmy. Jeśli masz powód zezłość się, zwróć uwagę, szanuj własne zdanie i nie rezygnuj z niego.
6. Poznawaj wiele dziewczyn i nie zamykaj całego świata w tej jednej.
7. " Zostańcie dobrymi przyjaciółmi". Kategoryczny błąd! .Jeśli facet od początku będzie dążył do przyjaźni, a później liczył, że być może ona poczuje coś więcej... Cha cha cha. Będzie się starał na maxa, a ona i tak będzie wzdychała za innymi...
8. Zaakceptuj siebie takim jaki jesteś. Jak ktoś ma cię polubić, skoro ty sam siebie nie lubisz? To ty masz być stroną akceptującą i to dziewczyna powinna się starać, żebyś zwrócił na nią uwagę. Zamiast podlizywać się, jak 95 % facetów, ty zacznij wybierać i szukać w dziewczynach cech, które tobie odpowiadają.
9. To co należy do twoich fundamentalnych obowiązków:
- podejść i się zapoznać
- poprosić o numer telefonu
- umówić się na spotkanie (następnego dnia, a jeśli widujecie się często, to po nieco dłuższym czasie)

Jeśli chodzi o rekacje kobiet na każdy z tych podpunktów ... są dwa rodzaje:
a) jest zainteresowana twoją osobą, bez problemu poda numer, umówi się na spotkanie i jeszcze sama będzie pomagać w budowaniu relacji;
b) nie jest zainteresowana - wtedy będziesz słyszał 10002 wymówki... "nie mam czasu", "a po co ci mój numer", "a czemu chcesz się ze mną widzieć"...

Wtedy masz właściwie 100% pewność, ze dziewczyna nie jest ciebie warta i poznajesz następne :) Już na początku widzisz, że z tej znajomości nic nie będzie - oszczędzasz sobie kilkanaście tygodni wzdychań, starań o nią i nie tracisz dziesiątek nieprzespanych nocy :)

Tyle w temacie.
Pozdrawiam :)
Ala - 2012-05-10
do Mefju18: Zastanów się co chcesz osiągnąć umawiając się z tą dziewczyną na randkę? O czym będziesz rozmawiać? Jak zagadasz? Co będziesz mówić w trakcie niezręcznej ciszy? To samo co na randce możesz mówić do niej podczas przerw czy po szkole. Im więcej będziecie rozmawiać w szkole tym łatwiej będzie ci zaprosić ją na randkę i tym większe prawdopodobieństwo, że ta randka nie okaże się katastrofą. A jeśli chodzi o zagadanie w szkole to zacznij od drobnych rzeczy jak: gdzie teraz mamy zajęcia, ile zostało do końca przerwy, że dobrze jest jej w danym odcieniu bluzki/swetra itp, czy ona może pożyczyć ci jakąś tam książkę na chwilkę, pogadać na temat zbliżającego się sprawdzianu/kartkówki, na temat złego humoru nauczyciela itp. Coś wymyślisz. Ale pamiętaj - lepiej zacząć małymi kroczkami a nie od razu ni stąd ni zowąd zapraszać ją na randkę bo dziewczyna będzie tak zszokowana że w ogóle potrafisz mówić że pewnie ci odmówi. Może też się przestraszyć że nie będzie miała o czym rozmawiać z tobą na tej randce a potem będziecie przez długi czas po niej zażenowani.
Postaraj się również uwierzyć w siebie. Kup sobie jakiś poradnik na temat wiary w siebie, poczytaj i zacznij ćwiczyć. To bardzo ważne jeśli chcesz w przyszłości mieć udane kontakty z ludźmi i w miarę dobrą pracę. A zbudować pewność siebie się da zawsze, trzeba tylko się do tego przyłożyć (tak samo jak do matematyki ;)). Powodzenia
Mefju18 - 2012-05-10
Cześć
Co jeżeli kolega z klasy chodzi przez prawie dwa lata i ani nie zagadał,ani nie porozmawiał o prostych rzeczach np:gdzie mieszka?,z czego się uczy,czy która jest godzina itd.W dodatku ma problemy z nawiązaniem dobrych kontaktów ze jej znajomymi.Co jeżeli ja nie potrafię żyć z przeszłością(awantury domowe,zbyt częste używanie wulgaryzmu,itd.)Jak mam zaimponować dziewczynie jeżeli nic się nie potrafi prostego zrobić??Od dłuższego czasu o niej ciągle myślę,widzę ją w snach.Powiem co nieco o mnie aby ułatwić jak rozwiązać problem.Mam 18 lat,średnio wysportowany,do dziewczyn-nieśmiały,nieudacznik,nie potrafię rozmawiać jej rówieśnikami,znajomymi tak aby rozmowa była ciekawa albo rozśmieszyć.Z tym pomysłem z rozczochraniem włosów albo łaskotanie,itd raczej nie jest w moi guście.Najchętniej powiedział jej że mi się podoba lub kocham ale to później.Parę komplementów dodał ale raczej nie potrafił o niej zapomnieć choćby na chwile,nie potrafie ją rozśmieszyć,nie wiem z czego,jak ją mam rozśmieszyć.Właściwie nie jestem pewny powiedzieć że chciałbym żeby była moją dziewczyną a może później czymś więcej niż dziewczyną z marzeń.Boje się że jeżeli powie tak to ja nie będę zaspokoić ją i żyć z tym wśród znajomych i ich komentarzach.Nie chce by jej znajomości uległy rozpadowi bo chodzi ze.Jak już dojdzie do tego że będziemy dorośli(20-30lat) i ożenię się z nią to nie będę potrafił utrzymać finansowo na wszystko.Tak właściwie nie wiem czy to ona jest tą drugą połówką mojego życia a ja dla niej i czy to zauroczenie trwające wieki.Mam pytanie czy w moim przypadku powinienem zapomnieć o niej czy umówić z nią na poważną rozmowę,randkę bez gry wstępnej???
Wszystko jest w miarę proste ale jeżeli jest miłość od pierwszego obejrzenia,która trwa od 2 lat to co ma robić kolega z klasy?

Fajnie by było wiedzieć przed zakończeniem szkoły (za 2 lata)bo później może być za późno????????ODP.
Mefju18 - 2012-05-10
Zapomniałem dodać czy powinienem powiedzieć o mnie wszystko czy cześć albo wcale no jeżeli chce wiedzieć jaki ja jestem naprawdę to chyba powiem

Z góry dziękuje;D
Paulina1805 - 2012-03-28
Potwierdzam to ostatnie, jako kobieta.... my czasami nie wiemy czy jesteście w naszym typie i musimy sie troche zastanowic... wiec wyslijcie drugi sygnal po jakims czasie od pierwszego...:)
Kamilka - 2010-05-17
Wg mnie najlepiej jest jak chłopak zaprasza dziewczyną na randkę w sposób naturalny. Np wracacie razem po szkole, albo "przypadkowo" idziecie obok siebie i rozmawiacie. Rozmowa może się zacząć od byle pretekstu np. "ale beznadziejna pogoda" czy nawet "masz błoto na butach" ;). Potem można powiedzieć coś w stylu "kurcze poszedłbym do kina ale nie mam z kim, może byś się wybrała ze mną na ..... - słyszałem że to niezły film". No i tyle. Zwykła rozmowa, zwykłe zaproszenie - jak dobrze rozegrać to dziewczyna nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że właśnie zgodziła się na randkę.
Maciek - 2010-05-14
najpierw spraw, żeby dziewczyna dostrzegła cię w tłumie, zastanowiła się czy jesteś w jej typie, jeśli wyśle pozytywne sygnały, to podejdź i się z nią umów, tekst nie będzie już miał większego znaczenia
Każdy chciałby zrobić dobre pierwsze wrażenie, dlatego wciąż się udoskonalamy, rozwijamy. Myśląc o tym jak tu zrobić...
Jak zaimponować chłopakowi?
Każdy chciałby zrobić dobre pierwsze wrażenie, dlatego wciąż się udoskonalamy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub