Jak dobrze całować?

Jak dobrze całować?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (62 ocen)
Oceń 
Z pewnością każdy z nas zastanawiał się kiedyś jak będzie wyglądał pierwszy pocałunek. Jeśli chcesz dobrze wypaść, przeczytaj poniższe wskazówki. Dowiesz się z nich jak się całować.
1

Co powinieneś wiedzieć, zanim dojdzie do pierwszego pocałunku:



  • Przełam lody przez powitanie swojej sympatii pocałunkiem w policzek. Jeśli będzie zbliżał się czas „prawdziwego” pocałunku, wówczas oboje będziecie bardziej zrelaksowani.

  • Dotykaj swoją drugą połówkę przez cały wieczór. Nie rób tego nazbyt długo i korzystaj z uroku chwili. Podejmuj właściwe decyzje, korzystaj z intuicji, ona podpowie ci co robić.

  • Czekaj na odpowiedni moment.

  • Zwróć uwagę na język ciała. Zobacz czy Twoja partnerka przybliża się do Ciebie?

2

Całowanie krok po kroku:



  • Przechyl głowę i zamknij oczy (zwiększy to intensywność doznań w trakcie pocałunku).

  • Pocałuj delikatnie jej usta i delikatnie otwórz swoje.

  • Delektuj się zapachem.

  • Delikatnie przesuń całe ciało w kierunku swojego partnera, jeśli on/ona ci odpowie, przyciśnij swoją klatkę piersiową do klatki partnera/ki, a następnie zbliż talię i na końcu biodra.

  • Wczuj się w rytm partnera/ki i spróbuj się dopasować.

Jak zrobić malinkę?
Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Jak poderwać faceta?
Jak pocałować dziewczynę jeśli jest się nieśmiałym?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak całować dziewczynę?
 3.8/5 (62 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (25)

Nie będzie widoczny na stronie
 
JERU - 2013-08-08

i tak się nie doczekam mam 22 nigogo nie poznałem siedzę na portalach randkowych ale to nic nie daje jaki sens pisać z kimś skoro jej i tak nie poznam tragikomedia możemy być wszedzie dzięki samolotom i statkom a ludzie i tak są samotni i szukają miłości w sieci miłość fizyczna nie jest zła ale musi z nią podążać prawdziwe uczucie w innym przypadku jest to pustka porno pokazuje zezwierzęcenie gdyż nie ma w nim miejsca na czułość np:przytulanie ani pocałunki na koniec życzę powodzenia w odnajdowaniu drogi do szczęścia gdyż każdy powinien takową posiadać oraz na nią zaśluguje no i puenta

http://www.youtube.com/watch?v=90NHtLRJ4gs

Kajsis - 2013-08-07
Ja mam się dziś całwoać i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać 13 lat helo!
JERU - 2013-04-30

ale zawsze chociaż taki :)

agaa - 2013-04-30
taa, mmoj pierwszy pocalunek 15 lat, z pierwszym lepszym kolesiem na sywlestrze jeszcze po alkoholu a co taaam .. :/ xd
JERU - 2012-12-18

ja wciaz czekam i pewnie raczej sie nie doczekam :(

zaskoczona - 2012-12-17
A ja myślałam, że są jeszcze inne techniki niż te, które praktykujemy z moim ukochanym... O.O ale ok... tylko proszę o jedno dzieciaczki kochane... jeśli macie po 15 lat... nie piszcie o prawdziwej miłości. Wiem... mnie też się kiedyś wydawało... ;)
zdrowy - 2012-12-16
ja sie calowalem w parku 3 dni temu bylo super :)) mam 13 latek ;)) i niema sie czego bac to samo przychodzi :))
Małaa - 2012-12-01
Swój pierwszy pocałunek przeżylam 2 dni temu na dyskotece andrzejkowej w szkole. Mam prawie 13 lat. On ma 14. Było to z zaskoczenia. Najpierw nie wiedziałam co robić, ale po chwili wszystko było już dobrze. Przy pocałunku nie można się denerwować, nie traktować tego aż tak poważnie! To musi być przyjemność dla was obojga. I musisz tego kogos kochać!
JERU - 2012-10-24
ja tym bardzie sie nie calowalem mam 21 -_-
izabell - 2012-08-27
Mam 15 lat i swoj pierwszy pocalunek przezylam w wieku prawie 14. Bylo super. Mam dla tych ktorzy sie jeszcze nie calowali rade... Mianowicie tak jak ktos juz wczesniej powiedzial trzeba byc zrelaksowanym bo wtedy nic nie wyjdzie. Trzeba za kazdym razem myslec o tym czyms co was do siebie ciagnie. Jesli ta osoba jest warta tego pocalunku to bedzie dobrze. Wierze ze kazdemu z was sie uda;-)
Adrian356 - 2012-07-30
nie ma się czego bać swój pocałunek przeżyłem w wieku 12 lat i naprawdę było super
Ajdren - 2012-05-08
Ja pierdo... a ja jeszcze się z nikim nie całowałem ... Mam 20 lat :D
Lala123 - 2012-04-10
Hej ja teraz mam 15lat.A swój pierwszy pocałunek przeżyłam w wieku prawie 13lat.! A mój chłopak z którym do teraz jestem miał wtedy 17lat.Też się strasznie bałam,że mi nie wyjdzie.A on wkońcu miał 17lat i miał o wiele więcej doświadczenia niż ja. ;d Ale powiem wam,że ten pocałunek wyszedł naprawdę super.!!:) Tylko musicie być wyluzowani bo inaczej to za fajnie nie będzie.;d Pocałunek Francuski (z języczkiem) jest bardzo intymny. ;d Naprawdę nie ma sie czego bać..! Musicie być przygotowani bo za pewne czym prędzej czy póżniej to przezyejcie ten pocałunek.! ;**Powodzenia
yuki3215 - 2012-03-27
nad moim pierwszym pocałunkiem wogole nie mialam kontroli...byl dlugi i namietny...
anja - 2011-06-20
Haha, jak ja sobie przypomnę swój pierwszy pocałunek. Zupełne zaskoczenie. Wsiadłam po nim do tramwaju i parę przystanków przejechałam na gapę, trzymając w ręce nieskasowany bilet xD I pomyśleć, że to był zwykły pocałunek w usta... Z czasem pocałunki stawały się coraz bardziej namiętne, dłuższe i bardziej kreatywne. Myślę, że dobre całowanie jak wszystko wymaga dłuższej praktyki. Polecam :*
Ten dżem jest bardzo smaczny. Polecam przełożenie części dżemu do ozdobnych słoików - mogą być wspaniałym prezentem...
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
Pocałunki są tym rodzajem kontaktu cielesnego, który powinien nas interesować przez całe życie. Nastolatki czekają na...
Jakie są rodzaje pocałunków?
Pocałunki są tym rodzajem kontaktu cielesnego, który...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub