Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak zrobić maseczkę pod oczy?

Jak zrobić maseczkę pod oczy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (362 ocen)
Oceń 
Domowe maseczki na oczy są proste w wykonaniu i niezwykle tanie. Produkty przeznaczone do pielęgnacji skóry wokół oczu są zazwyczaj bardzo kosztowne i zawierają wiele sztucznych składników. Jednak niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, że najzdrowsze dla naszych oczu są produkty naturalne, które najprawdopodobniej możemy znaleźć w swojej kuchni. Począwszy od mleka aż po ziemniaki – te 100% naturalne produkty mogą znacznie poprawić wygląd naszej skóry wokół oczu i dzięki temu odjąć nam kilka lat.
Ogórek, Ziemniaki, Tarka lub blender, Mleko, Soda oczyszczona, Widelec lub trzepaczka
1
Maseczka z ogórka.
Maseczka na oczy z ogórka jest jednym z najlepszych domowych sposobów zapobiegania opuchliźnie i cieniom pod oczami. Pół ogórka zetrzyj na tarce o drobnych oczkach. Papkę dokładnie wymieszaj do uzyskania jednolitej konsystencji, a następnie wstaw do lodówki w celu stwardnienia i schłodzenia. Po około 20 minutach wyjmij maseczkę z lodówki, nabierz odrobinę na palce i nałóż ją pod oczy i na powieki. Staraj się unikać kontaktu maseczki z oczami, jeśli jednak to nastąpi, spłucz ją zimną wodą. Odpowiednio nałożoną maseczkę pozostaw na około 20 minut, a następnie spłucz całą twarz zimną wodą. Dzięki temu na skórze pozostanie uczucie świeżości, a ty poczujesz się odmłodzona.
2
Maseczka z ziemniaka.
Plasterki świeżego ziemniaka są również doskonałym składnikiem domowej maseczki na oczy. Podobnie jak w przypadku maseczki z ogórka, połówkę ziemniaka wrzuć do blendera i ucieraj, dopóki nie uzyskasz gładkiej jednolitej konsystencji, łatwej do zastosowania. Papkę wstaw do lodówki na około 20 minut w celu jej schłodzenia. Następnie nałóż ją równomiernie na okolice oczu. Maseczka ta pomaga w uwolnieniu płynów gromadzących się wokół oczu, które prowadzą do powstania obrzęków. Ponadto po jej zastosowaniu poczujesz się odmłodzona i odświeżona.
Jak zrobić cytrynową maseczkę na przebarwienia?
Jak odmłodzić spojrzenie?
Jak zrobić parówkę na twarz?
Jak zmniejszyć nos?
strona 1 z 2następna >
 2.9/5 (362 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ewunia - 2010-05-18
Polecam maseczkę z ogórka, doskonale łagodzi opuchliznę i zmniejsza widoczność cieni. Super!
Ciemne cienie pod oczami spowodowane są brakiem snu, przedłużonym przebywaniem na słońcu, złymi nawykami żywieniowymi...
Domowe sposoby na cienie pod oczami
Ciemne cienie pod oczami spowodowane są brakiem snu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub