Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak zrobić maseczkę pod oczy?
Jak zrobić maseczkę pod oczy?

Jak zrobić maseczkę pod oczy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (362 ocen)
Oceń 
Domowe maseczki na oczy są proste w wykonaniu i niezwykle tanie. Produkty przeznaczone do pielęgnacji skóry wokół oczu są zazwyczaj bardzo kosztowne i zawierają wiele sztucznych składników. Jednak niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, że najzdrowsze dla naszych oczu są produkty naturalne, które najprawdopodobniej możemy znaleźć w swojej kuchni. Począwszy od mleka aż po ziemniaki – te 100% naturalne produkty mogą znacznie poprawić wygląd naszej skóry wokół oczu i dzięki temu odjąć nam kilka lat.
Ogórek, Ziemniaki, Tarka lub blender, Mleko, Soda oczyszczona, Widelec lub trzepaczka
1
Maseczka z ogórka.
Maseczka na oczy z ogórka jest jednym z najlepszych domowych sposobów zapobiegania opuchliźnie i cieniom pod oczami. Pół ogórka zetrzyj na tarce o drobnych oczkach. Papkę dokładnie wymieszaj do uzyskania jednolitej konsystencji, a następnie wstaw do lodówki w celu stwardnienia i schłodzenia. Po około 20 minutach wyjmij maseczkę z lodówki, nabierz odrobinę na palce i nałóż ją pod oczy i na powieki. Staraj się unikać kontaktu maseczki z oczami, jeśli jednak to nastąpi, spłucz ją zimną wodą. Odpowiednio nałożoną maseczkę pozostaw na około 20 minut, a następnie spłucz całą twarz zimną wodą. Dzięki temu na skórze pozostanie uczucie świeżości, a ty poczujesz się odmłodzona.
2
Maseczka z ziemniaka.
Plasterki świeżego ziemniaka są również doskonałym składnikiem domowej maseczki na oczy. Podobnie jak w przypadku maseczki z ogórka, połówkę ziemniaka wrzuć do blendera i ucieraj, dopóki nie uzyskasz gładkiej jednolitej konsystencji, łatwej do zastosowania. Papkę wstaw do lodówki na około 20 minut w celu jej schłodzenia. Następnie nałóż ją równomiernie na okolice oczu. Maseczka ta pomaga w uwolnieniu płynów gromadzących się wokół oczu, które prowadzą do powstania obrzęków. Ponadto po jej zastosowaniu poczujesz się odmłodzona i odświeżona.
Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz? Cz. I.
Jak walczyć ze zmarszczkami?
Jak walczyć ze zmarszczkami mimicznymi?
Jak zapobiegać zmarszczkom pod oczami?
strona 1 z 2następna >
 2.9/5 (362 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ewunia - 2010-05-18
Polecam maseczkę z ogórka, doskonale łagodzi opuchliznę i zmniejsza widoczność cieni. Super!
Jak odmłodzić spojrzenie?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub