Tutaj jesteś: Podróże > Cel Podróży > Anglia > Jak zwiedzić atrakcje w Londynie za darmo?
Jak zwiedzić atrakcje w Londynie za darmo?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.8/5 (114 ocen)
Oceń 
Londyn jest drogim miastem, jeśli chodzi o mieszkanie i wyżywienie, ale za to oferuje wiele muzeów i różnych atrakcji zupełnie za darmo.
1
British Muzeum
British Museum – muzeum zlokalizowane w londyńskiej dzielnicy zwanej Bloomsbury. Znajdziesz tam ogromne ekspozycje przeróżnych przedmiotów, z różnych epok i różnych kultur, wiele cudacznych przedmiotów, zwiezionych z różnych krańców brytyjskiego imperium. Możesz podziwiać sarkofagi, mumie itd. Muzeum jest otwarte codziennie od 10 do 17 i wstęp jest darmowy.
2
Portobello
Portobello Road Market – jest to swojego rodzaju "pchli targ", stragany znajdują się na ulicy Portobello, znajdującej się pomiędzy Chelsea i Kesington. Jest to największy rynek antyków na świecie. Znajdziesz tam wszystko, począwszy od starych rupieci, biżuterię – oryginalną, stylową, ale i tą najtańszą, czyli kolorowe, plastikowe świecidełka, ponadto zabytkowe meble, różne akcesoria i zabawne pamiątki. Rynek jest w każdą sobotę, wstęp darmowy.
3
Hyde Park w Londynie
Zapraszamy także na spacer po Hyde Parku, usytuowanym w zachodniej części Londynu. Otwarty jest już od 5 rano i aż do północy. Znajdziesz tam wiele ciekawych atrakcji, łącznie z pomnikiem ku pamięci Księżnej Diany, posąg Piotrusia Pana, pomniki wielu znanych aktorów, którzy mieszkali niedaleko parku, oraz zakątek mówców, gdzie każdy człowiek może głośno wypowiedzieć się na temat bieżących wydarzeń, lub na temat na jaki ma ochotę.
Jak uniknąć długich kolejek w Disneylandzie?
Co zabrać do Egiptu?
Co zwiedzić we Włoszech?
Jak uniknąć Zemsty Faraona?
strona 1 z 2następna >
 1.8/5 (114 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

londoner - 2010-12-05
Brakuje jeszcze słynnych muzeów z Kensington...
Blisko siebie znajdują się tam 3 wielkie muzea: Historii naturalnej, Muzeum Nauki i Muzeum Wiktorii i Alberta :)
pora.pl/venue/natural-history-museum-3
www.londyn.webd.pl/science,museum_75.html
pl.wikipedia.org/wiki/Victoria_and_Albert_Museum
Co zwiedzić w Szkocji?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub