Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury okolicznościowe > Jak zrobić fancuza?
Jak zrobić fancuza?

Jak zrobić fancuza?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (262 ocen)
Oceń 
Wszystkie Twoje koleżanki potrafią robić sobie pięknego francuza, a Ty nie? Chcesz się dowiedzieć jak zrobić francuza? Jest to bardzo proste, ale wciąż eleganckie. Taka fryzura nadaje się zarówno na wyjścia z przyjaciółmi na pizzę, jak i na oficjalne spotkania. Wielu ludzi uważa, że jest to bardzo trudne, jednak tak naprawdę nie ma w tym nic skomplikowanego.
1
zaplatanie francuza - krok 1.
Tak jak z wszystkimi warkoczami, trzeba zacząć od dokładnego rozczesania wszystkich włosów. Za pomocą grzebienia ze szpikulcem oddziel niewielką ilość włosów tuż przy linii włosów lub zaraz za grzywką, jeśli ją masz. Podziel je na trzy równe części.
2
Załóż prawą część włosów na środkową, tak aby teraz to ta prawa część włosów była środkową. Pilnuj, aby wciąż były one od siebie oddzielone. Mocno zaciśnij. Teraz skrzyżuj lewą część oddzielonych włosów na środkową, tak żeby była środkową. Mocno zaciśnij.
3
Używając szpikulca do włosów, oddziel teraz kolejną część włosów po prawej stronie, około centymetra niżej od poprzedniej linii. Dodaj te włosy do tych, które już masz po prawej stronie i wszystkie razem skrzyżuj z środkową częścią włosów tak, aby to teraz one były na środku. Mocno zaciśnij.
4
zaplatanie francuza - krok 4.
Powtórz to samo po lewej stronie. Używając szpikulca do włosów, oddziel teraz kolejną część włosów po lewej stronie, około centymetra niżej od poprzedniej linii. Dodaj te włosy do tych, które już masz po lewej stronie i wszystkie razem skrzyżuj ze środkową częścią włosów tak, aby to teraz one były na środku. Mocno zaciśnij.
5
Powtarzaj teraz kroki 3 i 4 naprzemiennie, aż zbierzesz wszystkie włosy.
6
Zwiąż końce gumką. Nie zapomnij o dokładnym zaciskaniu włosów za każdym razem.
7
Jeśli masz długie włosy, możesz z ich luźnej części (nie przy głowie) zrobić warkocz lub schować je pod francuza. Upnij dobrze spinkami lub wsuwkami, żeby włosy się nie wysunęły. Będą wyglądały bardzo elegancko.
Jak zrobić warkocz francuski?
Jakie fryzury będą modne w 2011? Włosy półdługie.
Jak zrobić serce z włosów?
Jaka fryzura na ślub? Praktyczne porady.
 4.4/5 (262 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (4)

kalcia - 2013-02-11
Trudne to nie jest.
paul@ - 2011-09-11
świetna fryzurka i można ją robić na rózne sposoby, mam 13 lat i robię sama sobie francuzy. nic trudnego. z tyłu trochę ciężko i czasami nie daję rady, ale jeżeli robię komuś to wygląda świetnie :)
Kaśka xD - 2010-10-13
Fajnie to wyglada xd
tylko sama se o zrobic nie moge ; /
Kiki - 2010-05-19
Też mi się wydawało, że to taka skomplikowana fryzura, ale jak tak czytam to dramatu nie ma. Szkoda, że samej sobie nie mogę jej zapleść.
Zrobienie francuza na głowie wbrew pozorom wcale nie jest takie trudne. Poćwicz trochę, a przekonasz się, że już w...
Jak zapleść francuza?
Zrobienie francuza na głowie wbrew pozorom wcale nie jest takie trudne. Poćwicz trochę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub