Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Koki i upięcia > Jak zrobić koka?
Jak zrobić koka?

Jak zrobić koka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (14 ocen)
Oceń 
Przygotuj lakier do włosów. Czas związać swoje długie włosy w modnego w tym sezonie koka. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak go zrobić.
1
Przechyl swoją głowę na dół i odgarnij wszystkie włosy w kierunku podłogi. Zacznij ręką zgarniać włosy na czubku głowy i postaraj się uformować z nich koński ogon. Kucyk może znajdować się dokładnie na czubku głowy lub też, jeśli wolisz nieco nowoczesny wygląd, możesz ułożyć związać nieco z boku.
Nie przejmuj się, jeśli włosy nie ułożą się idealnie gładko.
2
Przeczesz włosy palcami i umieść kucyk w miejscu, gdzie chciałbyś, aby znajdował się twój kok. Skręć włosy i ciasno owiń je wokół siebie.
3
Gdy włosy znajdują się już tam gdzie chcesz, weź kilka wsuwek oraz szpilek do włosów i wepnij je, tak by utrzymały włosy na miejscu. Aby kok przetrwał cały wieczór, mocno ściśnij go i podepnij specjalnymi, podtrzymującymi szpilkami. Będziesz mieć pewność, że włosy zostaną na miejscu i żaden kosmyk nie wypadnie.
4
Na zakończenie, całego koka spryskaj lakierem do włosów. Dzięki temu fryzura pozostanie przez długi czas nienaruszona, a włosy dodatkowo zyskają nieco blasku. Możesz również użyć specjalnego lakieru z brokatem.
Jak zrobić włosy emo?
Jak zrobić dwa warkocze francuskie z wplecioną wstążką?
Jakie fryzury będą modne w 2011? Włosy półdługie.
Jak zrobić warkocz duński?
Wskazówki
  • Jeśli masz grube włosy, zwykł kok może się nie udać. Spróbuj nieco innych trendów.
  • Włosy wcale nie muszą być spięte idealnie gładko. Nieco nierówności doda ci uroku na co dzień.
  • Możesz również zrobić koka używając specjalnego pierścienia. Zwiąż włosy w koński ogon, zapleć włosy, załóż pierścień i gotowe. Teraz tylko lakier i fryzura na wielkie wyjście jest gotowa.
Przeczytaj teraz: Jak upiąć koka?
 2.6/5 (14 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

moniczka28 - 2011-05-19
a ja lubię jak KTOŚ robi mi koka(np fryzjer) wtedy ogarnia mnie błogość i senność!!!
Żanet - 2010-05-20
koka bardzo łatwo zrobić i zawsze pozostanie eleganckim sposobem upięcia włosów
Poniżej znajdziesz tutorial robienia koka z kucyka krok po kroku.
Jak zrobić kok z kucyka?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub