Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zabawki Erotyczne > Jak ćwiczyć mięśnie Kegla za pomocą kulek dopochwowych?
Jak ćwiczyć mięśnie Kegla za pomocą kulek dopochwowych?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (30 ocen)
Oceń 
Kulki dopochwowe, zwane również kulkami rozkoszy lub kulkami gejszy nie dość, że pomagają wzmocnić mięśnie Kegla to poprzez masaż tych mięśni wywołują podniecenie u kobiet. Kulki gejszy są polecane kobietom po porodzie, aby pomóc ich waginom w powrocie do stanu sprzed ciąży. Kiedy kobieta nosi kulki w pochwie codziennie przez kilka godzin wzmacnia mięśnie Kegla i łatwiej jej osiągnąć orgazm. Jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na osiągnięcie rozkoszy.
1

Jak używać kulek dopochwowych:

Jeśli używasz kulek po raz pierwszy, najlepiej będzie jeśli kupisz kulki plastikowe lub wibrujące (efekt ten osiąga się poprzez umieszczenie w kulce mniejszych kulek, które podczas ruchów dodatkowo uderzają o ścianki większej kulki powodując drgania i zapewniając większą rozkosz). Zanim włożysz kulki skorzystaj z toalety, żeby było Ci łatwiej zaciskać mięśnie. Następnie unieś jedną nogę do góry i włóż delikatnie kulki, jedna po drugiej (nigdy naraz). Możesz użyć lubrykantu, który nawilży kulki i ścianki pochwy, aby było Ci łatwiej. W sumie wkładasz je tak samo jak tampon. Nie wkładaj ich jednak podczas okresu lub gdy masz podrażnioną pochwę. Jak już włożysz kulki zaciśnij mięśnie, żeby zatrzymać je wewnątrz. Noś je przez kilka godzin w ciągu dnia. Zaleca się, żeby chodzić z kulkami tylko w domu, zwłaszcza kiedy nie masz doskonale wyćwiczonych mięśni Kegla. Wyjmij z pochwy kulki, jeśli uznasz, że już wystarczy ćwiczeń. Przyjmij pozycję siedzącą lub stojącą, tka jak w kroku pierwszym. Chwyć za sznureczek i wyjmij kulki. Umyj je dokładnie ciepłą wodą z mydłem lub włóż do kipiącej wody żeby je wysterylizować.

strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak używać kulek gejszy?
 3.9/5 (30 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

hoody - 2012-07-30

Prawdopodobnie pisząc to miał na myśli te "oryginalne" kulki gejszy, nie pamiętam jak się nazywały, ale to te małe, ciężkie, metalowe kulki nie połączone zazwyczaj sznureczkiem. Te mogą wypaść.

Te dobrze dostępne, plastikowe lub silikonowe, faktycznie trzymają się same.

Pozdrawiam, Chuda.

anka - 2012-07-05
autor chyba w życiu nie miał osobistego kontaktu z kulkami skoro twierdzi że mogę one wypaść, to jest sprzeczne z budową anatomiczną kobiety
Niektórzy sądzą, ze punkt G to mit, inni są nie tylko przekonani, że istnieje, ale także wiedzą jak duże efekty daje,...
Jak stymulować punkt G podczas stosunku?
Niektórzy sądzą, ze punkt G to mit, inni są nie tylko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub