Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Savoir-Vivre > Savoir vivre > Jak napisać zaproszenie?
Jak napisać zaproszenie?

Jak napisać zaproszenie?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Zaproszenie to pierwsza rzecz, na którą powinni się natknąć Twoi przyszli goście. Imponujące zaproszenie powinno wzbudzić entuzjazm u Twoich przyszłych gości i zachęcić ich do potwierdzenia przybycia. Musisz więc postarać się, aby Twoje zaproszenie budziło ciekawość i zachęcało do wzięcia udziału w danym wydarzeniu nie tylko przez odpowiednią oprawę graficzną, ale też przez odpowiedni dobór słów. Jeśli nie jesteś do końca pewny jak zrobić oryginalne zaproszenie pokieruj się wskazówkami poniżej. Mam nadzieję, że Ci pomogą.
3
Nie ważne jak bardzo atrakcyjne jest Twoje zaproszenie, jak bardzo starałeś się dobrać grafikę i słowa, jeśli nie umieścisz wszystkich potrzebnych informacji, Twoje zaproszenie będzie bezużyteczne. Pamiętaj, aby zawsze napisać datę wydarzenia, jego miejsce oraz przewidywany czas trwania. Jeśli jest jakiś motyw przewodni imprezy nie zapomnij o nim wspomnieć. Jeśli zapraszasz gości do nowego mieszkania lub na wesele poza miasto, możesz dołączyć do zaproszenia mapkę dojazdu.
4
Nie zapomnij zaznaczyć na zaproszeniu dnia do którego należy potwierdzić przybycie. Podaj również swój numer telefonu, aby można było się z Tobą bez problemów skontaktować. Możesz również dołączyć już zaadresowaną kopertę zwrotną, aby ułatwić znajomym odpowiedź i kontakt z Tobą.
Jak zachować się w sądzie?
Jak zawiązać kokardkę na widelcu?
Jak zacząć przemówienie?
Jak zrobić zaproszenia w stylu japońskim?
< poprzedniastrona 2 z 2
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Jak zrobić zaproszenia sowy na Halloween?
Oryginalne zaproszenie jest zapowiedzią dobrze zorganizowanej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub