Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Prasowanie > Jak czyścić przypalone żelazko?

Jak czyścić przypalone żelazko?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (295 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Żelazko jest popularnym sprzętem domowym, a mimo to niewielu ludzi wie, jak prawidłowo powinno się go czyścić. Trzeba jednak pamiętać, że zanim zabierzemy się za czyszczenie żelazka, powinniśmy poczekać, aż całkowicie wystygnie. Czyszcząc nagrzane żelazko możesz nie tylko się poparzyć, ale również nie przyniesie to żadnego rezultatu. Poniżej znajdziesz kilka bardzo przydatnych wskazówek, jak czyścić żelazko.
 4.9/5 (295 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

niemiec - 2014-12-08
jeba....c was, ze takie kolowanie internautow by tylko klikali na wasze reklamowe stronki, a jak co do czego TO i tak ZERO info co do tematu......
Bede na pewno was omija, i TO wielkim lukiem....i przekaze w calej Europie znajomym!
ALE zawsze musza byc...Njews-y...przeciez!
porazka...ze tak za Klijentem!
..i jeszcze KOD do indytifikacji.....walic....w..
mile i ozieble, zegnam TEN pORTAL
asker - 2014-12-08
MLECZKO CIF i było po osadzie.
JanŻelazko - 2014-12-08
Ja wiem jak , iść do supermarketu i kupić nowe czyściutkie , lśniące , nowiutkie , za 75 złotych ...
lala - 2014-11-12
a są specjalne sztyfty oczyszczający nie ma ich w drogeriach. taka szminką robi się to szybko
Daniel - 2014-09-17
Dzięki pani od kwasku, mam żelazko z powłoką chromowaną, właśnie przed sekundą lekko rozgrzane, plus ciepła woda ręczniczek papierowy i kwasek cytrynowy, lux torpeda, dzięki wielkie!
baca40 - 2014-03-20
Tefal stopa ultragliss-lekko nagrzać i kwasek cytrynowy na szmatkę-schodzi rewelacja,
dominika - 2014-03-04
Dorota uratowałaś moją stację parową! Dzięki !!! bo już straciłam nadzieję.. mąż właśnie czyści i schodzi ale powoli - ale robi to na załączonym żelazku na niskiej temp..
Agniesia2678 - 2013-12-30
przygotowanie roztworu z octu oraz soli (w proporcji 1:1). Mieszankę wlewamy do naczynia i zaczynamy ogrzewać. Zanim zacznie wrzeć, moczymy w niej szmatkę i czyścimy żelazko. Po usunięciu osada płytę żelazka wycieramy wodą destylowaną.
Dorota - 2013-08-05
Próbowałam czyścić żelazko mleczkiem, proszkiem do rdzy i kamienia, octem i dopiero dzięki radzie, żeby dodać do octu sody oczyszczonej wszystko zeszło bez śladu! Na złożony ręcznik papierowy nasypałam sody i polałam octem, zaczęła się tworzyć piana i szorowałam tak lekko rozgrzane żelazko przez kilka minut dodając co jakiś czas octu. Potem trzeba tylko umyć stope wodą i żelazko jak nowe :)
Karolinas - 2012-10-23
Ja znam jeszcze taki sposób aby prasować rozsypaną na białej kartce sól. Ważne jest aby sól była drobniutka, idealnie nada się taka najtańsza ze sklepu. Nie ma co się martwić, że sól porysuje żelazko- ja mam powłokę ceramiczną i zawsze tak czyszczę swoje a do tej pory nic mu się nie stało. Polecam, bo to bardzo szybki sposób na doczyszczenie żelazka.
Sól od dawien dawna miała wręcz mityczne znaczenie.  W starożytności była tak cenna, że składano ją bogom jako ofiarę....
Zaskakujące sposoby wykorzystania soli
Sól od dawien dawna miała wręcz mityczne znaczenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub