Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Kostiumy kąpielowe > Jak wiązać pareo?

Jak wiązać pareo?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (9 ocen)
Oceń 
Każda z nas widziała dziewczyny chodzące po plaży z pięknie uwiązanymi chustami, tzw. pareo. Co ciekawe, chusty wiązane były na różne sposoby. Zakupiłaś więc sobie pareo, ale w sumie nie wiesz jak je uwiązać. Nosisz je więc przywiązane w pasie lub nad biustem. Ale koniec z tym! Poniżej prezentujemy kilka ciekawych sposobów na zawiązywanie parea, aby za każdym razem wyglądać inaczej, ale tak samo pięknie. Przygotuj się więc na nowy sezon.
1
wiązanie pareo - sposób 1

Tiare tahiti

Chwyć w dłonie dwa końce chusty. Owiń je wokoło pleców i zaprowadź z powrotem na przód, na skos pod szyję. Trzymaj mocno jeden koniec na ramieniu i poprowadź drugi koniec wokoło szyi, aby się zeszły. Zwiąż oba końce razem nad ramieniem. Wepnij we włosy kwiaty. Jesteś o jeden krok od raju!

2
wiązanie pareo - sposób 2

Papeete

Trzymaj pareo pionowo i zawiąż za plecami. Zawijaj wokół ciała dopóki nie pojawi się rozporek po jednej stronie. Zbierz wystarczającą ilość materiału i zwiąż na biodrze. DO tego możesz założyć pasek z muszelek lub klamerkę.

3
wiązanie pareo - sposób 3

Huahine

Owiń pareo wokół ciała. Trzymaj dwa górne końce i skrzyżuj je ze sobą. Następnie załóż za szyję i zawiąż mocno na karku. Włóż za ucho kwiat tropikalny – za prawe, jeśli jesteś zamężna, a za lewe jeśli jesteś wolna).

4
wiązanie pareo - sposób 4

Moorea

Jest to jeden z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych sposobów wiązania chusty. Owiń nią ciało i zawiąż górne końce nad biustem.

5
wiązanie pareo - sposób 5

Raiatea

Trzymaj chustę lekko pod skosem, niewyśrodkowaną w stosunku do ciała. Owiń się nią. Zawiąż nad biustem tak, żeby jeden z końców którymi wiążesz wisiał luźno. Trzymaj go nad ramieniem i zarzuć do tyłu na plecy.

6
wiązanie pareo - sposób 6

Bora bora

Trzymaj pareo pionowo i zwiąż z przodu nad biustem. Zawiń i zrób warstwy. Możesz zawinąć dolne rogi w górę, przepasać się paskiem i włożyć je pod spód paska.

7
wiązanie pareo - sposób 7

Fenua

Zawiąż pareo z przodu zostawiając jeden koniec luźno. Zawiń go fantazyjnie z przodu. Jeśli chcesz możesz przymocować go klamrą ozdobną.

8
sposoby wiązania pareo
Z boku na obrazku znajdziesz jeszcze kilka sposobów wiązania pareo (kliknij aby powiększyć).
7 przyzwyczajeń, które powodują otyłość brzuszną
Jak przerabiać stare ubrania?
Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?
Jak rozbić nowe buty?
 3.6/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Zosia - 2010-07-08
Najlepiej jest mieć przy sobie agrafkę (jedną lub dwie). Pareo się często rozwiązuje i lepiej wiązania spiąć dodatkowo. Agrafki dużo nie ważą a dzięki nim można jeszcze bardziej kombinować z możliwościami pareo. Pozdrawiam
Barnaba - 2010-07-08
rozmiar pareo - im większy tym lepiej. Najlepiej przymierzyć w sklepie czy jest na tyle duże aby można było je przewiązać i zrobić z niego sukienkę. Jednak odpowiedni rozmiar to około 180x120cm.
Pink - 2010-07-08
a jaki rozmiar powinno mieć takie parero?
Partusia - 2010-06-29
Pareo to chyba najfajniejsza rzecz którą każdy musi wziąć na wakacje. Ja szczerze mówiąc zawsze wiązałam je w jeden sposób ale w tym roku zastosuję się do wskazówek i zrobię sobie rewię mody ;)
Wybierasz się na wymarzony urlop do Turcji? Wspaniale. Wreszcie sobie wypoczniesz, nie będziesz się zamartwiać...
Co zabrać do Turcji?
Wybierasz się na wymarzony urlop do Turcji? Wspaniale. Wreszcie sobie wypoczniesz, nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub