Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zaskoczyć faceta w łóżku?
Jak zaskoczyć faceta w łóżku?

Jak zaskoczyć faceta w łóżku?

, specjalista Tipy.pl
 1.5/5 (299 ocen)
Oceń 
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój facet za każdym razem jest całkowicie zaspokajany w łóżku, musisz się postarać. Nie możesz oczekiwać, że położysz się rozchylisz nogi, a on wskoczy i będzie zadowolony. Świetny seks wymaga pracy i zaangażowania obojga kochanków. Jest to coś, co nie dzieje się automatycznie. Co więc możesz zrobić, żeby podnieść jakość Waszego życia seksualnego i zaskoczyć Twojego faceta? Mamy kilka pomysłów i podpowiedzi.
1

Otwórz się zarówno psychicznie jak i mentalnie, zrelaksuj, abyście oboje mogli osiągnąć pełniejszy orgazm. Niektóre kobiety uważają, że to naprawdę wystarczy jeśli się położą nago i pozwolą się facetowi dotykać i kochać. Sądzą, że mężczyzn nakręca sam widok nagiego kobiecego ciała. Po części tak jest, ale co ma zrobić facet jeśli jego kobieta leży jak kłoda? Oddaj się więc całą sobą. Zaangażuj się w seks. Dotykaj go i pieść. Bądź aktywna.

2

Podczas seksu oralnego nie rób min i nie zachowuj się jakbyś robiła mu łaskę. Zachowuj się tak, jakbyś chciała, żeby on się zachowywał. Przykładaj uwagę do detali. Pokaż entuzjazm. Przecież robisz to dla ukochanego mężczyzny, on robi to samo dla Ciebie więc postaraj się. Jeśli on zobaczy, że robisz to z uczuciem, całą sobą i tylko dla niego, będzie w siódmym niebie.

3

Rozmawiajcie o swoich fantazjach. Dowiedz się jaką fantazję ma Twój mężczyzna i spróbujcie ją razem zrealizować. Pamiętaj jednak, aby się do niczego nie zmuszać. Tobie też te warunki muszą odpowiadać.

strona 1 z 3następna >
 1.5/5 (299 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

lili - 2014-06-25
mało odkrywczy artykuł
Klaudiaaa - 2013-04-04
Jak zaskoczyć faceta w łóżku ? Śpisz, śpisz, nagle wstajesz i robisz pompki.
niunia27 - 2011-11-09
nie no tyle to wie nasstolatek ktory zaczyna sie tym interesowac dopiero zalosne:(
seksowna - 2011-10-20
hmmmmmm pomyślmy ..:)
Pati - 2011-07-30
trochę żałosne i tandetne. Tyle to ja wiem sama.
monia - 2011-06-10
fajne fajne ...:)
malina 1999 - 2011-06-10
dzięki fajne fajne....;*
Co to jest punkt G?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub