Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > Jak zadowolić mężczyznę?
Jak zadowolić mężczyznę?

Jak zadowolić mężczyznę?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (241 ocen)
Oceń 
Bardzo często pisze się o pozycjach, które umożliwiają kobiecie osiągniecie orgazmu. To bardzo dobrze, bo gdyby nie, to pewnie wiele kobiet nigdy nie dowiedziałoby się jak niesamowity może być orgazm. Jednak natura ludzka jest taka, że zwykle podczas stosunku skupiamy się na tym by zadowolić płeć przeciwną. Dlatego właśnie warto w końcu napisać, jakie pozycje dają najwięcej satysfakcji panom. Poniżej znajdziesz kilka przykładów pozycji, które z pewnością pomogą zadowolić mężczyznę.
1

Kowbojka (na jeźdzca).

Nie ma nic dziwnego, ze ta dosyć klasyczna pozycja bardzo lubiana przez mężczyzn z powodzeniem przeszła próbę czasu, maksymalna penetracja dla obojga partnerów jest bardzo przyjemna i pozwala na wspaniałe przeżycia. Nie bez powodu też zajmuje ona pierwsze miejsce na naszej liście. Tutaj to partnerka odwala całą robotę. Oczywiście mężczyzna może jej, co nieco pomóc, ale cały ciężar fizyczny spoczywa na kobiecie. Oznacza to, że ty możesz spokojnie leżeć i podziwiać jej podskakujące piersi.

Kowbojka pozwala na osiągniecie maksymalnej penetracji, więc zwiększa twoje doznania. Jeżeli twoje partnerka nie jest zbyt zadowolona ze swojego ciała możesz zaproponować jej odwróconą kowbojkę. Idea jest taka sama, tylko partnerka zwrócona jest plecami do ciebie. Tobie gwarantuje to taka sama przyjemność (a nawet głębszą penetracje), ona natomiast może poczuć się pewniejsza siebie.

2

Na stojąco od tyłu.

To jedna z pozycji najbardziej uwielbianych przez mężczyzn. Bywa niestety, że ta pozycja jest mało wygodna dla kobiet. Jednak można to zmienić - wystarczy, że oprzesz partnerkę o jakiś mebel, tak by czuła oparcie, a jej rozstawione nogi i seksownie wystająca pupa będą zachęcać do uprawiania miłości. Ta pozycja umożliwia również głęboką penetrację. Jeżeli twoja partnerka skarży się na brak intymności w tej pozycji pochyl się tak by twoje ciało opierało się na jej ciele, w ten sposób problem zostanie rozwiązany.

Wskazówki
  • Nawet, jeżeli wybraliśmy pozycje by zadowolić mężczyznę większość panów prawdopodobnie będzie robiła wszystko by najpierw zadowolić swoją partnerkę. Właśnie dlatego te pozycje są dobre, ponieważ pomogą ci osiągnąć orgazm nawet, jeżeli będziesz skoncentrowany na partnerce. Nie bój się od czasu do czasu być troszkę samolubny, twoja partnerka wie, że na to zasłużyłeś.
strona 1 z 3następna >
 4/5 (241 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

rudzieelec - 2012-02-11
czy to napewno ma pomóc
Jeśli będziesz się odpowiednio poruszać w pozycji na jeźdźca, możesz doświadczyć niesamowitego orgazmu, jakiego nigdy...
Jak się ruszać w pozycji na jeźdźca?
Jeśli będziesz się odpowiednio poruszać w pozycji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub