Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak dobierać kolory ubrań?
Jak dobierać kolory ubrań?

Jak dobierać kolory ubrań?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (312 ocen)
Oceń 
Każdy z nas ma jeden lub więcej ulubionych kolorów. Wiele naszych szaf składa się z ubrań w jednym lub dwóch podstawowych kolorach, ale w różnych odcieniach i zestawieniach. Szafy wówczas stają się nudne, przytłumione i brak w nich życia. Wybór określonych kolorów ukazuje naszą osobowość. Kolory mogą nam wiele powiedzieć o konkretnej osobie. Konieczne jest zatem, aby zrozumieć znaczenie każdego z kolorów. Stosunkowo łatwo jest stworzyć szafę, w której znajdują się ubrania, które do ciebie pasują i w których ty czujesz się dobrze. To może być naprawdę satysfakcjonujące. Kiedy zrozumiesz już, który z kolorów pasuje do ciebie, możesz zacząć łączyć go z innymi i nadal doskonale wyglądać. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wybrać kolor ubrania, który pasowałby do ciebie i twojej osobowości.
1

Żółty.

Gdy zakładasz żółty top lub koszulę, upewnij się, że towarzyszą mu spodnie lub spódnica w ciemnym kolorze. Kolory, takie jak czarny, szary czy granatowy, są doskonałym uzupełnieniem koloru żółtego. Na przykład mężczyźni mogą używać żółtego jako wyróżniającego koloru na koszuli bądź krawacie. Kobiety powinny jednak unikać śmiałych żółtych strojów. Mogą one wykorzystać jednak żółte apaszki lub drobne wzorki na sweterkach, dzięki temu z pewnością poprawią swój wygląd.

2

Różowy.

Kobiety powinny zakładać topy, sukienki i apaszki w delikatnym odcieniu różu. Natomiast mężczyźni mogą nosić ten kolor tylko w niewielkich ilościach, jako dodatek. Na przykład mogą założyć koszulę w różowe paski lub krawat z dodatkiem tego koloru. Należy jednak pamiętać, by różowe koszule zakładać na mniej konwencjonalne okazje.

3

Pomarańczowy.

Kobiety powinny nosić ubrania w kolorze pomarańczowym, tylko wówczas gdy stanowi on dopełnienie ich odcienia skóry. Kolor ten zwykle współgra z mocnymi kolorami, takimi jak granatowy, szary czy nawet czarny. Kolor brzoskwiniowy, który w rzeczywistości jest odmianą koloru pomarańczowego, sprawia, że kobiety wyglądają młodo i świeżo. Mężczyźni zazwyczaj mają problem z kolorem pomarańczowym. Lepiej więc by kolor ten stanowił jedynie niewielki dodatek na koszuli bądź krawatu.

Jak usunąć brzydki zapach z butów?
Jak skurczyć buty?
Jak ozdobić paznokcie koronką?
Jak dopasować makijaż do kształtu twarzy?
strona 1 z 3następna >
 4/5 (312 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

marco - 2014-08-18
dziwne mężczyźni kolor różowy tylko na mniej konwencjonalne i częściowo? właśnie moda biznesowa jest tak ze różowe koszule, tylko u nas w Polsce tak się przyjęło, że facet w różu to gej a właśnie różowy przyjął się już w latach 80 tych w modzie męskiej nawet tej konserwatywnej
daria16rog - 2013-03-08
To nie jest tak trudne chyba no chyba że jest się daltonista.
Nikt nie jest idealny. Nawet boskie modelki z pierwszych stron gazet nie zachwyciłyby cię na ulicy, gdyby nie...
Nikt nie jest idealny. Nawet boskie modelki z pierwszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub