Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Kostiumy kąpielowe > Jak dobrać strój kąpielowy?
Jak dobrać strój kąpielowy?

Jak dobrać strój kąpielowy?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (14 ocen)
Oceń 
Zanim pójdziesz na plażę musisz wybrać odpowiedni strój, który pasowałby do Twojej figury. Nie jest to wcale takie trudne, musisz tylko zrozumieć kilka ważnych rzeczy. Poniższe wskazówki podpowiedzą ci jak wybrać odpowiedni strój, który podkreśli twoje atuty. Musisz pamiętać, że tylko niewiele osób ma idealną figurę, jednak każdy z nas może podkreślić swoje najlepsze cechy i ukryć mankamenty.
1
strój jednoczęściowy

Jednoczęściowy czy dwuczęściowy strój kąpielowy?

Niektóre bardzo piękne i seksowne kobiety zakładają na plażę strój jednoczęściowy. Nie chcą one w ten sposób ujawniać wszystkiego i dzięki temu stają się one bardziej interesujące. Niektóre stroje jednoczęściowe pokazują więcej w okolicach pleców i brzucha, inne w okolicach dekoltu i ud. Odkryj swoje najlepsze strony i zakryj te nieco gorsze. Zawsze dąż do tego, by zrównoważyć sylwetkę.

2
strój kąpielowy jednoczęściowy

Strój do pływania.

Jeśli zamierzasz pływać, powinnaś założyć strój jednoczęściowy. Znajdź taki, który nie wcina się w ramiona, jest wygodny, wykonany z elastycznego materiału i nie przesuwa się. Zapomnij o stroju ze stringami. Nie chcesz chyba skupiać na sobie uwagę wszystkich, kiedy robisz kolejne okrążenia lub nurkujesz na zatłoczonej plaży.

3
strój kąpielowy bikini

Małe piersi.

  • Jeśli masz małe piersi, możesz wybrać najnowszy model stroju kąpielowego z Brazylii. Brazylijskie kobiety maja na ogół małe piersi i ich stroje kąpielowe są odpowiednio do tego skrojone.

  • Poszukaj staników lekko usztywnianych lub wzmocnionych fiszbinami, które sprawią, że twój biust będzie nieco większy i zyska piękny wygląd. Spróbuj znaleźć biustonosz z regulowanymi ramiączkami i zapięciem na plecach, tak aby można było go jak najlepiej dopasować.

  • Jesteś wielką szczęściarą, że możesz na siebie założyć te małe, wykrojone biustonosze, które teraz są takie modne. Tylko chude dziewczyny mogą założyć strój bez ramiączek. Możesz również pokazać się w małych topach, o których dziewczyny z dużym biustem mogą tylko pomarzyć. · Zawsze wybieraj stroje z dobrze dopasowaną górą. Najlepiej jeśli możesz wybrać osobno każdą z części, by dobrze na tobie leżała.

Jak się ubierać żeby ukryć brzuch?
Jak dobrać biustonosz do sukienki bez ramiączek?
Jak dobrać strój kąpielowy do sylwetki?
Jak ubrać  się na plażę?
strona 1 z 7następna >
 3.7/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

martita31 - 2012-07-06
z jakiej firmy jest ten strój na górze z ziloną lamówką??
ma55 - 2012-05-11
Kasik, bo prawda jest taka że nie jest łatwo dobrać kostium jak ma się nietypową sylwetkę. Ja mam bardzo duży biust i kostiumy, które pasują rozmiarem na dole, na górze ledwo co zakrywają :D
Ostatnio znalazłam coś na siebie w Kris Line, teraz chcę sobie kupić podobny kostium jak na zdjęciu w atykule :) mam nadzieję, że mają podobny :)
Kasik - 2010-06-11
Przy zakupie stroju kąpielowego ważne jest również, aby kupić strój odpowiedniej wielkości. Oczywiste? Chyba nie patrząc na dziewczyny na basenach i na plaży. Większość z nich nosi za małe stroje. Efekt jest taki, że cały tłuszczyk wychodzi na zewnątrz. Gumki wbijają się w ciało i nagle nawet szczupłe dziewczyny wyglądają na spasione baby. Zwykle stroje kąpielowe są zaniżonej numeracji, zatem przy wyborze nie kierujmy się ich rozmiarem tylko tym, czy gumki wbijają się nam w ciało, czy też nie.
monia - 2010-06-08
bardzo fajny artykuł! zasugeruje się kupując strój na wakacje
Kupienie stroju kąpielowego może być bardzo trudne dla kobiet o małych piersiach. Zamiast przyjemności z zakupów można...
Jaki strój kąpielowy do małego biustu?
Kupienie stroju kąpielowego może być bardzo trudne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub