Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Rysunek > Jak narysować twarz?

Jak narysować twarz?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (299 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Myślisz, że narysowanie twarzy jest trudne? Mylisz się! Wszystkie twarze złożone są z prostych kształtów. Przeczytaj poniższe wskazówki a dowiesz się, jak w prosty sposób narysować ludzką twarz. Jeśli opanujesz tych kilka prostych kroków, będziesz w stanie narysować wiarygodną twarz ustawioną pod każdym kątem i w każdej pozycji. W trakcie uczenia się przekonasz się, że można narysować każdą ludzką twarz korzystając ze standardowych pomiarów, które mają zastosowanie podczas odzwierciedlania większości twarzy. Istotne jest, aby opanować wszystkie podstawowe kroki i dopiero wtedy przejść do następnych. Pamiętaj, że najważniejsze są ćwiczenia. Możesz zacząć rysować twarze z gazet, czasopism i zdjęć. Staraj się rysować różne postacie – osobę starszą, młodzież, mężczyznę, kobietę, dziecko, itd. Rysuj twarze pod każdym możliwym kątem i w różnych warunkach oświetlenia. To zaskakujące jak sama twarz może wyglądać zupełnie inaczej w różnym świetle. Wykonuj jeden krok na raz. I jeszcze jedno – standardowe wymiary to tylko ogólne wytyczne, które możesz zmieniać w razie konieczności.
 3/5 (299 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

MV - 2014-11-03
Dziękuję za radę, dzięki temu pierwszy raz narysowałem coś co w miarę przypomina ludzką twarz.
EmmelineVoorhees - 2012-02-05
Nie chcę być złośliwa, ale jak mam narysować twarz mojego kuzyna, jeśli jest ona zdeformowana?
Jak narysować małpkę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub