Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Rysunek > Jak narysować twarz?
Jak narysować twarz?

Jak narysować twarz?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (298 ocen)
Oceń 
Myślisz, że narysowanie twarzy jest trudne? Mylisz się! Wszystkie twarze złożone są z prostych kształtów. Przeczytaj poniższe wskazówki a dowiesz się, jak w prosty sposób narysować ludzką twarz. Jeśli opanujesz tych kilka prostych kroków, będziesz w stanie narysować wiarygodną twarz ustawioną pod każdym kątem i w każdej pozycji. W trakcie uczenia się przekonasz się, że można narysować każdą ludzką twarz korzystając ze standardowych pomiarów, które mają zastosowanie podczas odzwierciedlania większości twarzy. Istotne jest, aby opanować wszystkie podstawowe kroki i dopiero wtedy przejść do następnych. Pamiętaj, że najważniejsze są ćwiczenia. Możesz zacząć rysować twarze z gazet, czasopism i zdjęć. Staraj się rysować różne postacie – osobę starszą, młodzież, mężczyznę, kobietę, dziecko, itd. Rysuj twarze pod każdym możliwym kątem i w różnych warunkach oświetlenia. To zaskakujące jak sama twarz może wyglądać zupełnie inaczej w różnym świetle. Wykonuj jeden krok na raz. I jeszcze jedno – standardowe wymiary to tylko ogólne wytyczne, które możesz zmieniać w razie konieczności.
1
rysowanie twarzy
Zacznij od narysowania na kartce owalu. Naszkicuj go bardzo delikatnie i nie martw się, jeśli nie wszystko wyjdzie symetrycznie.

Tylko niewiele osób ma kształt głowy i rysy twarzy identyczne z obu stron.

A teraz czas na pierwsze wymiary standardowe – oczy znajdują się w połowie wysokości owalu twarzy, a nie jak mogłoby się wydawać na 1/3 wysokości. Uszy powinny znajdować się na jednej linii z oczami.

Dolną część owalu podziel poziomo na dwie części, aby ustalić położenie czubka nosa. Wolną przestrzeń poniżej nosa ponownie podziel na pół w poziomie – na linii tej powinny znajdować się usta.
2
rysowanie twarzy 2
Jeszcze kilka standardowych wymiarów, które ułatwią ci rysowanie. Przestrzeń między środkiem oczu a czubkiem nosa utworzy nam trójkąt równoboczny. W rzeczywistości wielu artystów zaczyna rysowanie portretu od właśnie tego trójkąta, aby ustalić pozycje oczu i nosa. Ze środka oczu poprowadź w dół linie przerywane – będzie to dla nas informacja, gdzie powinny znajdować się kąciki ust.
Jak myć twarz, żeby mieć ładną cerę?
Jak wyczyścić lodówkę?
Jak narysować różę?
Jak zrobić tonik do twarzy?
strona 1 z 5następna >
 3/5 (298 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

EmmelineVoorhees - 2012-02-05
Nie chcę być złośliwa, ale jak mam narysować twarz mojego kuzyna, jeśli jest ona zdeformowana?
Jak rysować postacie z bajek?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub