Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Zaręczyny > Oświadczyny > Pomysł na oświadczyny
Pomysł na oświadczyny

Pomysł na oświadczyny

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (4 ocen)
Oceń 
I stało się. Jesteście już ze sobą od pewnego czasu, kochacie się, a ty doszedłeś do wniosku, że twoja ukochana jest kobietą twojego życia. Po kryjomu planujesz oświadczyny, ale zupełnie nie masz pojęcia, co zrobić, żeby ten dzień na zawsze pozostał w jej pamięci. Przeczytaj ten artykuł. Przedstawię w nim niecodzienny pomysł na oświadczyny.
1
Najlepiej, jeśli oświadczyny będą oryginalne, dziewczyny już nie chcą standardowych oświadczyn. Fajnie jeśli będzie to coś niepowtarzalnego, ale inwencja należy do oświadczającego się.
2
Ja moje oświadczyny będę wspominać jako coś niezwykłego, co będę pamiętać niewątpliwie do końca życia. Mieszkaliśmy ze sobą już jakiś czas, była ustalona data ślubu i byłam przekonana, że jeśli już tyle razem przeszliśmy to żadnych oświadczyn nie będzie, ale jakże się zdziwiłam kiedy idąc z zamiarem zrobienia zakupów nagle mój już teraz mąż wprowadził mnie do jubilera i prosił abym wybrała sobie pierścionek. Potem weszliśmy do kwiaciarni i kupił kwiaty, ja nie miałam pojęcia, że to dla mnie i jakże byłam zaskoczona kiedy mój małżonek wciągnął mnie do najbliższej bramy i spytał czy zechcę zostać jego żoną?
3
Było to tak bardzo szalone, a zarazem cudowne, że zapadło mi głęboko w serce. Wydaje mi się że taki spontaniczny gest najbardziej spodoba się dziewczynie.
Jak zmierzyć rozmiar pierścionka zaręczynowego?
Jak rozpoznać, że mężczyzna jest gotowy na małżeństwo?
Jak się zaręczyć?
Pomysł na romantyczne oświadczyny
 2.8/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

sdadsa - 2012-03-29
beznadziejne oswiadczyny, pojsc do sklepu i kazac kupic sobie pierscionek... lol
Gdy spotkania z naszym mężczyzną zaczynają nabierać coraz poważniejszego charakteru i zaczynamy już po cichutku marzyć...
Jak zauroczyć potencjalnych teściów?
Gdy spotkania z naszym mężczyzną zaczynają nabierać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub