Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Zaręczyny > Oświadczyny > Pomysł na oświadczyny
Pomysł na oświadczyny

Pomysł na oświadczyny

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (4 ocen)
Oceń 
I stało się. Jesteście już ze sobą od pewnego czasu, kochacie się, a ty doszedłeś do wniosku, że twoja ukochana jest kobietą twojego życia. Po kryjomu planujesz oświadczyny, ale zupełnie nie masz pojęcia, co zrobić, żeby ten dzień na zawsze pozostał w jej pamięci. Przeczytaj ten artykuł. Przedstawię w nim niecodzienny pomysł na oświadczyny.
1
Najlepiej, jeśli oświadczyny będą oryginalne, dziewczyny już nie chcą standardowych oświadczyn. Fajnie jeśli będzie to coś niepowtarzalnego, ale inwencja należy do oświadczającego się.
2
Ja moje oświadczyny będę wspominać jako coś niezwykłego, co będę pamiętać niewątpliwie do końca życia. Mieszkaliśmy ze sobą już jakiś czas, była ustalona data ślubu i byłam przekonana, że jeśli już tyle razem przeszliśmy to żadnych oświadczyn nie będzie, ale jakże się zdziwiłam kiedy idąc z zamiarem zrobienia zakupów nagle mój już teraz mąż wprowadził mnie do jubilera i prosił abym wybrała sobie pierścionek. Potem weszliśmy do kwiaciarni i kupił kwiaty, ja nie miałam pojęcia, że to dla mnie i jakże byłam zaskoczona kiedy mój małżonek wciągnął mnie do najbliższej bramy i spytał czy zechcę zostać jego żoną?
3
Było to tak bardzo szalone, a zarazem cudowne, że zapadło mi głęboko w serce. Wydaje mi się że taki spontaniczny gest najbardziej spodoba się dziewczynie.
Jak zmierzyć rozmiar pierścionka zaręczynowego?
Jak się zaręczyć?
Pomysł na romantyczne oświadczyny
Jak zorganizować przyjęcie zaręczynowe?
Przeczytaj teraz: Jak się oświadczyć?
 2.8/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

sdadsa - 2012-03-29
beznadziejne oswiadczyny, pojsc do sklepu i kazac kupic sobie pierscionek... lol
Jak się zaręczyć?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub