Tutaj jesteś: Zdrowie > Ugryzienia i Ukąszenia > Ukąszenia Komarów > Jak pozbyć się komarów?
Jak pozbyć się komarów?

Jak pozbyć się komarów?

, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (17 ocen)
Oceń 
Wszyscy mamy dość komarów. Możesz walczyć z komarami różnymi technikami, aby ochronić siebie i swoją rodzinę przed ukąszeniami i możliwymi chorobami przenoszonymi przez komary. Ich ukąszenia są niebezpieczne, bolesne i swędzące. Podejmij się więc walki z tymi krwiożerczymi insektami.
1

Woda stojąca. Pozbądź się wody stojącej wokół domu i w jego okolicy. Nawet niewielka jej ilość stanowi sprzyjające warunki do rozwoju komarów. Sprawdź puste doniczki i baseny dziecięce przed domem. Upewnij się, że wylewasz wodę z basenu dla dzieci za każdym razem, gdy kończysz jego użytkowanie. Wylewaj również wodę z różnych rzeczy na podwórku lub balkonie, które mogą stać się pojemnikami na nią po deszczu.

2

Przycinaj drzewa i krzewy. Pamiętaj o regularnym przycinaniu drzew i krzewów wokół domu, zwłaszcza, gdy bezpośrednio stykają się z budynkiem (ścianą, dachem lub werandą). Stanowią one idealne miejsce do wylęgu komarów.

3

Świece cytronellowe. Rozmieść świece z zawartością olejku cytronellowego wokół miejsca, w którym przebywasz, aby odgonić się od komarów. Jest to jeden z najszybszych i najtańszych sposobów na ochronę przed komarami. Komary stronią też od świec o zapachu lawendy lub cytryny. Nie zaszkodzi spróbować.

Jak zwalczyć komary?
Jak złagodzić ugryzienie komara?
Domowe sposoby na ukąszenia komarów.
Jak się pozbyć komarów w ogrodzie?
strona 1 z 2następna >
 2.5/5 (17 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Kali - 2014-07-07
Mnie kiedyś ostro ciachały komarzyska ale odkryłem i to przez przypadek sposób na nie. Otóż zaczyłem zażywać Omege-3 w której jest witamina B2 która odstrasza komary. Pozdrawiam
ANNA - 2012-07-12
Najlepszym środkiem to komary są nietoperze. Obecność nietoperzy w sąsiedztwie domu skutecznie eliminują plagę komarów. Jedne mały osobnik potrafi w ciągu godziny zjeść tysiąc kamarów.
Zamontuj sobie budkę dla nietoperzy w sąsiedztwie domu i po komarach :-) Aby poznać więcej szczegółów na ten temat należy wpisać w wyszukiwarce Google hasło "budki dla nietoperze blogspot"
Komary to coś więcej niż tylko szkodniki, które mogą zrujnować grilla czy camping. Niektóre gatunki komarów mogą...
Jak uchronić się przed komarami?
Komary to coś więcej niż tylko szkodniki, które mogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub