Tutaj jesteś: Zdrowie > Ugryzienia i Ukąszenia > Ukąszenia Komarów > Jak pozbyć się komarów?
Jak pozbyć się komarów?

Jak pozbyć się komarów?

, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Wszyscy mamy dość komarów. Możesz walczyć z komarami różnymi technikami, aby ochronić siebie i swoją rodzinę przed ukąszeniami i możliwymi chorobami przenoszonymi przez komary. Ich ukąszenia są niebezpieczne, bolesne i swędzące. Podejmij się więc walki z tymi krwiożerczymi insektami.
1

Woda stojąca. Pozbądź się wody stojącej wokół domu i w jego okolicy. Nawet niewielka jej ilość stanowi sprzyjające warunki do rozwoju komarów. Sprawdź puste doniczki i baseny dziecięce przed domem. Upewnij się, że wylewasz wodę z basenu dla dzieci za każdym razem, gdy kończysz jego użytkowanie. Wylewaj również wodę z różnych rzeczy na podwórku lub balkonie, które mogą stać się pojemnikami na nią po deszczu.

2

Przycinaj drzewa i krzewy. Pamiętaj o regularnym przycinaniu drzew i krzewów wokół domu, zwłaszcza, gdy bezpośrednio stykają się z budynkiem (ścianą, dachem lub werandą). Stanowią one idealne miejsce do wylęgu komarów.

3

Świece cytronellowe. Rozmieść świece z zawartością olejku cytronellowego wokół miejsca, w którym przebywasz, aby odgonić się od komarów. Jest to jeden z najszybszych i najtańszych sposobów na ochronę przed komarami. Komary stronią też od świec o zapachu lawendy lub cytryny. Nie zaszkodzi spróbować.

Jak odstraszyć komary?
Domowe sposoby na ukąszenia komarów.
Jak domowym sposobem pozbyć się komarów?
Jak złagodzić ugryzienie komara?
strona 1 z 2następna >
 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Kali - 2014-07-07
Mnie kiedyś ostro ciachały komarzyska ale odkryłem i to przez przypadek sposób na nie. Otóż zaczyłem zażywać Omege-3 w której jest witamina B2 która odstrasza komary. Pozdrawiam
ANNA - 2012-07-12
Najlepszym środkiem to komary są nietoperze. Obecność nietoperzy w sąsiedztwie domu skutecznie eliminują plagę komarów. Jedne mały osobnik potrafi w ciągu godziny zjeść tysiąc kamarów.
Zamontuj sobie budkę dla nietoperzy w sąsiedztwie domu i po komarach :-) Aby poznać więcej szczegółów na ten temat należy wpisać w wyszukiwarce Google hasło "budki dla nietoperze blogspot"
Komary są prawdziwym koszmarem dla osób mających
Jak odstraszyć komary?
Komary są prawdziwym koszmarem dla osób mających "słodką krew". Każde wyjście...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub