Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak nakładać cienie do powiek?
Jak nakładać cienie do powiek?

Jak nakładać cienie do powiek?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
Wydaje się, że nakładanie cienia do powiek to nic trudnego, jednak w rzeczywistości wcale tak nie jest. Dużo kobiet dopiero po wielu latach praktyki dowiaduje się jak prawidłowo nakładać cienie, by makijaż nie był nierówny, zbyt ciemny lub też nazbyt kolorowy. Ważne jest także, by nakładać cienie na tyle mocno, by były trwałe, ale w też w takiej ilości, by nie tworzyły się grudki albo cień się nie osypywał. Poniżej znajdziesz wskazówki jak nakładać cienie do powiek, są to dobre rady wizażystów, które z pewnością przydadzą się każdej kobiecie, która chce ładnie wyglądać.
1

Dobre połączenie to podstawa.

Teoretycznie każda kobieta wie, że aby uzyskać ładny efekt należy łączyć kolory, ale jak? Najlepiej korzystać z trzech różnych kolorów. Bazę powinien stanowić najjaśniejszy z odcieni, załamanie powieki należy wyróżnić cieniem najbardziej wyrazistym z zestawu, a główny kolor nanieść na powiekę. Ale jak je ze sobą połączyć, żeby płynnie przechodziły między sobą jak kolory tęczy? Zacznij od najjaśniejszego koloru i nanieś go na całą powiekę aż po łuk brwiowy. Następnie nanieś na powiekę kolor pośredni i na samym końcu kolor najciemniejszy (w zagłębieniu powieki). Jeżeli przesadzisz z najciemniejszym cieniem makijaż może być nieco teatralny. Pamiętaj także by nie nakładać cieni zbyt grubo. Ćwicz różne warianty makijażu na kilka dni przed planowanym wyjściem, jeżeli zaczniesz w ostatniej chwili - może ci się nie udać.

2

Używaj cieni, których kolor podkreśli twoje oczy.

Dawno minęły te czasy, kiedy styliści odradzali używanie niebieskiego cienia. Doskonale sprawdza się podkreślanie niebieskich oczu cieniem w tym samym kolorze. Jednocześnie niebieski cień doskonale wygląda również jako kolor kontrastowy np. głęboki odcień niebieskiego do brązowych oczu lub niebieskie oczy podkreślone złoto- brązowym cieniem.

Jak malować rzęsy aby były długie?
Jak zrobić trwały makijaż?
Jak zrobić trwały makijaż na studniówkę?
Jak zrobić szmaragdowy makijaż oczu?
strona 1 z 3następna >
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić złoty makijaż na karnawał?
Karnawał tuż tuż. Trzeba go zatem wyciągnąć z szafy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub