Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Ojca > Kartki na Dzień Ojca > Jak zrobić kartkę dla taty?
Jak zrobić kartkę dla taty?

Jak zrobić kartkę dla taty?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (10 ocen)
Oceń 
Stwórz własnoręcznie kartkę dla taty na Dzień Ojca. Po co kupować gotowe kartki w sklepie, skoro możesz zaskoczyć tatę i przygotować coś samodzielnie.
Papier do drukarki, Papier techniczny biały i niebieski (może być inny kolor), Taśma klejąca, Nożyk do cięcia, Kostka introligatorska, Linijka, Taśma dwustronna, Biały mazak, Chusteczka z materiału., Szablon do wydruku i wycięcia.
1
szablon kartki
Wydrukuj szablon na białym papierze z bloku technicznego. Wytnij go i sklej z kolorową kartka z bloku technicznego.
2
kartka dla taty - krok 2.
Obrysuj kontur na kolorowym papierze i wytnij go. Możesz podkleić kartki razem, aby się nie rozsuwały, tak jak na zdjęciu. Wytnij otwór na kieszeń (zaznaczony na szablonie grubą czarną linią). Za pomocą kostki introligatorskiej zagnij papier w miejscu zaznaczonym czarną przerywaną linią (tuż przy klapie). Usuń szablon. Przewróć kolorowy papier na druga stronę.
3
kartka dla taty - krok 3.
Zagnij klapę. Mocno 'przyprasuj' kostką introligatorską. Za pomocą białego markera narysuj dookoła zagięcia ścieg (najlepiej znów od linijki). W środku napisz życzenia dla taty. Odwróć kartkę.
4
kartka dla taty - krok 4.
Za pomocą dwustronnej taśmy klejącej naklej od tyłu na kartkę papier, który będzie stanowił osłonę i będzie zakrywać wystającą chusteczkę.
5
kartka dla taty - krok 5.
Pod kieszonką białym markerem narysuj wzór kieszonki, tak jak na zdjęciu. Możesz też napisać 'Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Ojca'. Włóż w kieszonkę przygotowaną i ładnie zagiętą chusteczkę. Gotowe!
Jak zrobić kartkę na Dzień Matki - wyskakujące kwiaty?
Jak zrobić tacie trofeum na Dzień Ojca?
Jak zrobić kartkę z wyskakującym prezentem?
Jak zrobić prezent na Dzień Ojca – koszulę z tortilli?
 4.4/5 (10 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy Twój tato jest wart nagrody? Czy zasłużył sobie na trofeum? Oczywiście, że tak! Wykonaj więc dla niego z okazji...
Jak zrobić tacie trofeum na Dzień Ojca?
Czy Twój tato jest wart nagrody? Czy zasłużył sobie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub