Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Koktajle Owocowe > Jak zrobić koktajl bananowy?
Jak zrobić koktajl bananowy?

Jak zrobić koktajl bananowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (301 ocen)
Oceń 
Bananowe koktajle są bardzo popularnym napojem nie tylko wśród dzieci. Wielu dorosłych bardzo chętnie napiłoby się tego pysznego specyfiku. Zrobienie go w domu jest nie tyle bardzo proste, ale również pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze!
2 banany, szklanka mleka, 2 łyżeczki cukru, 2-3 krople esencji waniliowej, blender
1
Wlej mleko do blendera. Pokrój banany na kawałeczki (po uprzednim ściągnięciu skórki). Dodaj je do mleka w blenderze. Zmiksuj razem na gładką masę.
2
Dodaj cukier i wanilię. Znów dokładnie zmieszaj składniki. Masa powinna być gładka, bez dużych kawałków bananów.
3
Napełnij szklanki koktajlem i podaj natychmiast. Nie przechowuj koktajlu zbyt długo, ponieważ banany mogą ściemnieć, a co za tym idzie kolor koktajlu będzie ciemny. Najlepiej jeśli zrobisz małą ilość koktajlu i będziesz sukcesywnie dorabiać kolejne porcje.
Jak zrobić shake bananowy?
Jak otworzyć kokos?
Jak zrobić koktajl czekoladowy?
Jak zrobić Sangrię?
Wskazówki
  • Zamiast bananów możesz dodać inne owoce i zrobić koktajl o takim smaku, jaki tylko sobie wybierzesz.
 4.4/5 (301 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (12)

bubu100 - 2013-11-13
Dobry na kaca :P
martha215 - 2013-09-09
Ja zrobiłam z 1 banana, pół szklanki mleka i bez cukru oraz esencji waniliowej. Sam banan i mleko. Też wyszło pyszne i zrowsze : )
Dominikakoktajlowa - 2013-08-21
Bardzo dobry dałam wszystko według przepisu,i jestem bardzo zadowolona zaledwie 6 zł wyda się na dwie duże szklanki bananowego koktajlu.:)
Grześ - 2013-07-22
Skoro już musi być ten cukier to lepiej dodać łyżeczkę miodu wielokwiatowego. Będzie smaczniej i zdrowiej.
madziarek - 2013-04-29
Koktajl bananowy robię czasem na mleczku kokosowym, dodaje do niego mrożone lub świeże truskawki i syrop brzoskwiniowy. Polecam.
Pam - 2013-01-18
To jest przepis na 2 - 3 porcje :)
hipiska - 2013-01-03
wszyszedł mi całkiem smaczny chociaż zamiast wanilii dałam cukier waniliowy i użyłam starych bananów więc ma troszke gorzkawi posmak...mimo to jest bardzo dobry :))
kasia - 2012-05-14
proponuje w ogole bez cukru a i tak bardzo slodki jest
ann - 2012-05-03
na dwie osoby.
pyszny! tylko trzeba uważać z cukrem, bo przecie banany same w sobie słodkie
maaaa - 2012-04-15
a na ile on jest osób ?
Tusia - 2011-03-18
Pyszny jest *.*
Marta - 2010-06-11
Pycha! ja go jeszcze przyprószyłam wiórkami czekoladowymi, no i jestem zachwycona. Jest lepszy (i na pewno zdrowszy) niż lody!
Od jakiegoś czasu jestem na diecie koktajlowej. Można powiedzieć, że spożywam je zamiast napojów, słodyczy czy czasami...
Jak zrobić koktajl Explose Fruit?
Od jakiegoś czasu jestem na diecie koktajlowej. Można...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub