Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Koktajle Owocowe > Jak zrobić koktajl bananowy?
Jak zrobić koktajl bananowy?

Jak zrobić koktajl bananowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (301 ocen)
Oceń 
Bananowe koktajle są bardzo popularnym napojem nie tylko wśród dzieci. Wielu dorosłych bardzo chętnie napiłoby się tego pysznego specyfiku. Zrobienie go w domu jest nie tyle bardzo proste, ale również pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze!
2 banany, szklanka mleka, 2 łyżeczki cukru, 2-3 krople esencji waniliowej, blender
1
Wlej mleko do blendera. Pokrój banany na kawałeczki (po uprzednim ściągnięciu skórki). Dodaj je do mleka w blenderze. Zmiksuj razem na gładką masę.
2
Dodaj cukier i wanilię. Znów dokładnie zmieszaj składniki. Masa powinna być gładka, bez dużych kawałków bananów.
3
Napełnij szklanki koktajlem i podaj natychmiast. Nie przechowuj koktajlu zbyt długo, ponieważ banany mogą ściemnieć, a co za tym idzie kolor koktajlu będzie ciemny. Najlepiej jeśli zrobisz małą ilość koktajlu i będziesz sukcesywnie dorabiać kolejne porcje.
Jak zrobić shake bananowy?
Jak otworzyć kokos?
Jak zrobić mleczko kokosowe?
Jak zrobić shake waniliowy?
Wskazówki
  • Zamiast bananów możesz dodać inne owoce i zrobić koktajl o takim smaku, jaki tylko sobie wybierzesz.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić shake bananowy?
 4.4/5 (301 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (12)

bubu100 - 2013-11-13
Dobry na kaca :P
martha215 - 2013-09-09
Ja zrobiłam z 1 banana, pół szklanki mleka i bez cukru oraz esencji waniliowej. Sam banan i mleko. Też wyszło pyszne i zrowsze : )
Dominikakoktajlowa - 2013-08-21
Bardzo dobry dałam wszystko według przepisu,i jestem bardzo zadowolona zaledwie 6 zł wyda się na dwie duże szklanki bananowego koktajlu.:)
Grześ - 2013-07-22
Skoro już musi być ten cukier to lepiej dodać łyżeczkę miodu wielokwiatowego. Będzie smaczniej i zdrowiej.
madziarek - 2013-04-29
Koktajl bananowy robię czasem na mleczku kokosowym, dodaje do niego mrożone lub świeże truskawki i syrop brzoskwiniowy. Polecam.
Pam - 2013-01-18
To jest przepis na 2 - 3 porcje :)
hipiska - 2013-01-03
wszyszedł mi całkiem smaczny chociaż zamiast wanilii dałam cukier waniliowy i użyłam starych bananów więc ma troszke gorzkawi posmak...mimo to jest bardzo dobry :))
kasia - 2012-05-14
proponuje w ogole bez cukru a i tak bardzo slodki jest
ann - 2012-05-03
na dwie osoby.
pyszny! tylko trzeba uważać z cukrem, bo przecie banany same w sobie słodkie
maaaa - 2012-04-15
a na ile on jest osób ?
Tusia - 2011-03-18
Pyszny jest *.*
Marta - 2010-06-11
Pycha! ja go jeszcze przyprószyłam wiórkami czekoladowymi, no i jestem zachwycona. Jest lepszy (i na pewno zdrowszy) niż lody!
Lato do doskonały czas na orzeźwiające drinki. Możesz po ciężkim dniu pracy za biurkiem wyskoczyć gdzieś z kolegami z...
Jak zrobić orzeźwiające drinki na lato?
Lato do doskonały czas na orzeźwiające drinki. Możesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub