Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Wrzody > Jak naturalnie leczyć wrzody żołądka?

Jak naturalnie leczyć wrzody żołądka?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (259 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Wrzody żołądka powodują ostry, tnący ból w górnej części brzucha. Medycyna tradycjonalna leczy wrzody żołądkowe drogimi medykamentami, które zmniejszają ból i symptomy wrzodów na pewien okres czasu, ale niestety nie usuwają ich całkowicie. Ponadto nierzadko powodują skutki uboczne. Koniec końców, potrzebna jest operacja. Jednak można tego wszystkiego uniknąć lecząc się domowymi sposobami.
 4.7/5 (259 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (20)

Emil - 2014-09-23
Po co jakaś dieta, jakieś operacje, test na helicobacter pylori, potem lekarstwo przez 2 tygodnie i do końca życia święty spokój. testy do nabycia w aptekach.
fear - 2014-09-19
Co za zbiór bzdur. Już pierwsze info - operacja na wrzody? Nie ustępują? Po eradykacji helicobacter pylori i leczeniu bezpiecznymi lekami IPP można się wyleczyć. Leczę wrzody od kilku lat i nikt nigdy nie mówił o operacji!
Joanna - 2014-09-19
jestem w trakcie badań, mam podejrzenie choroby wrzodowej. Spośród wielu produktów, które wywołują u mnie zgagę, są banany. Po kilku minutach po zjedzeniu, mój żołądek dostaje szału.
Gabi - 2014-09-19
kto w ogóle pisze te porady o owocach i warzywach ,przecież jak masz ranę w wyniku ubytku błony śluzowej w żołądku to kwasy powodują ból i wyżerają coraz większą dziurę, żadnej surowizny i smażonego, kawy bez mleka po prostu daj się zagoić tej nadżerce ,no i lek controloc itp. wstrzymuje wydzielanie kwasów w żołądku i dwunastnicy,a poza tym nigdy pustego żołądka zawsze jak ssie to coś przekąsić -takie własne rady z doświadczenia ,pozdrawiam
Inka - 2014-09-19
Według mnie najlepszym sposobem na wrzody jest len mielony.
Dziennie na czczo wypijam pól szklanki naparu z lnu.
Od dwóch miesięcy nie wiem co to ból żołądka. Polecam
Majka - 2014-09-19
Polecam dietę str.internet. "sześć kroków wyjśćia z alergii" dietetyk Bożena Kropka ze Skoczowa jej książka kucharska tytuł Pokonaj alergię. Leczenie bez antybiot. sterydów i hormonów - same pzepisy kulinarne co jeść, jak gotować jakie produkty. Pomaga łagodzić bo nie wszystko da się wyleczyć zwłaszcza dziedziczone w rodzinie genetycznie choroby - możemy je tylko uśpić i żyć z nimi do końca. Niestety taka prawda. Łagdozimy alergię, nietolerancję pokarmową, hasimoto, refluks, wrzody, likwidujemy grzybice, helcobacter pl., cukrzycę itd.
zbuk - 2014-09-19
surowe owoce, warzywa, mleko to fundowanie sobie boleści, trzeba zbadać krew i antybiotykiem wytruć bakterie helikopter, trwa to około 2 tygodni, w tym czasie tylko czyste alkohole sok z kapusty na drugi dzień, artykuł spóźniony medycznie jakieś 30 latlat
ktoś - 2014-09-12
1. Sok z białej kapusty, 3 x dziennie po szklance (wyciskarka lub choćby sokowirówka)
2. Trochę ciepłej wody + 1/4 łyżeczki pieprzu cayenne, 2 x dziennie (wcale nie pali)
3. Banan 2-3 razy dziennie
4. Jeśli masz ciągle stany zgagi, to na 100 % twoja dieta jest do bani. Usuń z niej cukier, mąkę, alkohol i fajki. Kategorycznie. Owoców raczej nie polecam, warzywa za to jak najbardziej. Lekarze g.... wiedzą o tym, zwłaszcza ci, którzy polecają terapie antybiotykowe.
r - 2013-09-10
Sok z kapusty leczy wrzody na żołądku . Spróbujcie .
halina - 2012-10-12
Witam te banany to ok ale nie z mlekiem ,które jest kwasotwórcze i scina sie w zołądku.Mleko jest najgorszym napojem ,oprócz kawt dla wrzodów.Najlepiej zastosowac antybiotyk na bakterie helikobacterpylori domowe sposoby tylko łagodza a nie lecza ,pozdrawiam
wiki - 2012-04-27
Zbyśko, jeśli możesz napisz mi który rodzaj miodu wybrałeś do leczenia i jak długo go stosowałeś. Pytałam na forum ludzi, którzy też stosowali bądź stosują Manukę i twierdzą, że leczenie to kilka miesięcy ale poprawa samopoczucie jest wcześniej. Mleko odstawiam, macie rację teraz to więcej szkody niż pożytku z niego.
Zbyśko - 2012-04-14
Mam wżody zołądka wywołane helikobakterem. kilka lat temu wyleczyłem bakterie terapią antyb., ale dolegliwosci wzodowe zostały. Krótko i z doswiadczenia: alkohol w kazdej postaci szkodzi na owrzodziały zołądek, zwłaszcza na pusty. Szkodzi mi równiez mleko, jabłka, kawa i słodycze. przestał tez działac ranigast. bardzo pomagają banany, biały chleb, mięta. miód manuka sie nie sprawdził, a nawet coraz gorzej sie czułem podczas "terapii" tym miodem (ale zawsze tak działają na mnie słodycze). byc moze gdybym wytrzymał "zmulające" działanie miodu i brał dłuzej... nie wiem. generalnie nie potrafie zaleczyc wzodów. nie wiem co robic.
Elżbieta - 2012-03-15
Męczę się z ze zgagą, refluksem i początkiem owrzodzenia... Dlatego też odradzam mleko, pomimo iż ujęto go w artykule. Mleko samo w sobie niczego nie łagodzi. Dawniej leczono mlekiem niemalże wszystko, obecnie udowodniono, że mleko wręcz szkodzi i z własnego doświadczenia wiem, że to prawda. Próbowałam łagodzić zgagę mlekiem, o ile pierwsze wrażenie było pozytywne, tak po kilku minutach zgaga zamieniała się w koszmar. Zgaga jest objawem refluksu, a ten z kolei powoduje wrzody. Co do Ranigastu... Przez kilka miesięcy "leczyłam" się tym specyfikiem. Ranigast jednak nie leczy, lecz "maskuje" objawy. Po kilku miesiącach organizm przyzwyczaił się i lek przestał działać. W marchwki natomiast jest dużo żelaza, co podrażnia wrzody. Środek marchwi powinno się usuwać, chcąc ją spożywać. Niektóre owoce również podrażniają wrzody, tworząc kwasy w żołądku; jabłko na przykład. Z doświadczenia wiem, że odpowiednia dieta przynosi prawdziwą ulgę. Zaczęłam jeść 5 posiłków dziennie, co 3 godziny, co wspomaga pracę jelit. Odstawiłam smażone, ostre potrawy. Spożywam dużo produktów zbożowych, gotowane lub duszone mięso, surówki bez majonezu czy śmietany, banany, jogurty, ciastka zbożowe, ziemniaki zastąpiłam kaszą jęczmienną. Należy pamiętać, żeby posiłki nie były obfite, mają zaspokoić głód i dostarczyć wartości odżywczych. Po kilku dniach takiej diety nie tylko ustępuje ból, ale i organizm oczyszcza się z toksyn, wszystko zaczyna pracować poprawnie.
emilia - 2012-02-20
O marchewce nigdy nie słyszałam ale to, że odpowiednią dietą można zdziałać więcej. Natomiast już wielokrotnie spotkałam się z opiniami, informacjami odnośnie właściwości leczniczych miodu manuka, w szczególności w diecie wrzodowców. No i napar z siemmienia lnianego.
Paaweł - 2012-01-27
setke na czczo trzeba wypic
Przyczyny bólu brzucha mogą być różne. Ten nieprzyjemny objaw daje nam się we znaki, gdy za dużo zjemy, stresujemy się...
Jakie zioła na ból brzucha?
Przyczyny bólu brzucha mogą być różne. Ten nieprzyjemny objaw daje nam się we znaki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub