Jak zrobić pacynki?

Jak zrobić pacynki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (233 ocen)
Oceń 
Pacynki to doskonałe zabawki dla dzieci i sposób na wyzwolenie u nich pokładów kreatywności. Dodatkowo dają one możliwość zrobienia fantastycznego przedstawienia kukiełkowego na każdą okazję, wystarczy tylko odpowiednio je udekorować. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić pacynki.
Filcowe kwadraty o bokach około 25 cm, Nić do haftowania, Igła z dużym otworem, Mulina lub włóczka, Klej, Nożyczki, Ołówek
1
szablon pacynki
Wytnij szablon pacynki z filcu. Najlepiej, jeżeli filc będzie kwadratem o bokach przynajmniej 25 cm. Możesz wydrukować wzór na kartce, odpowiednio go powiększyć i wyciąć. Połóż papier na filcu, zaczynając od samego szczytu materiału. Ołówkiem lub długopisem starannie odrysuj kontur szablonu na filcu. Następnie starannie wytnij. Na każdą pacynkę musisz wyciąć dwa kawałki filcu.
2
wycięte elementy pacynek
Zdecyduj, jakie mają być pacynki. Jeżeli mają być one tylko zabawkami możesz zrobić dowolną ilość i obdarzyć je dowolnym wyglądem. Natomiast, jeżeli szykujesz przedstawienie, musisz nadać im wygląd charakterystyczny dla postaci w nim występujących. Na przykład wystawienie szopki bożonarodzeniowej wymaga przynajmniej 8-10 pacynek (Maria, Józef, Trzej Królowie, osiołek i pasterze) musisz, więc przygotować odpowiednią ilość arkuszy filcu. Pamiętaj, że powinno ich być dwa razy więcej niż pacynek, bo na każdą pacynkę potrzebujesz dwóch kawałków filcu. Na każdym kawału filcu odrysuj dokładnie szablon, by obie strony każdej pacynki były identyczne.
Jak zrobić pingwina z butelek po napojach?
Jak naprawić zamek błyskawiczny?
Jak zrobić świeczkę?
Jak zrobić kota z klamerek do bielizny?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (233 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

majkaku.95 - 2013-02-07

Pacynki to świetna zabawa. Pamiętam takie laleczki z dzieciństwa. Zawsze je uwielbiałam. Można się było nimi bawić na przeróżne sposoby i nigdy się nie nudziły.

wiadomo - 2013-01-25
ciekawe co z tym szefem ... pozdrawiam.
Reanes - 2010-07-06
cudowne to jest, a najlepsze jest to, że można ponieść się fantazji
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub