Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zaburzenia Erekcji > Jak zrobić masaż erotyczny?

Jak zrobić masaż erotyczny?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (25 ocen)
Oceń 
Po co nam masaż zmysłowy i erotyczny? Na przestrzeni lat wiele par zadawało to pytanie. Ludzie dziwili się, że skoro nie mają problemów w sypialni i potrafią się porozumieć, po co im jeszcze jedno zadanie, któremu będą musieli sprostać w ich zapracowanym życiu? Ten właśnie argument pokazuje co jest nie tak w dzisiejszych związkach. I dlatego specjaliści od relacji damsko - męskich kładą duży nacisk na stosowanie technik masażu.
partner/partnerka, chwilka czasu, miejsce, które uważasz za odpowiednie, chęć doznania nowych przeżyć
1
masaż erotyczny
SCENERIA.

Nie potrzeba wiele aby wykonać masaż. Przede wszystkim trzeba chcieć. Ponadto trzeba wygospodarować trochę czasu. Oczywiście konieczna jest też odpowiednia dawka energii i niewielkie umiejętności. Pomocne może się okazać dodatkowe wyposażenie. Bez względu jednak na to, jak chcecie wykonać masaż, żeby to nowe doświadczenie przyniosło wam jak najwięcej korzyści, powinniście się odpowiednio przygotować.
* wyłącz telefony
* jeśli nie jesteście w domu sami, wywieś kartkę "nie przeszkadzać"
* przygaś światła
* ogrzej pokój idealna temperatura do masażu to około 24°C
* włącz muzykę jeśli to lubicie
* przygotuj podłoże na którym będziesz masować partnera
* rozbierzcie się, zostawiając tylko tyle na sobie, aby czuć się komfortowo oczywiście najlepiej jeśli oboje będziecie nadzy
2
PRZYGOTOWANIA.

Ponieważ masaż wymaga kontaktu cielesnego, ważne jest zachowanie higieny. Niektóre pary traktują wspólną kąpiel lub prysznic jako przyjemny wstęp do intymnego zbliżenia. Jeśli użyjecie gąbki, szczotki lub myjki do delikatnego umycia partnera, może być to początek masażu w wodzie.
3
masaż erotyczny
EROTYCZNE DZIAŁANIA.

Każda para gotowa na podjęcie wyzwania sama potrafi odkryć, co sprawia partnerom największa przyjemność. Poniżej odnajdziecie kilka wskazówek, gdzie dotykać podczas masażu, dobrych dla większości osób. Otwarci na siebie i pomysłowi partnerzy z łatwością wynajdą swoje metody.
* włosy i skóra głowy
* twarz i uszy
* szyja
* klatka piersiowa, piersi, sutki
* brzuch, pępek
* ręce i dłonie
* plecy
* pośladki, okolice odbytu, obszar między odbytem a wejściem do pochwy lub penisem
* nogi i stopy
4
Na zakończenie użyj całego swojego ciała, aby zintegrować masowane obszary. Ocieraj się swoim ciałem o ciało partnera, używając również genitaliów.
Wskazówki
  • Musimy pamiętać, że u źródła każdego dobrego masażu powinna leżeć radość dawania. Najważniejsza jest współpraca partnerów, żeby masujący i masowany czuli jednocześnie przyjemność.
 3.6/5 (25 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bóle menstruacyjne dotyczą głównie bólu w dolnej części brzucha, miednicy oraz okolic lędźwiowych. Skurcze mięśnia...
Jak zrobić masaż na bóle menstruacyjne?
Bóle menstruacyjne dotyczą głównie bólu w dolnej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub