Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak narysować drzewo?
Jak narysować drzewo?

Jak narysować drzewo?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (356 ocen)
Oceń 
Wielu artystów spędza długie godziny na poszukiwaniu drzewa, które najlepiej nadawałoby się do narysowania. Kiedy drzewo już się znajdzie, trzeba spędzić trochę czasu rysując je, a jako największą nagrodę za poświęcenie otrzymuje się najczęściej ugryzienia komarów. Ale żarty na bok. Drzewo jest stosunkowo łatwe do narysowania, ponieważ linie rysunku nie muszą być idealne, podobnie jak proporcje liści i gałęzi. Jeżeli sam chcesz spróbować, poniżej znajdziesz wskazówki jak narysować drzewo.
1
rysowanie drzewa - krok 1.
Należy zawsze zaczynać od narysowania podstawowej formy drzewa. Jako wzoru można użyć jakiegoś zdjęcia drzewa lub wyjść na zewnątrz i znaleźć okaz nadający się do narysowania. Jeżeli zdecydujesz się na rysowanie w plenerze, upewnij się, że usiadłeś w odpowiedniej odległości od drzewa. Jeżeli źle usiądziesz i podczas rysowania zmienisz lokalizację, zmieni się również perspektywa, a rysunek może się nie udać. Podstawowym sprzętem do rysowania jest papier, zestaw ołówków, gumka i temperówka. Jeżeli to możliwe, używaj specjalnej gumki do rysunku, która łatwo usuwa ołówek i nie pozostawia czarnych śladów na papierze.
Teraz musisz dokładnie obserwować i wizualizować sobie drzewo jako zbiór kilku rozgałęziających walców, ułożonych jeden na drugim. Na rysunku widzisz jak wygląda zarys drzewa zbudowany z takich właśnie walców, tworzących pień i gałęzie. Podczas szkicowania zarysu drzewa ważne jest, by skorzystać z odpowiedniego ołówka (2B lub 3B). Możesz też użyć zwykłego ołówka, ale bardzo delikatnie przyciskać go do papieru. Możesz także delikatnie dorysować owal liści.
Jak narysować różę?
Jak zrobić decoupage?
Jak narysować żabę?
Jak namalować pingwina przodem?
strona 1 z 2następna >
 2.5/5 (356 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

zenek50zenek - 2013-04-02
super tutorial
Jak narysować prostą pszczołę?
Dziecko oglądało ostatnio Pszczółkę Maję i teraz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub