Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak narysować kota?
Jak narysować kota?

Jak narysować kota?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (392 ocen)
Oceń 
Koty to jedne z najpopularniejszych zwierząt domowych na całym świecie, a nauczenie się jak je narysować jest bardzo popularnym wyzwaniem dla początkujących artystów. Koty potrafią przyjąć tak wiele bardzo różnych, czasem komicznych pozycji, że stały się fascynującym materiałem i inspiracją dla ludzi obserwujących ich zachowanie. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak w prosty sposób narysować kota oddając jego proporcje i gibkość.
4
rysowanie kota - krok 4.
Jesteś na dobrej drodze, niedługo twój szkic zacznie wyglądać jak kot. W tej części trzeba się skupić na kolejnych częściach ciała kota i nadać im dokładny kształt posługując się narysowanym wcześniej „szkieletem geometrycznym”. Pamiętaj jednak, by zbytnio się jeszcze nie przejmować, uzyskany efekt nie jest wcale ostateczny. Rysuj linie na tyle delikatne, by móc je w razie potrzeby zmazać bez szkody dla rysunku. Jeżeli jesteś zadowolony z uzyskanego efektu, możesz namalować linie końcowe nieco mocniej lub poprawić je czarnym tuszem. Gdy tusz wyschnie, możesz zmazać linie narysowane ołówkiem, twój rysunek będzie dzięki temu dużo schludniejszy. Nie martw się jednak o szczegóły pyszczka kota, dopracujesz je pod koniec. Możesz na ciele kota zaznaczyć kilka linii, które będą pomocne podczas rysowania futra. Cały czas staraj się rysować dosyć lekko, najlepiej linią przerywaną. Jest to istotne zwłaszcza dla początkujących artystów, linia ciągła sprawia wrażenie twardej i ostrej, natomiast delikatnie zaznaczona linia przerywana daje wrażenie, jakby się delikatnie układała, podobnie jak futerko.
Jak malować szkło?
Jak narysować psa?
Jak rysować ołówkiem?
Jak zrobić plastikowe kwiaty?
Przeczytaj teraz: Jak narysować drzewo?
 2.7/5 (392 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Jak narysować prostego kota?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub