Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak narysować kota?
Jak narysować kota?

Jak narysować kota?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (393 ocen)
Oceń 
Koty to jedne z najpopularniejszych zwierząt domowych na całym świecie, a nauczenie się jak je narysować jest bardzo popularnym wyzwaniem dla początkujących artystów. Koty potrafią przyjąć tak wiele bardzo różnych, czasem komicznych pozycji, że stały się fascynującym materiałem i inspiracją dla ludzi obserwujących ich zachowanie. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak w prosty sposób narysować kota oddając jego proporcje i gibkość.
Ołówek, Papier, Gumka, Temperówka, Zdjęcie kota
1
rysowanie kota - krok 1.
Zdjęcie kota można podzielić na kilka figur geometrycznych, takich jak koła, prostokąty i trójkąty (tak jak na zdjęciu obok). Należy się także przyjrzeć jak porusza się kot. Podczas chodzenia wydaje się, że jego tyle łapy zginają się w przeciwną stronę niż przednie. Łatwiej jest wtedy zrozumieć i zaakceptować ich wygięcie w sposób, który na pierwszy rzut oka wydaje się być nienaturalny. Jednak dla kota pozycja taka jest zupełnie naturalna i z pewnością wygodna.
2
rysowanie kota - krok 2.
Dalej należy zaznaczyć linie odniesienia (niebieskie krzywe na rysunku). Rysowanie kształtu wokół tych linii pomaga zachować właściwe proporcje i uchwycić pozycję, w jakiej znajduje się kot.
3
rysowanie kota - krok 3.
Zobacz czy zaznaczone przez ciebie figury geometryczne dobrze oddają ogólny zarys kształtu kota. Taki kształt, choć nie jest dokładnym odzwierciedleniem kota, bardzo pomaga zachować odpowiednie proporcje, co jest bardzo ważne, zwłaszcza przy rysowaniu zwierząt.
Na tym etapie nie musisz zwracać uwagi na kąty, perspektywę czy widok, wystarczy, że skupisz się na uzyskaniu podstawowego kształtu, który umożliwi ci późniejsze narysowanie kota.
Jak zrobić świecące słoiki?
Jak narysować prostą pszczołę?
Jak narysować twarz anime?
Jak ozdobić kubek?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak narysować drzewo?
 2.7/5 (393 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Marti - 2013-09-27
świetnie namalowany kot
Laluuu - 2011-12-04
Fajne to dzielenie na figury. Przyda się ta rada. Thx... I really like this. It so great. Haa . and I love draw , so so so
ana21 - 2011-04-11
Trochę skomplikowane;)
Dziecko oglądało ostatnio Pszczółkę Maję i teraz usilnie stara się ją namalować? Jeśli chcesz pomóc dziecku i pokazać...
Jak narysować prostą pszczołę?
Dziecko oglądało ostatnio Pszczółkę Maję i teraz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub