Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Krążenia > Jak naturalnie leczyć miażdżycę?

Jak naturalnie leczyć miażdżycę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (18 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Poszukujesz naturalnych metod i środków leczenia miażdżycy? Przeczytaj poniższy artykuł. Miażdżyca to nazwa choroby, która polega na odkładaniu się tłuszczu w tętnicach. Może to prowadzić do zablokowania naczyń krwionośnych, a nie leczona miażdżyca może być bardzo niebezpieczna. Leczenie miażdżycy nie ogranicza się tylko do metod i leków konwencjonalnych. Na szczęście istnieją także naturalne sposoby leczenia tej przypadłości, co oznacza, że sam możesz przejąć kontrolę nad swoim zdrowiem. Nie musisz już wprowadzać do swojego organizmu niepożądanych substancji chemicznych i toksyn, które mogą prowadzić do wystąpienia skutków ubocznych i innych powikłań.
Przeczytaj teraz: Jak uniknąć miażdżycy?
 2.7/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Nemer - 2015-01-21
Wydaje mi się, że autor twierdząc jakoby - "Tłuszcze nasycone, które powodują wysoki poziom cholesterolu, są główną przyczyną odkładania się tłuszczu w tętnicach." - jest w błędzie, co potwierdzają publikowane analizy badań renomowanych uczelni medycznych. Nigdy, w żadnych badaniach nie potwierdzono tego twierdzenia natomiast potwierdzono, że tłuszcze nienasycine, w tym omega 6 są zabójcze, więc jak to jest naprawdę?
najtro - 2015-01-15
masło maślane NIC NIC NIC nowego dla osób nawet w minimalny sposób zainteresowanych tematem pisanie dla pisania
K - 2015-01-15
Reklama Rutinoscorbinu?
drake - 2015-01-15
nie lepiej jeść winogrona rozgryzając pestki
foo fighters - 2015-01-15
Czemu lekarz, znajdujący się na pierwszej stronie, trzyma kartkę, na której się znajduje motyw z okładki płyty Foo Fighters, "One By One"?
piotr - 2011-04-01
Nie wiem co twierdzi Okręgowa Izba Lekarska ja byłem w Katowicach na ulicy Francuskiej 11 lok 3 i po 10 zabiegach nie mam zadyszki i ogólne samopoczucie też opiele lepsze . Oczywiście zdrowe odżywianie też ma duże znaczenie . Pozdrawiam .
Dla zainteresowanych podają numer do przechodni 32 733 00 96 .
Yolka - 2010-09-10
Wywar ze skrzypu polnego opóźnia miażdżycę naczyń. Jego picie wskazane jest dla osób starszych.
Terez - 2010-07-22
Stosunkowo nową metodą walki z miażdżycą jest terapia z udziałem chelatacji jednak Okręgowa Izba Lekarska w Koszalinie przestrzega przed nią pacjentów bo chelatacja nie tylko wg nich nie pomaga ale też może zaszkodzić.
Iwan - 2010-06-24
trzeba przede wszystkim obniżyć cholesterol, tj. zmienić dietę i zacząć się ruszać, wtedy żadna miażdżyca nam nie grozi
Cholesterol jest tłuszczem o skomplikowanej strukturze chemicznej. Powstaje w nadnerczu i rozchodzi się po organizmie...
Jak utrzymać prawidłowy poziom cholesterolu?
Cholesterol jest tłuszczem o skomplikowanej strukturze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub