Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Krążenia > Jak naturalnie leczyć miażdżycę?
Jak naturalnie leczyć miażdżycę?

Jak naturalnie leczyć miażdżycę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (12 ocen)
Oceń 
Poszukujesz naturalnych metod i środków leczenia miażdżycy? Przeczytaj poniższy artykuł. Miażdżyca to nazwa choroby, która polega na odkładaniu się tłuszczu w tętnicach. Może to prowadzić do zablokowania naczyń krwionośnych, a nie leczona miażdżyca może być bardzo niebezpieczna. Leczenie miażdżycy nie ogranicza się tylko do metod i leków konwencjonalnych. Na szczęście istnieją także naturalne sposoby leczenia tej przypadłości, co oznacza, że sam możesz przejąć kontrolę nad swoim zdrowiem. Nie musisz już wprowadzać do swojego organizmu niepożądanych substancji chemicznych i toksyn, które mogą prowadzić do wystąpienia skutków ubocznych i innych powikłań.
1

Jednym z najlepszych sposobów na leczenie miażdżycy jest utrzymanie ogólnego dobrego stanu zdrowia organizmu. Rzeczy, takie jak palenie papierosów, otyłość, nadciśnienie oraz dieta bogata w tłuszcz, powodują pogorszenie naszej kondycji. Zatem rzuć palenie, zmniejsz spożycie tłuszczu oraz zrzuć nieco zbędnych kilogramów. Dzięki temu łatwiej pokonasz miażdżycę i wiele innych dolegliwości. Tłuszcze nasycone, które powodują wysoki poziom cholesterolu, są główną przyczyną odkładania się tłuszczu w tętnicach. Zatem ograniczenie ich spożycia jest absolutnie konieczne.

2

Znalezienie ziołowego środka na leczenie miażdżycy to najbezpieczniejszy sposób na jej pokonanie. Poniżej znajdziesz kilka najbardziej znanych naturalnych metod na leczenie miażdżycy. Wybierz ten, który najbardziej będzie odpowiadał twoim potrzebom i przywróć zdrowie swojemu sercu i ciału.

3
czosnek

Czosnek. Dodawanie czosnku do potraw do doskonały sposób na leczenie miażdżycy. Udowodniono, że czosnek pomaga obniżyć poziom złego cholesterolu i zwiększyć poziom dobrego. Dzięki temu zapobiega on odkładaniu się tłuszczu w naczyniach krwionośnych. Jeśli to możliwe, spożywaj jak najwięcej czosnku w postaci surowej. Czosnek w postaci suplementu okazał się mało skutecznym środkiem na miażdżycę.

Jak obniżyć cholesterol domowym sposobem?
Jaka dieta na podwyższony cholesterol?
Jak obniżyć cholesterol bez leków?
Jak zapobiegać żylakom?
strona 1 z 2następna >
 2.8/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

piotr - 2011-04-01
Nie wiem co twierdzi Okręgowa Izba Lekarska ja byłem w Katowicach na ulicy Francuskiej 11 lok 3 i po 10 zabiegach nie mam zadyszki i ogólne samopoczucie też opiele lepsze . Oczywiście zdrowe odżywianie też ma duże znaczenie . Pozdrawiam .
Dla zainteresowanych podają numer do przechodni 32 733 00 96 .
Yolka - 2010-09-10
Wywar ze skrzypu polnego opóźnia miażdżycę naczyń. Jego picie wskazane jest dla osób starszych.
Terez - 2010-07-22
Stosunkowo nową metodą walki z miażdżycą jest terapia z udziałem chelatacji jednak Okręgowa Izba Lekarska w Koszalinie przestrzega przed nią pacjentów bo chelatacja nie tylko wg nich nie pomaga ale też może zaszkodzić.
Iwan - 2010-06-24
trzeba przede wszystkim obniżyć cholesterol, tj. zmienić dietę i zacząć się ruszać, wtedy żadna miażdżyca nam nie grozi
Cholesterol jest tłuszczem o skomplikowanej strukturze chemicznej. Powstaje w nadnerczu i rozchodzi się po organizmie...
Jak utrzymać prawidłowy poziom cholesterolu?
Cholesterol jest tłuszczem o skomplikowanej strukturze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub