Tutaj jesteś: Nauka i Edukacja > Podstawówki i Gimnazja > Problemy w Szkole > Jak nie iść do szkoły?
Jak nie iść do szkoły?

Jak nie iść do szkoły?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (115 ocen)
Oceń 
Nie chcesz iść do szkoły? A może po prostu chcesz spędzić dzień w domu? Oto kilka sposobów, na to jak udawać chorobę i uniknąć wychodzenia z domu.
1

Udawanie rozpocznij już w nocy lub wcześnie rano koło godziny 5:00. Jeśli planujesz zostać w domu następnego dnia, już w nocy poinformuj mamę lub tatę, że nie czujesz się najlepiej. Ale bądź ostrożny, niektóre choroby, jak np. ból brzucha, zwykle przechodzą w ciągu nocy. Zatem nie w każdym przypadku należy udawać już w nocy. Czasem kłamstwo może się nie udać i w ostateczności będziesz musiał iść do szkoły.

  • Infekcja. Jeśli kiedykolwiek wcześniej przebyłeś infekcję bakteryjną lub wirusową, możesz powtórzyć objawy choroby. Będzie to bardziej realne. Jeśli spotkałeś kogoś, kto nie czuł się najlepiej i miał dreszcze, możesz udawać te same objawy. Rodzice pomyślą, że się zaraziłeś.

  • Problemy żołądkowe. Podczas kolacji nie jedz dużo. Jeśli rodzice zapytają, czy coś jest nie tak, odpowiedz, że boli cię brzuch. Upewnij się, że masz ukryte przekąski w pokoju, będziesz mógł wówczas pominąć posiłek, gdyż "nie czujesz się dobrze". Rodzice od razu pomyślą, że jesteś chory. Zabierz się za odrabianie zadania domowego. Co jakiś czas pochyl i trzymaj głowę w dół, rodzice zauważą, że nie czujesz się za dobrze i ból nie pozwala ci normalnie funkcjonować.

  • Ból gardła. To zadziała tylko wtedy, gdy twoi rodzice nie są przesadnie przewrażliwieni. Jeśli masz nadopiekuńczych rodziców, mogą od razu wysłać cię do lekarza i kłamstwo się wyda. Nie próbuj w tym przypadku takich sztuczek. Dzień przed planowaną chorobą powiedz rodzicom, że czujesz drapanie w gardle. Wieczorem między godziną 19:45 a 20:00 powiedz im, że jesteś bardzo zmęczony i boli cię głowa.

  • Dreszcze i grypa. Oddychaj przez usta, tak jakby Twój nos był zatkany. W obecności rodziców staraj się mówić przez nos. Jeśli jesteś w innym pomieszczeniu, niż rodzice, a cię o coś zapytają, odpowiadając im lekko przytrzymaj nos. Załóż na siebie kilka warstw odzieży, będzie to wyglądało tak jakbyś miał dreszcze. Chorzy często mają dreszcze. Kichaj głośno i wysmarkaj nos przed rodzicami. Zrób to nie tylko wtedy, gdy są obok, ale także tak, by mogli cię usłyszeć w sąsiednim pomieszczeniu. Gdy rodzice nie patrzą, pocieraj swoje oczy i czoło. Dzięki temu Twoja twarz będzie ciepła i czerwona. Możesz również skierować na twarz strumień suszarki. Następnie podejdź do rodziców i powiedz, że czujesz się tak, jakbyś miał gorączkę.

Jak nauczyć dziecko tabliczki mnożenia?
Jak oprawić książkę w papier?
Jak udawać chorobę?
Jaki zawód wybrać?
Wskazówki
  • Jeśli rodzice nie nabiorą się na żaden z tych sposobów, zadzwoń do nich jak będziesz w szkole. Będziesz bardziej przekonujący, jeśli najpierw pójdziesz do szkoły, a później stwierdzisz, że nie jesteś w stanie przetrwać całego dnia. To dobry sposób na to, by uniknąć jakiegoś sprawdzianu. Musisz jednak pamiętać, że personel medyczny w szkole trudniej oszukać. Nie ma jednak takich badań, które mogłyby wykryć czy masz ból głowy czy brzucha.
  • Najlepszy sposób na oszukanie szkolnej pielęgniarki, to pójście do jej gabinetu półtorej lub dwie godziny po rozpoczęciu zajęć. Powiedz, że źle się czujesz i zapytaj czy nie mógłbyś u niej po prostu odpocząć przez chwilkę. Wróć do klasy. Po pewnym czasie znów idź do higienistki i powiedz, że jesteś chory i nie możesz się skupić. To z pewnością zadziała. Uzyskasz pozwolenie, aby iść do domu i być może będziesz mógł zrobić sobie wolne następnego dnia.
  • Dobrym sposobem na zrobienie sztucznych wymiotów jest wstępne przeżucie płatków śniadaniowych i wyplucie ich do toalety. Do tego wlej odrobinę soku pomarańczowego lub jabłkowego. Możesz również wypluć przeżute płatki owsiane. Inny sposób to dodanie barwnika spożywczego do mieszaniny chleba z wodą.
strona 1 z 7następna >
 4.6/5 (115 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (35)

lady - 2014-08-18
A ja mam tak, że jak nie chcę iść to nie muszę.
grzesiek - 2014-05-20
Hmm... Musze spróbować
Ziomek - 2014-05-07
zajebiste są te sposoby duzo mi pomogly kiedys sprubuje jednego :D
kołaj - 2014-03-31
Ja przystawiam na chwilę termometr do rozgrzanej lampy, gorączka 38.5-39 gwarantowana :P
Blade - 2014-03-04
Super powiem to kolegom i calej klasy nie bedzie w szkole hehehehehe tez tak zrobie ale bedzie super:). :d
Marzii - 2014-03-03

Madziorek_31 napisał

,Ja Mam sprawdzony Sposób przeze mnie :

Jak rano wstaniesz powiedz rodzicom że źle się czujesz, masz nudności i zbiera ci się na wymioty [radzę nieprzesadzać bo zwątpią i wykryją że kłamiesz].Jeśli chodzisz sam do lekarza to powiedz im że przejdziesz się do lekarza. Powiedz lekarzowi że masz katar, kichasz, kaszlesz, boli cię gardło. Wiadomka zbada cię [musisz przed i w gabinecie kaszleć] i zwolnienie na tydzień wypisane.;)

Hahahahha , u mnie też działa. Zawsze :) a jeszcze najlepiej przed pójściem do lekarz przebiec się kawałek i zdyszeć żeb mieć czerwone gardło :)

sexi666 - 2013-10-17
fajna ta strona
werka - 2013-10-09
Ja mam tak że jak nie mam gorączki musze iść do szkoły :( och te życie
mxaxjxkxa - 2013-09-10
Według mnie najlepiej udawac juz wieczorem ,że źle się czujesz itp. Rano wystarczy isc do rodziców i powiedziec ze nie jest lepiej ,a nawet i gorzej
mustango27 - 2013-05-31
ZAJEBISTE TEGO MI BYŁO POTRZEBA UZ KURWA 2 MIESIACIE NIE JESTEM W SZKOLE PO CO DZIEN RZYGAM PLATKAMI DO UBIKACJI JUZ MI KUWRA SZKODA KASY ALE JEST ZAJEBISCIE DZIEKI ZIA
Lord Protektor - 2013-04-30
Ale wy ludzie mieliście traumatyczne dzieciństwo...
LoLa001MaX - 2013-02-27
Mi pomogło ! Przez 2 dni zostałam w domu
arimor - 2013-02-22
Termometr - można udać, że ma się wysoką temperaturę nie tylko z termometrem, który mierzy ją pod językiem. Jeśli Twoi rodzice używają termometru rtęciowego złap go poziomo w rękę, a palcem drugiej dłoni popukaj kilkakrotnie w główkę termometru (z tej strony, po której nie ma rtęci). Słupek rtęci powinien się wówczas natychmiast podnieść. Pukaj tak, aż osiągniesz odpowiedni poziom temperatury. Tylko nie przesadź - jeśli dobijesz do 39 rodzice mogą się przerazić.
mru - 2013-02-21
"mamo jutro mam ważny sprawdzian ale się nie nauczyłam, mogę jutro nie iść, obiecuje że na jutro się nauczę." u mnie zawsze się sprawdza ;p
Donku - 2013-02-01
Ja mam taką mamę że jak jej powiem "Mamo źle się czuję i mam lekki ból głowy" to ona to weź witamine C wypij wapno i do Szkoły! wtedy się załamuje ....
Jak napisać podanie? W obecnych czasach pewnie zadawaliśmy sobie to pytanie nie raz. Podanie jest jedną z...
Jak napisać podanie?
Jak napisać podanie? W obecnych czasach pewnie zadawaliśmy sobie to pytanie nie raz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub